Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 37078 keer)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 8-05-2024, 12:30:58 »
Ik begrijp niet zo goed waarom die ene 1000 euro in die laatste opdracht hét argument tegen Michaël is, terwijl hij alle andere afleveringen consequent het minst verdient binnen de hele groep. Hij heeft in diezelfde opdracht overigens ook eigenhandig 2000 euro buiten de pot gehouden.

Als hij gedurende het hele seizoen onnodig veel geld had verdiend had ik het wel begrepen, maar dit lijkt op een willekeurige fixatie om de vele valide argumenten voor Mol MIchaël mee weg te strepen en dat kan helemaal niet. 

En over de verdachte edit waar ik ook veel over lees: Iemand die brutaal molt kun je niet wegmonteren, dan kun je het logische verloop van een opdracht niet meer laten zien. Bovendien zijn er ook nog zo veel verdenkingen op Senne, die hier met hand en tand verdedigd wordt, dat het dus helemaal niet zo overduidelijk is. Tenzij iedereen die Senne verdenkt dat alleen maar doet omdat ze Michaël té verdacht vinden. Maar.. if it walks like a duck, talks like a duck..
« Laatst bewerkt op: 8-05-2024, 12:33:20 door Eva. »

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 8-05-2024, 12:33:23 »
Michael's 2-0 brengt patsboem 1000 euro in de pot. Had hij 1-1 gemaakt dan had het er nog uit kunnen blijven. De beweegredenen van Michael als mol kunnen alleen maar zijn: ik stem 1-1, anders verdien ik 1000 euro. Hij kan nooit weten dat het geld sowieso verdiend gaat worden. Niemand kan weten wat Senne psychologisch gaat doen. Zelfs als Michael zou weten dat Senne op hem als mol zit. Dan nog kan het kwartje beide kanten opvallen.

Haha, nou, ik geef het op hoor. De argumenten zijn duidelijk voor iedereen om te lezen. Dappere poging nog marivwae maar dit is wel een erg ondoordringbaar schild van onwetendheid.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 8-05-2024, 12:36:24 »
Laten we dat maar even vergeten en ons richten op de stappenopdracht. Als ik zo vrij mag zijn dan haal ik deze quote even naar boven:

Ik heb het idee dat omdat ze vanaf 6000 (wat een bedrag!) begonnen mensen denken dat er goed gemold is. Maar die 6000 viel natuurlijk nooit, maar dan ook nooit, te verdienen. Met heel goed spel en wat geluk kon je denk ik zo rond de 2000 verdienen? Je kan natuurlijk nooit perfect dobbelen en die vragen in het museum waren ook niet zo makkelijk. Maar dat is ook maar een gokje qua bedrag. In ieder geval leek me 800 euro helemaal niet zo weinig. Je moet het niet vergelijken met 6000, want dat kon toch niet.

Ik vind dat er in die opdracht goed gepresteerd is met 800 euro. Ik zie geen duidelijke aanwijzing dat er gemold is, terwijl dat heel goed mogelijk was. Wat ik vooral zie is dat Bernard Senne volledig vertrouwt. Ik vind dit een sterke aanwijzing tegen Senne als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 8-05-2024, 12:44:24 »
Wat er psychologisch aan is als je de stemming doodslaat met 2-0 zal dan voor altijd wel een raadsel blijven. Met onverdacht blijven en daar zo'n groot geldbedrag voor over hebben kan het niks te doen hebben: we zitten in de eindfase.

Ik begrijp niet zo goed waarom die ene 1000 euro in die laatste opdracht hét argument tegen Michaël is, terwijl hij alle andere afleveringen consequent het minst verdient binnen de hele groep. Hij heeft in diezelfde opdracht overigens ook eigenhandig 2000 euro buiten de pot gehouden.

