Auteur Topic: [Kandidaat] Senne  (gelezen 15066 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #100 Gepost op: 29-04-2024, 15:18:46 »
Ik denk juist dat de Mol om twee redenen maar wat graag in die auto zit. Eerste reden is dat dit de kans op ontmaskering natuurlijk vele malen kleiner maakt. Tweede reden is dat je dan die volle 3000 euro wegspeelt. Kijkt maar eens naar het gezicht van Michaël op de terugweg als Charlotte helemaal in tranen is. Hij beseft dat hij te ver is gegaan door die laatste 400 euro ook nog weg te spelen. Zou me niks verbazen als er nadien een molbriefing is geweest waarbij hem vriendelijk maar zeer nadrukkelijk is gevraagd om de dag erna mee te werken aan de groepssfeer en dus geld te verdienen voor de pot. En warempel: hij deed erg zijn best.

Om het nog on topic te houden: ik denk dat Senne op hem zit sinds het plunderen van de doos van Pandora.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #101 Gepost op: 29-04-2024, 16:21:20 »
.

Om het nog on topic te houden: ik denk dat Senne op hem zit sinds het plunderen van de doos van Pandora.

Dat idee heb ik ook.
En mocht het daar niet zijn, dan misschien wel bij de Kart-opdracht. Senne zijn ogen leken vuur te schieten toen hij omhoog keek wanneer hij door had dat hij een ronde te vroeg was gestopt.
Ik denk dat hij daar dacht "deze had ik moeten zien aankomen"
I was blind but now I can see

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #102 Gepost op: 30-04-2024, 13:20:50 »
Senne heeft heel vaak sleutelposities en hij lijkt niet altijd even veel goed te doen. Toch zie ik hem niet als mol, vooral omdat hij vaak afwijkt van wat de logische "molstrategie" is.

  • Bij het karten gaat het alleen verkeerd omdat hij verkeerde informatie doorkrijgt. Als mol zou je nooit zo hard gaan racen, maar het verschil veel kleiner houden en hier en daar een stuurfoutje maken.
  • Bij het weekendje weg of pasvragen is het voor een mol veel te duidelijk om voor het weekendje weg te gaan. Dan haal je liever weinig geld binnen en kies je uiteindelijk gewoon voor de pasvraag.
  • In de gevangenistoren is bovenaan zitten een hele opvallende positie die je kan bereiken door voorkennis. Dit snappen de kandidaten ook, dus voor een mol gevaarlijk. Komt bij dat je eigenlijk helemaal niet zoveel invloed op de opdracht hebt, zonder dat het enorm opvalt.
  • Bij de omerta-opdracht (zwijgen) heeft de mol voorkennis en invloed op de verdeling. Maar Senne doet hier alles goed en de opdracht gaat uiteindelijk ook best goed. Een mol zou hier toch meer willen doen.
Zo zijn er nog wel meer opdrachten waarin ik hem niet mols vind overkomen, maar deze springen voor mij het meest in het oog.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #103 Gepost op: 30-04-2024, 13:23:51 »
Hmm ja, tegelijk forceren die verdubbelaars de mol misschien wel wat uit zijn schulp te treden en 2 van zijn brutaalste/opvallenste posities/acties waren met verdubbelaar in het spel

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #104 Gepost op: 30-04-2024, 13:37:23 »
In de toren-opdracht heeft hij een op het oog extreem opvallende sleutelpositie. Maar in wat wij zien in de edit lijkt hij prima mee te werken en zijn het de anderen die de opdracht verpesten door gewoon niet met hem te willen communiceren. Die combinatie van wel een verdachte positie maar vrijwel geen negatieve invloed zegt mij dat de mol daar eigenlijk helemaal niet wil zitten.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #105 Gepost op: 30-04-2024, 14:10:31 »


  • Bij het karten gaat het alleen verkeerd omdat hij verkeerde informatie doorkrijgt. Als mol zou je nooit zo hard gaan racen, maar het verschil veel kleiner houden en hier en daar een stuurfoutje maken.


Hier kan je natuurlijk ook zeggen: de Mol maakt gretig gebruik van het feit dat hij verkeerde informatie doorkrijgt. 
 
