Auteur Topic: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal  (gelezen 2649 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #40 Gepost op: 30-04-2024, 12:39:48 »
Ik vind de reacties na de paintball-opdracht ook wel veelzeggend, ben alleen niet zo sterk in GIFJES maken.
 
Bij Bernard en Charlotte zie ik vooral oprechte opluchting, een soort euforie zelfs omdat er eindelijk weer zo'n opdracht lukt. Kijk zelfs eens hoe rood Bernard wordt. Ik zou het heel knap vinden als je dat kan acteren. 
 
Bij Michael en Senne valt me op dat nadat duidelijk wordt dat de opdracht gelukt is, ze eerst even blijven staan. Alsof ze eerst even willen afwachten hoe de groep reageert. Daarna moeten ze natuurlijk meedelen in de blijdschap, maar bij Senne zie ik meer een boer met kiespijn, en bij Michael iemand die het vooral probeert te overdrijven.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #41 Gepost op: 30-04-2024, 21:07:52 »
Dat viel me ook op toen we keken, ja, Michaël met een soort aan/uit knop van blijdschap tonen. Kan alleen meerdere dingen betekenen en niet zozeer dat hier hiermee de mol is ontmaskerd... Misschien nog steeds de nasmaak van de autorit, de emotionele rollercoaster die tegelijk met de euforie plotseling nog spanning loslaat (hopelijk wordt de sfeer nu beter, zoiets...)