Als hij gedurende het hele seizoen onnodig veel geld had verdiend had ik het wel begrepen, maar dit lijkt op een willekeurige fixatie
Hiervoor geldt hetzelfde. De fixatie zit er juist op omdat de mol niks met deze 1000 euro koopt. NVR zou nog een argument hebben als dit in de beginafleveringen was gebeurd, dan koop je vertrouwen in de hoop daar later wat mee te doen. Maar nu niet.

Dan over de edit. Nee de edit die wij bedoelen gaat daar niet over. Natuurlijk moeten ze dat laten zien. Het gaat erover dat ze Michael zo naakt laten in de edit, bijv. ja, hij heeft echt die palen laten vallen. Maar wil je hem beschermen dan laat je eerst zwoegende beelden zien. Het tegenovergestelde gebeurde, de dames komen er roepend aangerend, en dan laat de edit zien dat hij laat vallen, suggererend dat de mol nog net op tijd de opdracht wil verpesten. Heel vreemd.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2024, 12:45:58 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 8-05-2024, 12:45:24 »


Ja, dat kan best hoor. Ik zal het hem, als hij de mol is, helemaal niet aanrekenen. Het ging mij erom dat Michael die 1000 euro heel erg wordt aangerekend, terwijl niemand het had over die 800 euro van Senne die makkelijk te voorkomen was.

Ik heb het idee dat omdat ze vanaf 6000 (wat een bedrag!) begonnen mensen denken dat er goed gemold is. Maar die 6000 viel natuurlijk nooit, maar dan ook nooit, te verdienen. Met heel goed spel en wat geluk kon je denk ik zo rond de 2000 verdienen? Je kan natuurlijk nooit perfect dobbelen en die vragen in het museum waren ook niet zo makkelijk. Maar dat is ook maar een gokje qua bedrag. In ieder geval leek me 800 euro helemaal niet zo weinig. Je moet het niet vergelijken met 6000, want dat kon toch niet.

Die 6000 was inderdaad nooit te verdienen, daar ben ik ook niet vanuit gegaan. Feit is wel dat Michaël in deze zelfde opdracht samen met Charlotte verantwoordelijk is voor 2000. Kun je  tegen inbrengen dat nog meer mollen te obvious zou zijn maar dan had hij niet voor drama moeten kiezen.

Overigens interessant om nu het filmpje "Hoe ga jij op de mol jagen"  voorafgaand aan de eerste aflevering terug te kijken


Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 8-05-2024, 12:49:22 »
In de overzichten van Sam scoren die twee ook veel hoger op onmolse acties.
Ik weet niet welke overzichten jij bedoelt, maar als ik alles zo optel, kom ik op meerdere anti-molacties bij Michaël en kan ik er nauwelijks vinden bij Senne.

Maar je spreekt jezelf hier toch wel tegen. Eerder haalde NVR_95 al aan dat Bernard waarschijnlijk Michaël verdenkt, want mocht hij Senne verdenken had hij wel de trappen nageteld. Jij zegt daar, naar mijn mening volledig terecht overigens, dat je zelfs in de finale kan komen door op de verkeerde all-in te gaan. Dat kan zeker. Ik ben het 100% met je eens...maar dan zou de reversed psychology van Senne totaal niet werken, want als Bernard Michaël verdenkt, dan kan hij Senne volgen, want Senne is dan volgens Bernard niet de mol en is er geen enkele reden om het tegenovergestelde te doen.
Meer nog: als Bernard Michaël verdenkt én hij zegt tijdens het verhaal van Michaël er niets van te geloven, dan zou Senne best "Waarheid" zeggen en hopen dat Charlotte ook waarheid zegt.
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik heb inderdaad opgemerkt dat Bernard perfect in de finale kan geraken door op de verkeerde persoon te zitten en dat we daaruit niets kunnen afleiden, maar ik heb nooit gezegd dat ik daarom ook denk dat het zo is. Meerdere mensen interpreteren wat er in de kathedraal gebeurt hier als "Bernard verdenkt Senne niet", maar die conclusie durf ik daar in ieder geval niet uit trekken. Tijdens de zoektocht in het museum heb ik net het gevoel dat er wel weinig vertrouwen is onderling...
De omgekeerde psychologie zou dus nog steeds perfect kunnen werken in de laatste opdracht. Verdenkingen van alle kandidaten zullen we toch pas weten in de allerlaatste aflevering over anderhalve week.