Michael maakt eigenlijk geen fout: hij zegt: 'Je zit in ronde 14 Senne'. Wat gelijk wordt bevestigt door voice-over Gilles.

Ik sluit nog niet uit dat Michael hier verwarring zaait, maar Senne doet eigenlijk hetzelfde. Hij probeert Bernard een keer in te halen, crasht een keer heel opzichtig. Dan snap ik ook dat er in de toren vewarring ontstaat over hoeveel rondes hij gehad heeft. Senne is toch de enige die 100% zeker weet hoeveel rondjes hij zelf heeft gereden, waarom beslist hij dan om te stoppen na 14 ronde's. Hij doet alvast geen enkele poging om de toren tegen te spreken.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #106 Gepost op: 30-04-2024, 15:07:58 »
Ik sluit nog niet uit dat Michael hier verwarring zaait, maar Senne doet eigenlijk hetzelfde. Hij probeert Bernard een keer in te halen, crasht een keer heel opzichtig. Dan snap ik ook dat er in de toren vewarring ontstaat over hoeveel rondes hij gehad heeft.

Waarom zou er verwarring ontstaan als je iemand een rondje inhaalt? Zou echt geen moeilijke taak moeten zijn voor de toren om dit goed bij te houden. Zij waren er verantwoordelijk voor.

Senne is toch de enige die 100% zeker weet hoeveel rondjes hij zelf heeft gereden

Huh, waarom? Je raakt heel snel de tel kwijt bij dit soort dingen, helemaal als er expliciet wordt gezegd dat de toren verantwoordelijk is. Snap best dat hij dat niet meer zeker wist.

Maar mijn punt is vooral dat het qua molstrategie niet logisch is. Je kan er toch moeilijk op rekenen dat je mensen een rondje kan gaan inhalen. En zelfs dan is het nogal een ingewikkelde strategie om mogelijk verwarring te zaaien, die ook nog eens best kan mislukken als de toren wel goed oplet. De molstrategie lijkt me hier om best goed te rijden, maar net niet goed genoeg.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #107 Gepost op: 30-04-2024, 15:43:53 »
Senne heeft heel vaak sleutelposities en hij lijkt niet altijd even veel goed te doen. Toch zie ik hem niet als mol, vooral omdat hij vaak afwijkt van wat de logische "molstrategie" is.

  • Bij het karten gaat het alleen verkeerd omdat hij verkeerde informatie doorkrijgt. Als mol zou je nooit zo hard gaan racen, maar het verschil veel kleiner houden en hier en daar een stuurfoutje maken.
  • Bij het weekendje weg of pasvragen is het voor een mol veel te duidelijk om voor het weekendje weg te gaan. Dan haal je liever weinig geld binnen en kies je uiteindelijk gewoon voor de pasvraag.
  • In de gevangenistoren is bovenaan zitten een hele opvallende positie die je kan bereiken door voorkennis. Dit snappen de kandidaten ook, dus voor een mol gevaarlijk. Komt bij dat je eigenlijk helemaal niet zoveel invloed op de opdracht hebt, zonder dat het enorm opvalt.
  • Bij de omerta-opdracht (zwijgen) heeft de mol voorkennis en invloed op de verdeling. Maar Senne doet hier alles goed en de opdracht gaat uiteindelijk ook best goed. Een mol zou hier toch meer willen doen.
Zo zijn er nog wel meer opdrachten waarin ik hem niet mols vind overkomen, maar deze springen voor mij het meest in het oog.
Je kan toch niet ontkennen dat het mislukken van de opdrachten in de toren grotendeels te danken is aan wat er op het einde is gebeurd met het verhangen van de bordjes naast de cel van Senne. De kans is dus heel groot dat hij daar iets mee te maken heeft. Al helemaal omdat Philippe en Karolien allebei al naar huis zijn. Hij had veel invloed en het viel toch niet echt op, want waarom zouden de kandidaten hem in de volgende afleveringen anders toch nog zoveel vertrouwen door hem onder andere een extra banaan mee te geven bij het karten. Bij de omerta-opdracht heb ik het gevoel dat de molactie daar gewoon het doorgeven van de namen was. Weinig geld binnenhalen bij het bouwen van de blokkentorens is ook nogal moeilijk als je niet overduidelijk over de vragen kan beginnen liegen, als dat zelfs al mag. Dat zou zijn moeder dan meteen doorhebben. Alle andere kandidaten zijn in deze opdracht gewoon veel onmolser. Het is zowat de meest molse actie die Senne gedaan heeft in het hele seizoen vind ik.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #108 Gepost op: 30-04-2024, 16:18:41 »
Je kan toch niet ontkennen dat het mislukken van de opdrachten in de toren grotendeels te danken is aan wat er op het einde is gebeurd met het verhangen van de bordjes naast de cel van Senne.

