Ik beweer helemaal niets. Het is een staand feit dat ze ook maar de minste verdenking weglaten in de uitzendingen. Je hebt toch ook gezien dat ze zelfs tot en met de finale, de testbiechten, en zelfs 5 seconden VOOR de bekendmaking van de winnaar (en trouwens ook nog 30 seconden NA) nog niks prijsgaven wie op wie zat... zelfs hier keihard over logen?
Leg jij anders maar eens uit hoe Michael op Senne kan zitten met Bernard dus volgens de makers op Michael, en dat dan toch Bernard de winnaar wordt?
Ik dacht al dat het over was. Want Gilles zei erbij dat het niet om de tijd ging, deze finale. Wat was dat nu ook voor rare opmerking? Als er 2 gelijk eindigen moet er toch een winnaar zijn?
M.a.w. er was een verschil, en door de giga leugen leek dit wel een enorm verschil te zijn, in de regio 40 fout voor de ene en 40 goed voor de andere, zoiets. Michael moest dus wel de mol zijn.
Maar niets was dus minder waar. Het zal om 1 of 2 verschillekes gehangen hebben, en alles wat ze getoond hebben bleek gewoon een grote leugen. Het was leugen (Bernard op Michael) op leugen (de insinuatie dat iedereen op iedereen zat en de tijd dus niet nodig was).
Toen ging ik ietwat teleurgesteld maar Cafe de mol kijken in de hoop daar iets van transparantie te vinden. Maar dat was zo mogelijk nog meer versluierd. Alle aanwezigen hadden op hun hart gedrukt gekregen toch vooral niets maar dan ook niets prijs te geven van het verloop van de verdenkingen.
Ik ben blij dat jij zo optimistisch bent maar deze twee laatste uitzendingen voorspellen weinig goeds hieromtrent. Er is inderdaad nog 1 kans, maar de ervaring tot nu toe in alle afleveringen tot nu toe gaven niets weg van de verdenkingen. Die moet je dus opmaken uit het gedrag van de kandidaten.
Als het zo is als jij beweert is er niets nodig te versluieren. Immers als alleen de finalisten op de mol zaten dan heeft de mol het toch ontzettend goed gedaan? Van de daken schreeuwen, dus. Maar dat wordt angstvallig niet gedaan en zal dan toch boekdelen spreken. Namelijk dat de mol al snel 'gepakt' was, ze er toch een hele mooie edit van gemaakt hebben, en die edit wellicht wel vasthouden tot in de eeuwigheid....