Maar het is toch ook onmols van Senne, als hij de mol is, om net daar dan Leugen te zeggen als laatste?
Het maakt hier voor hem als mol totaal niets meer uit. Het geld is al verdiend. Dan geef je toch gewoon ook het goede antwoord.
Hier kan ik inkomen, het is inderdaad een beetje onlogisch, maar ik vind het geen echte anti-molactie. Maar dan vind ik wel dat net jij jezelf hier nu tegenspreekt, waarvan je mij eerst 'beschuldigt' . ;) Als ik het mij goed herinner, verdedigde jij onder andere het niet mee stemmen van Michaël op Coco tijdens de speciale eliminatie in aflevering 4, terwijl de beslissing toch al duidelijk gemaakt was. Verbeter me als ik het verkeerd voorheb, maar dat is dan toch exact dezelfde situatie. Het is zelfs veel vroeger in het spel, dus nog belangrijker voor de mol om onverdacht te blijven.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 8-05-2024, 12:49:33 »
Wat er psychologisch aan is als je de stemming doodslaat met 2-0 zal dan voor altijd wel een raadsel blijven. Met onverdacht blijven en daar zo'n groot geldbedrag voor over hebben kan het niks te doen hebben: we zitten in de eindfase.
Hiervoor geldt hetzelfde. De fixatie zit er juist op omdat de mol niks met deze 1000 euro koopt. NVR zou nog een argument hebben als dit in de beginafleveringen was gebeurd, dan koop je vertrouwen in de hoop daar later wat mee te doen. Maar nu niet.

Dan over de edit. Nee de edit die wij bedoelen gaat daar niet over. Natuurlijk moeten ze dat laten zien. Het gaat erover dat ze Michael zo naakt laten in de edit, bijv. ja, hij heeft echt die palen laten vallen. Maar wil je hem beschermen dan laat je eerst zwoegende beelden zien. Het tegenovergestelde gebeurde, de dames komen er roepend aangerend, en dan laat de edit zien dat hij laat vallen, suggererend dat de mol nog net op tijd de opdracht wil verpesten. Heel vreemd.

Als Michaël niet met veel soapserie-dramatiek heeft staan zwoegen kun je dat toch ook niet laten zien? Overigens gleed dat ding uit z'n hand en was het volgens mij niet zo dat ie geen kracht meer had. Je kunt niet laten zien wat er niet is.

Overigens vind ik het minstens zo onmols dat Senne niet heeft gelogen over het aantal tredes bij de kerk, daarmee was de hele opdracht game over geweest. Je zou daarom zelfs kunnen stellen dat al het geld in het poppentheater dan bij de gratie van de mol is verdiend, evenals de 800 euro die hij zelf meebracht.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2024, 12:52:32 door Eva. »

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 8-05-2024, 12:51:46 »
Die 6000 was inderdaad nooit te verdienen, daar ben ik ook niet vanuit gegaan. Feit is wel dat Michaël in deze zelfde opdracht samen met Charlotte verantwoordelijk is voor 2000. Kun je  tegen inbrengen dat nog meer mollen te obvious zou zijn maar dan had hij niet voor drama moeten kiezen.

Pas op, dit is een gevaarlijke redenatie. De mol hoeft niet per se zelf het minst te verdienen. Hij wil de pot zo laag mogelijk houden. Die poppenopdracht leek me niet zo lastig. Dus als de mol daar niet bij zou gaan, was er misschien wel 3000 verdiend. Dan houdt de mol nu dus feitelijk 1000 euro uit de pot.