Dat kan ik wel ontkennen. Ze waren echt ruim buiten de tijd. Ik had niet het idee dat Senne daar liep te vertragen. Hij was snel akkoord met de verdeling.

De kans is dus heel groot dat hij daar iets mee te maken heeft.

Wat dan precies?

Al helemaal omdat Philippe en Karolien allebei al naar huis zijn.

Het lijkt mij logischer dat ze er op Senne uit zijn gegaan. Waarom denk je dat ze hem juist niet verdachten?

Hij had veel invloed en het viel toch niet echt op, want waarom zouden de kandidaten hem in de volgende afleveringen anders toch nog zoveel vertrouwen door hem onder andere een extra banaan mee te geven bij het karten.

Dit lijkt me eerder een argument dat hij niet de mol is.

Bij de omerta-opdracht heb ik het gevoel dat de molactie daar gewoon het doorgeven van de namen was.

Tja dat kan natuurlijk. Maar ik vind het een typische opdracht waar het logisch is om met voorkennis te mollen.

Weinig geld binnenhalen bij het bouwen van de blokkentorens is ook nogal moeilijk als je niet overduidelijk over de vragen kan beginnen liegen, als dat zelfs al mag. Dat zou zijn moeder dan meteen doorhebben. Alle andere kandidaten zijn in deze opdracht gewoon veel onmolser. Het is zowat de meest molse actie die Senne gedaan heeft in het hele seizoen vind ik.

Ik vind het logischer voor een mol om weinig antwoorden goed te hebben, maar wel gewoon voor de pasvraag te gaan. Senne valt nu extreem op door zijn behoorlijk onlogische keuze. Ik denk niet dat een mol dat zou doen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #109 Gepost op: 30-04-2024, 17:25:50 »
Kan natuurlijk zo zijn dat Senne juist wel veel vertrouwen heeft binnen de groep. Die extra banaan die hij kreeg, het feit dat Charlotte en Stephanie het echt sneu lijken te vinden dat hij zijn molboekje kwijt is. Weinig mensen verdenken Senne wellicht en dan durft hij juist het risico te nemen om voor de vakantie te gaan.

In de toren kan je bovenin juist veel vertragen. De ventilator niet begrijpen, klooien met de portfoon, de namen niet opmerken aan de muur. Je zit als mol volledig alleen, wat is er nou mooier dan dat. Niemand die iets op kan merken.


 
Een ander punt wat Senne voor mij wel wat minder verdacht zou maken is de proef met de Griekse Kwellingen.
Geen goede mol-positie. Houdt het 2 keer zo lang vol als Michael, maar die heeft dan weer meer gewichten.

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #110 Gepost op: 30-04-2024, 17:46:12 »

  • Bij het weekendje weg of pasvragen is het voor een mol veel te duidelijk om voor het weekendje weg te gaan. Dan haal je liever weinig geld binnen en kies je uiteindelijk gewoon voor de pasvraag.

