m.a.w. Senne haalt hier 1000 euro uit de pot met zijn beslissende stem.
Klopt. Maar dat Michael eigenhandig 1000 euro de pot IN brengt vind ik nog een veel groter ding. NVR is een beetje flauw, die zegt letterlijk:
'Je kunt niet meer om Michael heen nu. Doet exact wat een mol zou doen, een hele aflevering lang.' En daarna: 'Als ik me het goed herinner.'
Dus zo zeker van jouw zaak was je niet, en jouw stelligheid brengt logischerwijs onze gedachtes over Michael's doorslaggevende stem (een term die ik van Eva leende) naar voren
Kom aan, hoe kun je nu zoiets zeggen? Michael brengt met zijn doorslaggevende stem keihard duizend euro in de pot, totaaaaaal nergens voor nodig. Duizend pietermannen! 1000! Dikke streep toch
We zitten niet meer in aflevering 1 he, we zitten op het einde. Compleet onnodig om te gaan strooien met geld omwille van vertrouwen. Dit tezamen met het feit dat bij Senne elke grote anti-molactie ontbreekt, de hele serie lang, geeft toch dat je Michael echt wel kan schrappen nu
De repliek vanuit de Michael=mol tunnel was van ja het maakt toch niet uit want Senne gaat toch wel het tegenovergestelde van Michael stemmen. Je al neerleggen bij 1000 euro de pot in.... ironisch genoeg je al neerleggen bij reversed psychology (iets wat Eva die ook op Michael zit een onzin theorie vindt).
Best komisch dus dat deze keer de reversed psychology wel opgeld moet doen maar bij Senne als mol dit onzin zou zijn.
Onderaan de streep verdient Michael eigenstandig gewoon 1000 euro, klaar. Er is 1x 1000 euro verdiend en dat is dankzij hem. Niemand betwist dat. Er worden verschillende draaien aan gegeven. Maar ik vind al met al dat Michael wel ERG veel geld eigenstandig verdient wat niet nodig is (ananas bijv.) of geld afdwingt te doen verdwijnen (1e aflevering bij de stemming).
Nogmaals Senne heeft geen enkele van zo'n actie.....