Verder heb ik dit ook al wel vaak gezegd, maar een mol kan nou eenmaal niet altijd op de plek zitten waar je het best kan mollen. Je kunt niet altijd gewoon "kiezen" wat je wil en nu was het ook een discussie. En als je er belandt dan moet je er maar het beste van maken. 1000 euro uit de pot houden lijkt me in deze opdracht een behoorlijk goede score.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 8-05-2024, 12:55:17 »
Als Michaël niet met veel soapserie-dramatiek heeft staan zwoegen kun je dat toch ook niet laten zien? Overigens gleed dat ding uit z'n hand en was het volgens mij niet zo dat ie geen kracht meer had. Je kunt niet laten zien wat er niet is.

Overigens vind ik het minstens zo onmols dat Senne niet heeft gelogen over het aantal tredes bij de kerk, daarmee was de hele opdracht game over geweest. Je zou daarom zelfs kunnen stellen dat al het geld in het poppentheater dan bij de gratie van de mol is verdiend, evenals de 800 euro die hij zelf meebracht.
Hetgeen ik hier in het vet aangeduid heb, vind ik wel echt nergens op slaan, sorry. De poppenshow ging ook gewoon doorgaan als Bernard en Senne niet of niet op tijd aangekomen waren. Het is enkel Pinokkio die dan zou ontbreken, waarmee de laatste €500 verdiend konden worden.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 8-05-2024, 12:58:15 »
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik heb inderdaad opgemerkt dat Bernard perfect in de finale kan geraken door op de verkeerde persoon te zitten en dat we daaruit niets kunnen afleiden

Dat onwaarschijnlijke situaties wel kunnen betekent niet dat we er niets uit kunnen afleiden. De kans is op dit moment veel groter dat Bernard wel goed zit. Dat is nou eenmaal al het spel, als je goed zit blijf je erin.

Tijdens de zoektocht in het museum heb ik net het gevoel dat er wel weinig vertrouwen is onderling...

Dat heb ik juist helemaal niet. Bij het beantwoorden van de vragen krijg je een mentaal spelletje als je iemand verdenkt, en diegene weet dat je hem verdenkt. Als een mol een antwoord voorstelt dan wil je dus liever het tegenovergestelde kiezen. Maar als je dat beide weet stel je misschien als mol wel het juiste voor. Etc, etc. Dat spelletje en bijbehorende ongemakkelijkheid zie ik hier helemaal niet, eigenlijk.

Als ik het mij goed herinner, verdedigde jij onder andere het niet mee stemmen van Michaël op Coco tijdens de speciale eliminatie in aflevering 4, terwijl de beslissing toch al duidelijk gemaakt was. Verbeter me als ik het verkeerd voorheb, maar dat is dan toch exact dezelfde situatie.

Het lijkt op elkaar, dat is waar, maar een belangrijk verschil is dat Michael hier al duidelijk had gemaakt iemand anders te verdenken. Dus bij het stemmen blijft hij daarbij. Wellicht vond hij het verdachter om te switchen. Bij Senne heb ik niet het idee dat hij Charlotte helemaal niet gelooft. Of in ieder geval was het niet overduidelijk wat hij wou gaan stemmen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 8-05-2024, 13:00:46 »
Laten we dat maar even vergeten en ons richten op de stappenopdracht. Als ik zo vrij mag zijn dan haal ik deze quote even naar boven:

Ik vind dat er in die opdracht goed gepresteerd is met 800 euro. Ik zie geen duidelijke aanwijzing dat er gemold is, terwijl dat heel goed mogelijk was. Wat ik vooral zie is dat Bernard Senne volledig vertrouwt. Ik vind dit een sterke aanwijzing tegen Senne als mol.

