Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 34565 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 29-04-2024, 23:47:24 »
Charlotte, had ik helemaal niet in het vizier maar in het telefoongesprek met de mol lijkt me haar stem als enigste het meest authentiek. :o

Precies dat; ik dacht dit ook te horen.  ::oink::
Terwijl ik op dat moment Stéphanie nog steeds op nr. 1 had staan. En Charlotte zo'n beetje onderaan. Ik moet haar toch wat beter in de gaten houden, denk ik.  ;D
Maar voor nu: Senne op 1 en op kleine afstand: Michaël op 2.

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #421 Gepost op: 29-04-2024, 23:56:42 »
Awkward moment in de auto na de emotionele uitbrander van Charlotte, de sfeer is om te snijden. De mol heeft het hier waarschijnlijk wel erg moeilijk mee. Bernard probeert dan iets te zingen omdat hij de situatie echt niet meer aankan, Senne schiet bijna in de lach. Als Senne al heel lang op Bernard zit, moet hij hier dan lachten om hoe zijn mol Bernard zich hier uit de ongemakkelijke situatie probeert te wurmen..?



Van de kandidatenbekendmaking in de Italiaanse vlag (cafe de mol) zitten Michaël en Bernard nog in groen, Senne in wit en Charlotte in groen. Zou Bernard of Michaël dan nog voor de finale afvallen..? Drie finalisten in de kleuren groen, wit en rood; mol, winnaar (Senne)  en verliezer (Charlotte)..?
Alterego op de foto's. Groen kijkt naar rechts, de andere kleuren keken allemaal naar links. Senne en Charlotte die dan naar de mol kijken?

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #422 Gepost op: 30-04-2024, 13:03:40 »
Wat we trouwens nu ook kunnen vaststellen is dat bij de kart-opdracht alleen Michael overblijft die gemold zou kunnen hebben met het tellen van de rondes. Stephanie en Lynn liggen er allebei uit. Toch wel een aanwijzing richting Michael.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #423 Gepost op: 30-04-2024, 13:50:05 »
Ja vind ik ook. De mol moet wel 1 van de loodgieters zijn geweest en dan kan t alleen nog Michaël zijn.
Bij de centuripe opdracht dacht ik al zeker weten te zien dat hij heel raar deed en was ik overtuigd.
Ze zijn echt goed om je in de war te brengen  ::rofl::

Ik ben ook weer terug bij Michaël

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #424 Gepost op: 30-04-2024, 14:26:20 »
Interessant wat dat betreft is dat Senne op iemand zegt te tunnelen. Als Senne de mol niet is, is hij die op het spoor. Anders had hij rood gehad.

Senne: "Het is moeilijk te zeggen of Michaël oprecht niks gehad heeft aan dat telefoontje. Maar mocht ik Michaël zijn en ik haal er wel iets uit, zou ik uiteraard ook zeggen van niet."

Dit wijst er niet op dat hij op Michaël zit.

Bij de test benoemt Senne verdacht gedrag van Charlotte en Bernard, maar of het hier om verdenkingen gaat is onduidelijk.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2024, 14:03:10 door Amethyst »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #425 Gepost op: 30-04-2024, 14:29:07 »
Ik durf sowieso wel vast te stellen dat Charlotte i.i.g. Michael niet verdenkt. Als dat wel zo was geweest, had ze zeker niet zo heftig gereageerd in de auto volgens mij.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #426 Gepost op: 30-04-2024, 14:58:05 »
Charlotte verdenkt Senne volgens mij niet. Ze hebben in afl. 6 na Sennes groene scherm oogcontact. Zag er niet uit alsof ze hem wantrouwde.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2024, 17:52:17 door Amethyst »

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #427 Gepost op: 30-04-2024, 15:15:16 »
Stel u voor dat we weer zo'n seizoen hebben waarbij iedereen de verkeerde verdenkt, en die verkeerde afvalt net voor de finale.  ::rofl::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #428 Gepost op: 1-05-2024, 08:55:17 »
Michael.
Knoop doorgehakt na het herbekijken van de paintball-proef. Op het eerste gezicht de sturende held, maar als het erop aankomt maakt hij niks klaar en mist hij als sportliefhebber ook nog eens zijn roos.
Ik overwoog heel even Senne na de exit van Stéphanie maar finaal kan ik er qua lichaamstaal nog steeds geen mol in zien.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2024, 11:18:22 door Molekule »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #429 Gepost op: 1-05-2024, 14:52:39 »
Grappig, dat Michaël geen kennis schiet bij de molboekjes lijkt me nou net niet mols. Je wilt raak schieten als mol en het liefst een boekje van een kandidaat, want dan kan je dat in de groep gooien: Molboekje 5 is van Charlotte, in plaats van dat het anonieme boekjes blijven. Zo is nr. 1 discussieloos verwijderd omdat die vooraan hing. Bernard wist nr 4 is Michaël, maar houdt dat geheim, want dan is het lastiger deduceren welke het boekje van Bernard is.

