Poll

Wie is de Mol?

Bernard
7 (9.5%)
Charlotte
13 (17.6%)
Michaël
24 (32.4%)
Senne
30 (40.5%)

Totaal aantal stemmen: 74

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 20561 keer)

Online Barry21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #220 Gepost op: 15-04-2024, 15:41:13 »
Tja alles leek zo mooi bij Charlotte, ook deze aflevering weer. Coco die biecht dat Charlotte ECHT de mol niet kan zijn en dan exit is. Ff de verdubbelaars vergeten haha. Maar dan volgt de executie en dan geeft ze eerst de verdubbelaars aan Senne af om daarna door te drukken dat Coco naar huis gaat zodat het geld in de pot blijft en de verdubbelaars nog steeds bestaan. Ik vond de edit Charlotte ook wel erg verdacht maken weer, dat past alleen bij een wensmol.

Michael zat erbij alsof hij het niet erg zou vinden als hij uitgekozen was, hij lokte zelfs aan, dan was er geld uit de pot gegaan. Maar de dames drukten door om voor Coco te gaan. Schoorvoetend koos ook Senne maar voor Coco. Stephanie riep juist hard als eerste voor Coco te gaan, ik begrijp dus niet dat de laatste sprekers hier nog voor haar als mol gaan.

Bij de molhack keek Senne oprecht verbaasd en Michael gaf geen krimp.... molpuntje voor Michael maar die staat 1e landelijk in Vlaanderen, beetje vroeg toch, dus ik ga maar even voor de meest voor de hand liggende molkandidaat: Senne. Qua molacties overstijgt hij iedereen. Eens kijken hoe Senne de verdubbelaar inzet.......

De verdubbelaars vergeten is een echte kandidatenactie. Dit wil je natuurlijk niet gebeuren als mol. Extra aandacht en je wint er vrij weinig mee.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #221 Gepost op: 15-04-2024, 15:43:58 »
Vind ik niet. Een echte molactie in your face. Geen kans op meer geld.... en.... er was ditmaal WEL geld gewonnen, dus dat was WEL verdubbeld geweest... i.t.t. de 2 eerdere verdubbelaars.

Beste is dus geen verdubbelaar in te zetten, maar de voorgangers hadden dat elk WEL gedaan, dus ze was haast verplicht geweest een in te zetten. Nu geeft ze door, met de kans dat ze allebei floep uit het spel hadden gelegen... maximaal gemold dus.

Alleen geeft ze ze dus af aan Senne die ze vervolgens niet aanwijst om te vertrekken. Tja. Dan is de theorie die tot dan toe nog klopte dus niet meer geldig.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #222 Gepost op: 15-04-2024, 16:22:14 »
Het zou ook wel enorm opvallen als de verdubbelaars naar de afvaller gaan, precies bij de eliminatie waar de mol inzage heeft

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #223 Gepost op: 15-04-2024, 16:58:31 »
Ja in dit geval wel want er was de pech dat er maar 1 stemronde was dus idd die kans van Charlotte om de verdubbelaars weg te spelen is haast verkeken.... je hoeft er ook niet direct op aan te sturen, maar je kunt in elk geval wegblijven van Coco. Dat in de 1e plaats. En dan weten we niet wie die nr. eennalaatst was. Ik had nog in de waan geleefd dat het Senne was als ik nog Charlotte als mol had maar dan had ze niet zo straf naar Coco moeten wijzen.... overigens deed Stephanie dat nog straffer dus die streep door de naam is nog dikker.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #224 Gepost op: 15-04-2024, 17:28:00 »
Ik twijfel nog steeds tussen Senne en Stéphanie. Charlotte lijkt mij minder waarschijnlijk, Michael staat teveel op de voorgrond en Bernard en Lynn zijn het niet.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #225 Gepost op: 15-04-2024, 20:10:51 »
Halverwege de serie, tot nog toe casual gekeken en naast luisteren  naar de Trust Nobody podcast, hier op het forum alleen de opdrachtentopics gelezen.

Na aflevering 1 viel Michaël op omdat hij hangend aan de boot zich steeds bemoeide met het tijd tellen bij iedereen. Toch leek me dit geen goede molpositie want hoe lang kun je in deze positie tijd rekken en geld uit de pot houden? Ook de opdrachten daarna, dansen, ijsjes, detectives waren geen goede molposities.

De mol zat in de groep die het eerst aan dek kwam en daar viel Senne op. Senne die (ook in aflevering 3 en 4) heel bedachtzaam en observerend in beeld komt alsof hij een kandidaat is die de kat uit de boom kijkt maar ondertussen heel subtiel en met resultaat molt.  Zijn gedrag in de gevangenis was opvallend anders maar er stond hier ook 10.000 op het spel.