Ja dat kan. Het ligt eraan vanuit welk perspectief  je kijkt.  Vanuit het perspectief Senne is de mol en Bernard verdenkt Senne is de verklaring dat Bernard zijn mol test. Dat doet hij ook bij het museum bij het beantwoorden van de vragen. Dat deed hij ook bij de strikvraag over de hond in de leugenopdracht en dat was ook zijn moldstrategie ( bovengenoemd filmpje)

Als Senne de mol is dan heeft hij dat door en laat hij de eerste keuzes steeds bij Bernard om vervolgens mee te gaan in de fouten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 8-05-2024, 13:00:55 »
Verder lijken de Senne verdenkers makkelijk over andere zaken heen te stappen. Wat was zijn molactie bij het karten? Op aangeven van Michael eerder stoppen? En hoe zo had hij de beste mol positie in het verlaten kasteel? Praktisch alles en iedereen koos ervoor om zo min mogelijk de porto te benutten richting Senne. Er waren er genoeg die het idee afwezen want kost teveel tijd. Sta je mooi buiten spel tot er twee aan de poort staan.

Ook zie ik niet in waarom je in de BMW groep je meer invloed hebt dan in de Ape. Dat Michael sneller los liet bij de Hercules proef is een verschil van tig kg aan ballast versus Senne die dat niet had. En dan kun je de move: loslaten voor Lynn en anderen zijn gearriveerd idd een te duidelijke molactie vinden. Het is er wel een en die kun je idd niet wegmonteren. Een beetje zoals met Jurre bij WIDM. Soms is niets wat het lijkt en soms is het gewoon iets is wat het lijkt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 8-05-2024, 13:02:50 »
Ach Junges.... waar hebben we het nog allemaal over....  ::rofl:: ik zie net in topic [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen dat Marimol DE hint van het jaar gepost heeft ::bravo::

Game set match, Senne is dus de mol ::tandpastasmiley::

Elk jaar is er wel zo'n klapper van een hint helemaal op het eind, dit keer is het die prachtige WAARHEID/LEUGEN / Pinokkio opdracht waar letterlijk alles aan klopt..... mooi gedaan, Gilles ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #593 Gepost op: 8-05-2024, 13:03:38 »
Hetgeen ik hier in het vet aangeduid heb, vind ik wel echt nergens op slaan, sorry. De poppenshow ging ook gewoon doorgaan als Bernard en Senne niet of niet op tijd aangekomen waren. Het is enkel Pinokkio die dan zou ontbreken, waarmee de laatste €500 verdiend konden worden.

Dan heb ik dat stuk verkeerd begrepen omdat Gilles zei dat ze op hun tellen moesten passen als ze wilden dat deze opdracht geld opleverde. Ik heb dat opgevat als de gehele opdracht, excuses. Dan snap ik met terugwerkende kracht niet waarom ze in het poppentheater zo vreselijk gespannen waren toen Senne en Bernard nog maar 2 minuten hadden om te arriveren.

Maar dan hebben Senne en Bernard dus voor 820 + 500 euro gezorgd?

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #594 Gepost op: 8-05-2024, 13:17:20 »
Vanuit het perspectief Senne is de mol en Bernard verdenkt Senne is de verklaring dat Bernard zijn mol test. Dat doet hij ook bij het museum bij het beantwoorden van de vragen.

Maar ik zie dit niet gebeuren hier. Senne drukt 1 ding echt door en dat is Tom Hanks als Woody (en dat klopt). Bernard accepteert dit. Hij wil ook helemaal niet terug naar dit kruispunt en gaat gelijk terug naar de pop van Wiske. Dat zou toch gek zijn als hij Senne aan het testen was.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 8-05-2024, 14:34:11 »
Ach Junges.... waar hebben we het nog allemaal over....  ::rofl:: ik zie net in topic [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen dat Marimol DE hint van het jaar gepost heeft ::bravo::

Game set match, Senne is dus de mol ::tandpastasmiley::

Dat ook Lo.  ::ok::
En verder denk ik toch ook nog steeds dat 'bevrijd Senne' een hint is. Daarover is e.e.a. gezegd in het hint-topic.
'Sneaky' Senne moet hem wel zijn, denk ik.