Kan natuurlijk zo zijn dat Senne juist wel veel vertrouwen heeft binnen de groep. Die extra banaan die hij kreeg, het feit dat Charlotte en Stephanie het echt sneu lijken te vinden dat hij zijn molboekje kwijt is. Weinig mensen verdenken Senne wellicht en dan durft hij juist het risico te nemen om voor de vakantie te gaan.

inderdaad. Ik denk niet dat je een actie per se kunt afschrijven omdat het te duidelijk zou zijn. Heeft ook heel erg te maken met de groepsdynamiek. Als mensen je vertrouwen kun je met veel wegkomen. Daarnaast wordt een duidelijke molactie makkelijk afgedaan onder het mom van "dat zou de mol nooit doen". Los daarvan denk ik niet dat Senne de mol is.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #111 Gepost op: 30-04-2024, 18:03:26 »
Dat kan ik wel ontkennen. Ze waren echt ruim buiten de tijd. Ik had niet het idee dat Senne daar liep te vertragen. Hij was snel akkoord met de verdeling.
Wat dan precies?
Ze waren slechts 4 minuten buiten tijd en zouden wel op tijd geweest zijn als ze niet zo hadden lopen klooien met de volgorde van de borden. Ik vind dat hij wel vertraagt. Hij vraagt wat de anderen zien, wie er onderaan hangt, zegt om goed na te denken over de volgorde en wie ze onderaan willen plaatsen, geeft instructies om henzelf bovenaan te hangen en hem daar net onder, vraagt om bevestiging voor hij zijn lont aansteekt, ... Verder vertraagt hij zowat de hele opdracht door nooit specifiek het woord ventilator te gebruiken of te vermelden dat hij die kan uitzetten en pas heel laat op de teksten van de gevangenen te botsen.

Het lijkt mij logischer dat ze er op Senne uit zijn gegaan. Waarom denk je dat ze hem juist niet verdachten?
Ik bedoel niet dat ze hem niet verdachten, wel dat de rare acties die boven gebeurt zijn en waarvan wij slechts weinig gezien hebben door Philippe, Senne en Karolien gebeurd zijn. Als de mol daar zat, moet het dus wel Senne zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat hij het enkel kan zijn. Toch vind ik dat er duidelijke aanwijzingen zijn waarom de mol daar mee de volgorde van het bord zou hebben bepaald. Lynn belandt helemaal onderaan het bord, maar dat is een in mijn ogen totaal onlogische keuze voor de kandidaten. Zij gaf eerder al meermaals aan niet voor persoonlijke voordelen te gaan en was dus ideaal om zo hoog mogelijk op het bord te zetten, want als je zelf het voordeel niet kan pakken, wil je als kandidaat toch dat niemand anders het kan krijgen, om jezelf niet te benadelen. De enige die hier baat bij lijkt te hebben om Lynn onderaan te hangen, is de mol.

Dit lijkt me eerder een argument dat hij niet de mol is.
Dat hoeft toch totaal niet zo te zijn. Een aflevering eerder zegt de mol in zijn dagboek zelfs nog dat die sterk vertrouwd wordt door de groep, wat hier dus wordt bevestigd.

Ik vind het logischer voor een mol om weinig antwoorden goed te hebben, maar wel gewoon voor de pasvraag te gaan. Senne valt nu extreem op door zijn behoorlijk onlogische keuze. Ik denk niet dat een mol dat zou doen.
Maar hoe kon hij dan foute antwoorden geven zonder op te vallen. Neem nu bv. de vraag over of de kandidaat ooit al iets gestolen heeft. Zijn moeder weet dat hij ooit een brood gestolen heeft, het heeft zelfs in de lokale krant gestaan, dan kan hij daar toch moeilijk over gaan liegen. Ik vind het trouwens typisch mols om alles goed te doen om dan vervolgens het ingezamelde bedrag toch niet te verdienen. Daarbij komt nog dat de verdubbelaar hier was ingezet en de mol dus "extra zijn best moest doen".

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #112 Gepost op: 30-04-2024, 19:51:03 »
Mocht, kon of wou Senne niet meer opnieuw vertrekken bij het karten?
Toen hij de fout besefte, moest Bernard hem immers nog passeren en zat de Italiaanse rijder nog een stuk verder.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #113 Gepost op: 1-05-2024, 10:17:31 »
Ze waren slechts 4 minuten buiten tijd en zouden wel op tijd geweest zijn als ze niet zo hadden lopen klooien met de volgorde van de borden. Ik vind dat hij wel vertraagt. Hij vraagt wat de anderen zien, wie er onderaan hangt, zegt om goed na te denken over de volgorde en wie ze onderaan willen plaatsen, geeft instructies om henzelf bovenaan te hangen en hem daar net onder, vraagt om bevestiging voor hij zijn lont aansteekt, ...