Alles optellen en aftrekken toch een duidelijk beeld richting Senne. Hij zou dan 'alles komt terug' een soort geprogrammeerde mol zijn zoals destijds in Griekenland
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bernard, Charlotte en Michaël kan je vaak bespeuren op emoties, maar Senne is vlak in zijn emotie. Zag hem echt pas lachen in de auto bij de emotionele uitbarsting van Charlotte en Bernard die het ongemakkelijk probeert op te lossen.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2024, 15:23:56 door foxhunter »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #430 Gepost op: 1-05-2024, 22:27:56 »
Michael toch wel obvious. Productieassistent tot de max

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #431 Gepost op: 2-05-2024, 09:32:41 »
Ik blijf ook bij Michael. Er komt bij alles bij dat op het eind van De Mol de hints heel duidelijk zijn. Neem Uma met de Fluithint. En dit jaar hebben we de rood-wit-groen kleuren van de Italiaanse vlag en deze:
Alterego op de foto's. Groen kijkt naar rechts, de andere kleuren keken allemaal naar links. Senne en Charlotte die dan naar de mol kijken?
Beide hints komen op Michael uit (moet Bernard nog even exit zijn natuurlijk maar daarover bij mij geen twijfel).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #432 Gepost op: 2-05-2024, 19:47:55 »
Ik denk dat ik maar voor Senne ga. Volgens mij hebben we een heel deel van zijn karakter nog niet gezien en zien we dat pas terug in de slotaflevering. De deugniet die altijd valsspeelt, de Mol.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #433 Gepost op: 2-05-2024, 20:43:55 »
Ik hak ook definitief de knoop door. Vanaf de allereerste opdracht heb ik Senne en Michael in mijn vizier. Senne steeds op de eerste plaats maar er bleef twijfel. Senne lijkt relaxed door de afleveringen te rollen met steeds een glimlach op zijn gezicht. Zit  in molposities en lijkt heel gemakkelijk te mollen. Hij heeft geen verdachte edit nodig . What you see is what you get. De edit bij Michael is me te vaak te bedacht.

Gisteren alle quotes van de kandidaten in " Behind the scènes"  " Als ik de mol ben" terug  gekeken met de focus op de vier die nog in het spel zitten. Alle quotes van Senne passen het best bij het molschap. Helemaal in combinatie met zijn tekst bij de stem van de mol: Ik heb gezegd dat je mijn stem zou horen. Ik heb nooit gezegd dat je alleen... (mijn stem zou horen)

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #434 Gepost op: 2-05-2024, 20:56:38 »
Ik hak ook definitief de knoop door. Vanaf de allereerste opdracht heb ik Senne en Michael in mijn vizier. Senne steeds op de eerste plaats maar er bleef twijfel. Senne lijkt relaxed door de afleveringen te rollen met steeds een glimlach op zijn gezicht. Zit  in molposities en lijkt heel gemakkelijk te mollen. Hij heeft geen verdachte edit nodig . What you see is what you get. De edit bij Michael is me te vaak te bedacht.

Gisteren alle quotes van de kandidaten in " Behind the scènes"  " Als ik de mol ben" terug  gekeken met de focus op de vier die nog in het spel zitten. Alle quotes van Senne passen het best bij het molschap. Helemaal in combinatie met zijn tekst bij de stem van de mol: Ik heb gezegd dat je mijn stem zou horen. Ik heb nooit gezegd dat je alleen... (mijn stem zou horen)

Dat laatste stuk is duidelijk Michaël wanneer de telefoon begint te kraken, niet Senne.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #435 Gepost op: 2-05-2024, 21:29:05 »
Na afweging van de vier overblijvende kandidaten ga ik nu volledig op Senne, hij molt het meest consequent, zit het vaakst op sleutelposities en heeft verreweg de minste kandidaatacties.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #436 Gepost op: 2-05-2024, 22:21:31 »
Al vanaf het begin op Senne (met een kort uitstapje naar Coco) en ik zie geen enkele reden daarvan af te stappen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #437 Gepost op: 3-05-2024, 08:33:24 »
Bernard.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2024, 14:05:30 door Amethyst »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #438 Gepost op: 3-05-2024, 10:18:06 »
Al van eerste aflevering Michael  ::jaja::

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #439 Gepost op: 3-05-2024, 11:17:18 »
Senne lijkt relaxed door de afleveringen te rollen met steeds een glimlach op zijn gezicht.

Daarom denk ik eigenlijk dat hij het niet is. Ik krijg echt de vibe van een slimme, observerende kandidaat die wat op de achtergrond blijft. En niet het enthousiaste, fanatieke type wat ze in Vlaanderen vaak als mol casten (heb ik het idee). Ik vind hem ook het type dat kan bedenken dat nep-mollen soms slim is. Dat heb ik bij Michael veel minder, terwijl hij ook veel fout doet.