Je bent het er dus volledig mee oneens dat als je een Molduel gaat maken, dat Senne dan wint. Bijv. hij pakt wel een ananas op, Michael niet. Hij geeft de verdubbelaar aan een afvaller. Hij kiest brutaal voor een weekendje Amsterdam. Enz. enz. En Michael stuurt Stephanie weg in afl. 1, levert geld op. Doet meer zulke dingen, dan de edit nog. Op wie zit jij dan, Bernard?
Ik blijf bij Senne. Ik vind Michael wel een veel leukere mol en ik heb nog hoop op een wensmol maar de nuchtere maag zegt Senne.
Gho, Michaël in de Ape zou ik dan een sterke actie onder de radar vinden. Daar staat Senne toch een beetje bij voor spek en bonen.
Bij het karten zou Michaël zijn actie er bijna voor zorgen dat niemand geld oplevert, mocht Bernard daar niet oplettend zijn. Senne zijn actie zou dan zijn: bijna een ronde voorliggen en hopen dat de mensen in de toren een telfout maken.
En bij de pizza’s: ja, Michaël levert daar als enige 500€ binnen. Onmols, maar een mol brengt ook af en toe kleine bedragen binnen. En staat onderaan in de follow the money.
Senne neemt daar een extra kandidaat mee naar de finale die ook 500€ kan opleveren en waar hij geen invloed op heeft of Lynn het haalt of niet.
Michaël breekt dan weer de Omerta op een klunzige manier.
En nu in de laatste aflevering doet Senne een pak meer goed dan Michaël.