4 minuten vind ik behoorlijk veel. Toen Karolien en Philippe aankwamen was de opdracht eigenlijk al niet meer te halen. Uiteraard kost dat bord tijd. Ik zie Senne hier niets doen wat een kandidaat niet zou doen. Kandidaten zouden toch ook om informatie vragen en op een goede plek in de volgorde willen hangen?

Lynn belandt helemaal onderaan het bord, maar dat is een in mijn ogen totaal onlogische keuze voor de kandidaten.

Stel dat Senne de mol is, dan maakt het hem toch niets uit wie er onderaan hangt? Hij mag dan sowieso eerder de doos open maken. Karolien en Philippe verdachten Lynn misschien wel. Voor een mol zie ik helemaal geen reden om haar onderaan te hangen.

Dat hoeft toch totaal niet zo te zijn. Een aflevering eerder zegt de mol in zijn dagboek zelfs nog dat die sterk vertrouwd wordt door de groep, wat hier dus wordt bevestigd.

Nee het hoeft niet. Maar een kandidaat die wordt vertrouwd door de groep is toch vaker de mol niet dan wel.

Maar hoe kon hij dan foute antwoorden geven zonder op te vallen. Neem nu bv. de vraag over of de kandidaat ooit al iets gestolen heeft. Zijn moeder weet dat hij ooit een brood gestolen heeft, het heeft zelfs in de lokale krant gestaan, dan kan hij daar toch moeilijk over gaan liegen.

Zeker, dat kon bij die vraag niet. Ik ben het er mee eens dat het heel mols overkomt. Zo erg dat ik denk dat een mol dit niet zou durven. Het is wel heel erg opzichtig. Maar hier valt niet veel aan te analyseren, dat is gewoon wat ik vind.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #114 Gepost op: 1-05-2024, 10:37:11 »
Stel dat Senne de mol is, dan maakt het hem toch niets uit wie er onderaan hangt? Hij mag dan sowieso eerder de doos open maken. Karolien en Philippe verdachten Lynn misschien wel. Voor een mol zie ik helemaal geen reden om haar onderaan te hangen.

De enige persoon die nooit voor troeven wil gaan buiten spel zetten vergroot wel de kans dat kandidaten de doos leeghalen.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #115 Gepost op: 1-05-2024, 13:56:08 »
4 minuten vind ik behoorlijk veel. Toen Karolien en Philippe aankwamen was de opdracht eigenlijk al niet meer te halen. Uiteraard kost dat bord tijd. Ik zie Senne hier niets doen wat een kandidaat niet zou doen. Kandidaten zouden toch ook om informatie vragen en op een goede plek in de volgorde willen hangen?
Ja, maar Senne vraagt meteen "Wie hangt er onderaan?" in plaats van waar hij zelf hangt. Waarom zouden kandidaten heel dat bord uit zichzelf gaan verhangen. Het enige wat ze moesten doen was Philippe en Karolien wisselen van plaats met het duo dat eerst stond en iemand van de 2de lijn wisselen met Senne, maar er is daar veel meer onnodig verhangen.

Nee het hoeft niet. Maar een kandidaat die wordt vertrouwd door de groep is toch vaker de mol niet dan wel.
Dat vind ik helemaal geen conclusie die je kan maken aan het begin van de 4de aflevering. In totaal hebben vaak maar 2 of 3 mensen de mol door en zijn die pas vrij zeker van hun stuk tegen het einde. Zoals ik eerder ook geschreven had benoemt de mol zelf in zijn dagboek dat die goed vertrouwd wordt binnen de groep. Daar is dit dan toch een duidelijk voorbeeld van en het spreekt jouw stelling net tegen.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #116 Gepost op: 1-05-2024, 14:35:11 »
Karolien en Philippe waren aan de cel na 57 minuten. Ze zijn dus 7 minuten aan het discussiëren geweest
klaar voor de strijd

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #117 Gepost op: 1-05-2024, 14:44:54 »
Ja, maar Senne vraagt meteen "Wie hangt er onderaan?" in plaats van waar hij zelf hangt. Waarom zouden kandidaten heel dat bord uit zichzelf gaan verhangen. Het enige wat ze moesten doen was Philippe en Karolien wisselen van plaats met het duo dat eerst stond en iemand van de 2de lijn wisselen met Senne, maar er is daar veel meer onnodig verhangen.