Hij zit in de juiste posities en bij hem loopt het steeds fout. Het meeste is op voorgaande pagina's al genoemd. In de allereerste opdracht op het dek leek het alsof hij wat nerveus werd  naarmate het langer duurde voordat er op de knop gedrukt werd . Hij leek opgelucht toen er wel gedrukt werd.

Zijn reactie toen bleek dat hij een ronde te weinig gereden had vond ik geacteerd evenals zijn reactie op de hackende mol. Daarnaast vond ik zijn reactie bij de bom in de ape een fractie te laat.

Montage speelt ook een rol maar vooral de fouten van Michaël komen vol in beeld met name de laatste aflevering. Hij schiet dan ook ineens omhoog in de verdenkingen. Dat in het begin vooral Senne maar inmiddels beiden landelijk  hoofdverdachten zijn lijkt tegen ze te spreken maar vooralsnog heb ik Senne op 1, gevolgd door Michaël en op enige afstand nog Stefanie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #226 Gepost op: 15-04-2024, 20:29:22 »
Hierin kan ik mij goed vinden (alleen Stephanie zie ik niet als molkandidaat). Ik zou Senne wel een hele saaie mol vinden.... Michael juist eens wensmol type. Maar hoe vaak krijgen we dat? Ik hoor iedereen hier bij schot voor de boeg nog zeggen "Michael kan niet want die heeft een eenzaam beroep, in de planten, die kan niet met mensen omgaan"....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #227 Gepost op: 15-04-2024, 23:40:46 »
Ik blijf bij  Michaël. Kan hem niet loslaten nog.
Ma how, zeg!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #228 Gepost op: 15-04-2024, 23:59:17 »
Ik zou Senne wel een hele saaie mol vinden....
Zouden we niet beter wachten met zo'n uitspraken tot na de laatste aflevering?

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #229 Gepost op: 16-04-2024, 00:05:07 »
Na aflevering 4 vol in de Stéphanie tunnel.
Lynn en Charlotte zo goed als afgeschreven.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #230 Gepost op: 16-04-2024, 01:09:49 »
Stem gewijzigd.
Van Stéphanie naar Michaël.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #231 Gepost op: 16-04-2024, 08:11:09 »
Ik blijf bij Lynn.

edit: ik switch naar Stéphanie
« Laatst bewerkt op: 21-04-2024, 09:41:18 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #232 Gepost op: 16-04-2024, 09:04:44 »
Zouden we niet beter wachten met zo'n uitspraken tot na de laatste aflevering?
Nee, nu dus. Senne als de normaal. Ik zou Charlotte of Michael heel buitengewone mollen vinden, die cast je niet zo snel.
Ik blijf bij Lynn.
Bij Lynn zou ik echt stijl achterover slaan  ::rofl::. Maar ik heb die drie in de pool wel vanaf het begin in de finale staan, Charlotte, Michael en Lynn, dus dat wordt leuk ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #233 Gepost op: 16-04-2024, 23:56:24 »
Stephanie en Michaël wisselend op één gevolgd door Senne.

De rest heb ik toch eigenlijk wel voorzichtig afgeschreven.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2024, 22:30:37 door Eva88ab »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #234 Gepost op: 17-04-2024, 00:12:47 »
De mol heet voor mij ook Stephanie, Michaël of Senne.

Ik ga voor Stephanie.  ::jaja::

Maar... Lynn zou ook zomaar kunnen. Ze lijkt het perfect te doen, ze is bijna heilig in dit programma.  ;D En dat blijf ik verdacht vinden. Dus wie weet.

Bernhard en Charlotte lijken mij niet waarschijnlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #235 Gepost op: 17-04-2024, 10:19:56 »
Zou goplay erop hinten dat de meerderheid fout zit?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #236 Gepost op: 17-04-2024, 11:57:28 »
Of ze proberen nog wat twijfel te zaaien omdat ze ervan geschrokken zijn dat de meerderheid nu al goed zit...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #237 Gepost op: 18-04-2024, 08:37:53 »
1. Charlotte

2. Senne
3. Michaël

Niet: Lynn, Stéphanie, Bernard

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #238 Gepost op: 19-04-2024, 15:52:06 »
Ik hoop gewoon dat t Lynn is, tegen beter weten lin

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #239 Gepost op: 19-04-2024, 16:10:33 »
Mocht het Lynn zijn, dan speelt ze het mol zijn niet zo goed.

Een mol moet juist de kandidaten overtuigen om voor eigenbelang te gaan, want dat betekent meestal dat er geld uit de pot gaat.
Als je continu op de groep inpraat om het spel eerlijk te spelen bereik je mogelijks net het tegenovergestelde
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dus tenzij ze het vertrouwen van de groep wil winnen voor een hele grote actie later in de reeks (zoals in het seizoen in Duitsland), zie ik het toch niet echt.
I was blind but now I can see