Toffe eerste aflevering.
Erg jammer van de eerste afvaller.
Tot op heden nog niemand verder echt af kunnen strepen.
Een paar dingen die mij opvallen.
Bernard: fanatieke kandidaat, maar zou je als kandidaat jezelf meteen al zo neerzetten? Dan ben je dus niet verdacht door andere kandidaten en heb je weinig verdenkingen, waardoor je echt zelf heel goed moet zitten in je test om verder te komen.
Lynn: ik geloof het niet helemaal. In eerste instantie de Mol niet willen zijn, maar dan ook zo op een aparte positie worden neergezet in de opdracht.
En als Mol zou je dat juist wel fijn vinden, haalt weer verdenking van je af.
Philippe: maakt te makkelijke fouten denk ik? Is mollerig gedrag, maar ben je dan meteen de Mol, ook met die inleiding voor zijn aankondiging dat hij opa is geworden. En ik heb het idee dat ik hem ergens van ken, maar ik woon in Noord-Brabant dus dat lijkt me sterk.
Charlotte: zou wel een stunt zijn als De Mol ook De Mol is. Dan langs de andere kant is het ook weer te voor de hand liggend ofzo.
Michael: die uitspraak “ Ik ben em niet” daarmee wijkt hij als enige af en zegt hij de woorden “Ik” en “ Mol” niet in 1 zin. Zijn verhaal aan de boot was bewust erg grappig waardoor hij de tellers afleidde? Maar was wel een oprecht leuke anecdote. Net als het verhaal van de kwallen in Denemarken. Bijna alsof hij wist dat dergelijke anecdotes nodig zouden zijn.
Karolien: nog niets verdachts aan kunnen ontdekken, doet heel kandidaats
Coco: wel verdacht bij het omstoten van het blauwe blokje, verder heel kandidaats bij de boot opdracht. Is wel erg gericht op de vraagtekens en het “ voordeel” dat de 3 mannen hiermee zouden hebben.
Stephanie: ik heb geen concrete verdachte dingen, maar meer een onderbuik gevoel dat ze de Mol zou kunnen zijn. De mol is de eerste opdrachten misschien juist niet zo duidelijk in beeld. Ze gaat voor de vrijstelling, maar ze probeert geen andere kandidaat verdacht te maken, dus dat is juist erg kandidaats.
Senne: weinig concreet verdachte dingen. Beetje observerend en weinig opvallend.