-te laat bij dansen
-verkeerde aanwijzingen bij ijsjes, maar niet niet in beeld
-laat Stéphanie verklaren de doos van Pandora te open, maar gaat daar niet tegen in
-Gaat samen met Bernard bij de spaghetti en laat hem de verkeerde kiezen
-blokken ging niet zo goed, integendeel 1200 euro verdienen en niet naar de finale. wel liegen dan tegen haar moeder, schoenen waren 's morgens verplaatst, molbriefing gehad?
-wekt vertrouwen bij scherma di coltella, zoals ze dat ook deed bij Lynn bij de Danaïden, maakt een betrouwbare keuze voor de helft van het geld.
Maar als dit allemaal tot de belangrijkste molacties behoort, hoe moeten wij de mol als kijkers dan ontmaskeren. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de kandidaten. De dingen die ik hier gequote heb zijn dingen die ofwel niet met zekerheid gebeurd zijn, maar aannames zijn, of dingen die eigenlijk meer toe te schrijven zijn aan andere kandidaten. Dan heeft Charlotte als mol dus zelf amper gemold, maar alle kandidaten het vuile werk voor haar laten opknappen? Dat zou ik toch wat flauw vinden.
-Weet veel italiaanse liedjes, maar geeft ze ook de juiste locatie?
Volgens mij hebben we de meeste van haar telefoontjes effectief gehoord, in tegenstelling tot de laatste, die door Senne werd beantwoord.
-Verklaart bij de bijzonder eliminatie dat ze vrij nauw heeft ingevuld en gaat door, dus ze 'weet' al wie de mol is
Dat hoeft toch helemaal niet. Je kan perfect all-in gaan op een verkeerde kandidaat en alsnog lang in het spel blijven. Daarnaast doet ze bij deze bijzondere eliminatie een heel rare zet als mol door Coco zeer verdacht te maken.
-beïnvloed de keuze voor Sisyphus en de Danaïden, waardoor het logisch is dat Bernard te laat bij de zuilen van Heracles komt.
Ik snap niet echt wat je hier bedoelt. Hoezo is het logisch dat Bernard te laat bij de zuilen van Hercules aankomt? En stuurde ze daar echt zo hard dan, dat is niet hoe ik het mij herinner.