Wil je als mol wel in een ape zitten?
Je zit hier met 2, en je bent afhankelijk van een medekandidaat.
want naar mijn mening:
a) win je het duel, ben je afhankelijk van de andere auto. Spelen zij het slecht, of je medekandidaat sterk
kun je niks doen.
b) verlies je, en de anderen bluffen je sterker af of je medekandidaat verpest het kan je ook niks doen.
Charlotte speelt het hier wel hard, maar heeft ongelofelijk veel geluk dat de anderen niet heel oplettend waren want door Philippes uitspraak dat zij begonnen waren, was dit perfect uit te tellen. Daarbij versprak ze zich
Iemand van jullie opgevallen dat Charlotte zichzelf tegensprak? Eerst zei ze dat Michaël en Bernard 'Panzani' hadden genoemd. Even later zei ze 'Spirelli'. Geen één van de kandidaten was blijkbaar aandachtig genoeg om dat op te merken.
Als mol weet je dat dit komt, en ze heeft Philippe weinig kans gegeven om iets te zeggen (zodat hij weinig kon verpesten) maar dit had een dooddoener kunnen zijn. Dus waarom dit doen als mol? Daarbij, wil je als mol je kaarten nu al open op tafel leggen als leugenaar? Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
Bernard/Michael konden wat achterover leunen als mol, maar de versprekingen van Charlotte en Philippe hadden ze niet kunnen voorkomen. Als 1 iemand dit had opgepakt, ben je als mol ook klaar. Daarbij geldt ook dat zij afhankelijk zijn van de pastakennis van de andere kant. Verliezen zij, geldt hetzelfde als bij Charlotte. Wil je nu al je kaarten op tafel leggen als goede leugenaar. Anderzijds kan je je wel voorbereiden en dan zenuwachtig overkomen. Achteraf kan je uitleggen dat dit door de vrees komt voor de negatieve pasvraag. Pakt iemand toch die verspreking op, tja het ligt niet aan jou.
Zit de mol bij de BMW-rijders, kan die best ingelicht worden door Gilles. Je bent dan idd afhankelijk van de prestaties van de anderen. valt iemand de versprekingen bij C/P op, dan ligt het opnieuw niet aan jou.
Kortom, ik acht de kans klein dat Charlotte de mol is hierdoor.