Maar wat heeft een mol hier nou precies aan? Maakt toch niet uit wie er na hem komt als hij van plan is zelf die doos open te maken? De andere kandidaat kan je altijd wel overtuigen. Die volgorde vond ik eigenlijk helemaal niet zo heel relevant. Het feit dat ze er veel mee bezig waren vind ik eerder wijzen op kandidaten, want die wisten niet waar het voor was. En zoals gezegd was flink tijdrekken helemaal niet nodig. Maar goed ons punt is duidelijk - we zijn het gewoon niet eens.

Dat vind ik helemaal geen conclusie die je kan maken aan het begin van de 4de aflevering. In totaal hebben vaak maar 2 of 3 mensen de mol door en zijn die pas vrij zeker van hun stuk tegen het einde.

Dat is niet wat ik zei. Wat ik zeg is dat iemand die specifiek door de groep wordt vertrouwd vaak de mol niet is (uitzonderingen uiteraard daargelaten). Of de kandidaten de mol al doorhebben doet er niet toe.
 
Zoals ik eerder ook geschreven had benoemt de mol zelf in zijn dagboek dat die goed vertrouwd wordt binnen de groep. Daar is dit dan toch een duidelijk voorbeeld van en het spreekt jouw stelling net tegen.

Tja, de mol kan wel meer zeggen in zijn dagboek. Je zou net zo goed kunnen zeggen: de mol zou dit juist niet zo zeggen als hij daadwerkelijk het meest vertrouwd wordt van de groep. Of de productie zou dit shot er dan niet in laten.

Karolien en Philippe waren aan de cel na 57 minuten. Ze zijn dus 7 minuten aan het discussiëren geweest

4 minuten tijdrekken was dus bepaald niet nodig. Maar goed we weten natuurlijk niet of Senne (als hij de mol is) precies wist hoe lang de opdracht nog was.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #118 Gepost op: 1-05-2024, 16:26:32 »
Toen Philippe en Karolien bij Senne aankwamen hadden ze nog ruim 3 minuten tijd. Uiteindelijk waren ze 4 minuten te laat. Waarom hebben ze er 7 minuten over gedaan om de bordjes te veranderen en waarom zijn ook de bordjes van de kandidaten die op 3 en 4 stonden nutteloos gewijzigd? Ze moesten maar 3 bordjes veranderen nl. die van henzelf en Senne (wat Mollenjager-DT zegt).
Alleen Senne kan de hand daar in hebben.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2024, 16:28:33 door Luc »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #119 Gepost op: 1-05-2024, 16:37:11 »
Toen Philippe en Karolien bij Senne aankwamen hadden ze nog ruim 3 minuten tijd. Uiteindelijk waren ze 4 minuten te laat. Waarom hebben ze er 7 minuten over gedaan om de bordjes te veranderen en waarom zijn ook de bordjes van de kandidaten die op 3 en 4 stonden nutteloos gewijzigd? Ze moesten maar 3 bordjes veranderen nl. die van henzelf en Senne (wat Mollenjager-DT zegt).
Alleen Senne kan de hand daar in hebben.

Als ze allemaal kandidaten zijn die niet weten wat het doel is, behalve persoonlijk voordeel.. Dan kan ik me voorstellen dat ze ze van meest naar minst betrouwbaar ophangen of Lynn onderaan zetten omdat die zo vaak had duidelijk gemaakt geen interesse te hebben in persoonlijk voordeel. Zij kunnen op dat moment helemaal niet beoordelen of dat wel of niet nutteloos is + ze wisten niet dat ze nog maar 4 minuten hadden.