Goede mol, sympathieke gast, die zich soms iets te veel heeft laten gaan. Hij werd door de laatste vier kandidaten verdacht, wat geen geweldige score is. Er was ook geen shot van "pas in aflevering 3 vulde iemand voor het eerst Senne in als mol", dus hij zal al vanaf aflevering 1 door kandidaten zijn meegenomen bij het spreiden.
Ik heb zelf liever een mol die wat langer onder de radar blijft, maar een mol moet mollen, dus wat dat betreft zeker goed gedaan.
Hoe hij precies heeft gemold in de toren werd me niet helemaal duidelijk, maar dat Karolien en Philippe hem niet verdachten is een knappe prestatie.
Dat hij Bernard en Coco verkeerd stuurde was opzich een leuke molactie, maar ook vrij makkelijk. En het zorgde ervoor dat Bernard hem ging verdenken, dus dan is het toch een hele dure geweest.
Hij heeft echt ongelofelijk mazzel gehad bij het karten. Met een enorme voorsprong je kart crashen in de laatste ronde (in plaats van op safe uit te rijden) zou enorm verdacht zijn geweest, zowel bij de kandidaten als bij ons kijkers. Wel heel goed ingespeeld op de situatie.
Het openmaken van de doos van Pandora: leuk om dat zelf te doen als mol, maar daarna zo passief mee mensen wakker waken was niet sterk. Michael was toch al bezig, je moet dan als mol juist heel erg je best doen. Dit was gevaarlijk en ook onnodig.
Ananas op de pizza was leuke televisie, maar hier geldt ook voor dat Michael door had dat hij aan het dralen was (uit aflevering acht). Ook een beetje zonde.
Ook bij het stemmen voor het weekendje geldt: mooi een flink bedrag uit de pot gehouden, maar wel ten koste van twee kandidaten die je nu verdenken. Dat is voor mij teveel van het goede, al snap ik dat je het als mol niet laat lopen.
Reversed psychology bij het stemmen: heel slim en werkte perfect.
Olijven naast de mand gooien: grappig, maar gevaarlijk, leek me. Hij kwam er mee weg, dus uitstekend gedaan.
Dat briefje bij de doodskisten leek me ook een risico. Wat als iemand die Engels kan dit herhaalt en Stephanie hoort dit? Maar wel weer grappige shots natuurlijk.
Extra stappen zetten: goeie televisie, makkelijk uit te voeren. Er werd niet ingegaan op het feit dat hij de treden gewoon fout had kunnen tellen.
Al met al veel molacties, wat heel mooi is, maar zijn grootste molacties leverden hem ook verdenkingen op. Dat vind ik dan weer iets minder. De kunst is toch om te mollen en onverdacht te blijven. Mollen met voorkennis kan in feite iedereen, dit sneaky doen is wat het zo moeilijk maakt.