Poll

Wie is NIET de Mol?

Bernard
24 (32.9%)
Charlotte
29 (39.7%)
Michaël
12 (16.4%)
Senne
8 (11%)

Totaal aantal stemmen: 38

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 5419 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 24-04-2024, 20:53:35 »
Verdenkingen poll GoPlay.be (via Café De Mol) afleveringen 1 t/m 5. Polls zijn van een half uurtje na de aflevering van De Mol.

Leek me wel relevant voor dit topic  ::)


2023

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


2024

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-04-2024, 20:56:33 door Amethyst »

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #81 Gepost op: 24-04-2024, 21:01:37 »
Kan dus nog alle kanten op (maar de bovenste 2 iets minder aannemelijk dat ze de mol zijn)

Geen wonder dat ik nog zo verward ben  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #82 Gepost op: 25-04-2024, 07:51:54 »
Kan dus nog alle kanten op (maar de bovenste 2 iets minder aannemelijk dat ze de mol zijn)

Geen wonder dat ik nog zo verward ben  ::rofl::

Comfort kreeg pas heel laat een verdachte edit. In afl. 7 of zo. Ik ga ervan uit dat ze het nu iets anders doen, maar Senne en Michael worden wat mij betreft te veel en te steady verdacht. Ik ga die toch strepen.

Zoveel zal het testpubliek niet afwijken van de gemiddelde kijker. We weten dat ze de edit aanpassen als het er te dik op blijkt te liggen.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2024, 20:10:51 door Amethyst »

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #83 Gepost op: 25-04-2024, 13:44:55 »
Comfort kreeg pas heel laat een verdachte edit. In afl. 7 of zo. Ik ga ervan uit dat ze het nu iets anders doen, maar Senne en Michael worden wmb te veel en te steady verdacht. Ik ga die toch strepen.

Zoveel zal het testpubliek niet afwijken van de gemiddelde kijker. We weten dat ze de edit aanpassen als het er te dik op blijkt te liggen.

Je statistieken wijzen daar anders toch helemaal niet op? Op dit moment zit minimaal 70% van de kijkers nog verkeerd met nog 5 kandidaten in het spel. Lijkt me niks mis mee. Zeker geen reden om iemand qua edit anders neer te zetten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #84 Gepost op: 25-04-2024, 14:36:47 »
Je statistieken wijzen daar anders toch helemaal niet op? Op dit moment zit minimaal 70% van de kijkers nog verkeerd met nog 5 kandidaten in het spel. Lijkt me niks mis mee. Zeker geen reden om iemand qua edit anders neer te zetten.


Als je ziet hoe weinig Comfort werd verdacht, wijzen die daar wel op. Maar ik weet niet of dat ieder jaar zo is.

Verder ligt het eraan hoe je de bewuste uitspraak van Gilles bij De Tafel van Gert interpreteert.

Een mol die vanaf afl. 2 elke week in de top-2 van de verdenkingen staat, of een keertje nipt niet en verder wel vind ik voor De Mol-begrippen te verdacht.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2024, 14:51:38 door Amethyst »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #85 Gepost op: 25-04-2024, 14:56:10 »


Als je ziet hoe weinig Comfort werd verdacht, wijzen die daar wel op. Maar ik weet niet of dat ieder jaar zo is.

Verder ligt het eraan hoe je de bewuste uitspraak van Gilles bij De Tafel van Gert interpreteert.

Een mol die vanaf afl. 2 elke week in de top-2 van de verdenkingen staat, of een keertje nipt niet en verder wel vind ik voor De Mol-begrippen te verdacht.
Ik denk dat de vergelijking die je bovenaan op deze pagina maakt veel nuttiger is als je 4 of 5 seizoenen gebruikt, en niet alleen vorig jaar.
 

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #86 Gepost op: 25-04-2024, 15:16:33 »
Ik denk dat de vergelijking die je bovenaan op deze pagina maakt veel nuttiger is als je 4 of 5 seizoenen gebruikt, en niet alleen vorig jaar.

Zeker wel. Ben ik van plan te doen als ze weer beschikbaar zijn op GoPlay.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #87 Gepost op: 25-04-2024, 15:17:12 »
Vorig jaar werd
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ook veel minder verdacht door de Back to the future opdracht. Vertekend beeld denk ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #88 Gepost op: 25-04-2024, 15:57:29 »
Minder? ::) Ik stapte juist helemaal op Comfort over toen.... een mol met een rood scherm... dat WIL je toch ::bravo::. Fantastisch. Ik mis het echt dit jaar, niet dat ik weer dit thema had verwacht in De Mol maar ik hoopte erop in WIDM... wellicht volgend jaar? Fingers crossed ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #89 Gepost op: 25-04-2024, 17:15:10 »
Je weet heel goed Lo dat de meningen er sterk over verdeeld waren, haha.

Voor mezelf was het niet zozeer dat ze een rood scherm kreeg, maar de manier waarop ze terug kwam.

Maar goed, les geleerd.  ;)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #90 Gepost op: 25-04-2024, 19:48:29 »


Als je ziet hoe weinig Comfort werd verdacht, wijzen die daar wel op. Maar ik weet niet of dat ieder jaar zo is.

Verder ligt het eraan hoe je de bewuste uitspraak van Gilles bij De Tafel van Gert interpreteert.

Een mol die vanaf afl. 2 elke week in de top-2 van de verdenkingen staat, of een keertje nipt niet en verder wel vind ik voor De Mol-begrippen te verdacht.
Ik denk ook dat het er een beetje van af hangt welke kandidaten lang in het spel blijven.
In Duitsland bvb was de mol ook snel verdacht op de fora, alleen had die het voordeel dat er een Philip en een Sven mee was, die onbewust en ongewild heel verdachte dingen deden.
Maar misschien heb je wel gelijk en moet ik nog eens alles op een rijtje zetten.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #91 Gepost op: 26-04-2024, 07:51:52 »
Ja, terechte punten. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die mol door het thuispubliek weinig werd verdacht. Ik heb Michaël en Senne bij deze ontstreept.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #92 Gepost op: 28-04-2024, 19:40:04 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #93 Gepost op: 2-05-2024, 08:09:43 »
Michaël is niet de mol. Zelfde categorie als Toos en Sven Uyttersprot. Aardige jongens, recht voor hun raap, hart op de tong, beetje onhandig doordat ze het spel niet helemaal overzien, maar absoluut geen mollen.