Ik zou dit wel een stunt vinden van de makers: het hele forum verdedigt nu de Michaël-tunnel of Senne-tunnel (had ik al gezegd dat Senne de mol moet zijn?  ;) )
En dat dan uiteindelijk Bernhard de mol is.  ;D

(overigens vind ik Bernhard het minst waarschijnlijk, maar je weet het maar nooit natuurlijk, ik zou hem wel een leuke mol vinden trouwens)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2024, 14:36:55 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 8-05-2024, 15:26:38 »
Ik weet niet welke overzichten jij bedoelt, maar als ik alles zo optel, kom ik op meerdere anti-molacties bij Michaël en kan ik er nauwelijks vinden bij Senne.

De reeks Niet De Mol van de NLse youtuber WIDMTV. Overigens zijn die van afl. 6 & 7 nog(?) niet gepost.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 8-05-2024, 15:37:18 »
De reeks Niet De Mol van de NLse youtuber WIDMTV. Overigens zijn die van afl. 6 & 7 nog(?) niet gepost.

Hij was met verkansie, volgens mij worden die beide nog gepost deze week.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 8-05-2024, 15:53:49 »
Op basis van de posities lijkt Senne de meest aangewezen mol. Michaël zou een kleine optie kunnen zijn, Bernard is zeer onwaarschijnlijk.

[Aflevering 1] Opdracht 1 - Het schip
Bij het blauwe team kun je het best mollen door vroeg op het schip te komen en snel te willen drukken. Senne en Bernard zaten in dat team maar Bernard wilde wachten met afdrukken. Al was Michaël ook verdacht door zich niet te bevrijden.

[Aflevering 1] Opdracht 2 - Ballo della Cordella
De olijfplukkers is duidelijk de beste positie want dan heb je invloed op de 3 rondes en kun je olijven verkeerd deponeren of weggooien. Alleen Senne zat hier in.

[Aflevering 1] Opdracht 3 - De verdubbelaars
Bernard en Michaël kozen terecht Karolien en Stéphanie als vroege drukkers, Senne stuurde naar de verkeerde (Charlotte).

Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
Senne had in de toren verreweg de beste molpositie.

[Aflevering 2] Opdracht 3 - De doos van Pandora
Senne en Michaël openden de doos.

[Aflevering 3] Opdracht 1 - De maffia van Centuripe
Bij de dispatching (Senne) kun je het best mollen door te sturen naar de verkeerde ringtone of een verkeerde locatie door te geven. De  interventie (Bernard) kan ook maar valt meer op.

[Aflevering 3] Opdracht 3 - De bom in de Ape
De mol zat liefst in de BMW want daar kun je naar de verkeerde Ape sturen en hij kan gebrieft zijn door Gilles. Alleen Senne zat in de BMW.

[Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
De mol kan best in de finale geraken en daar de pizza verknoeien. Senne en Michaël geraakten in de finale maar Michaël wist zijn pizza te leveren.

[Aflevering 5] Opdracht 1 - Griekse kwellingen
Senne en Michaël zaten bij Hercules, de beste molpositie.

[Aflevering 5] Opdracht 3 - Blokkentorens
De mol wil in de finale geraken en daar de verkeerde keuze maken. Senne en Michaël geraakten in de finale maar Senne maakte de verkeerde keuze.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2024, 18:00:26 door Luc »

Offline HanMic

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 8-05-2024, 16:13:25 »
Dan heb ik dat stuk verkeerd begrepen omdat Gilles zei dat ze op hun tellen moesten passen als ze wilden dat deze opdracht geld opleverde. Ik heb dat opgevat als de gehele opdracht, excuses. Dan snap ik met terugwerkende kracht niet waarom ze in het poppentheater zo vreselijk gespannen waren toen Senne en Bernard nog maar 2 minuten hadden om te arriveren.

Maar dan hebben Senne en Bernard dus voor 820 + 500 euro gezorgd?

Als Charlotte en Michael die pop niet op tijd op het podium gezet hadden, was de 500 niet verdiend. Wat sowieso niet gelukt was als ze er niet was, maar dat was niet voldoende voor de 500. 50/50 voor beide teams zou ik zeggen.