Wel groot verschil in moeilijkheid hier:
- Deeg gooien: relatief makkelijk, je mag vooral niet vangen met je vingertoppen.
- Proeven: iets moeilijker maar nog goed te doen. Lijkt wel makkelijker dan het is denk ik.
- Dozen lopen: leek me heel moeilijk om aan de grote hoeveelheden te komen.
- Pizzafinale: toch ook best moeilijk en redelijk willekeurig bij de ananasregen.
Als mol wil je vooral in de finale komen denk ik en idealiter als enige. Stéphanie komt hier toch weer slinks verdacht uit.
Idealiter als enige, ja. Maar dan moet je ook nog een beetje zeker zijn dat jij net die ene bent dat gekozen wordt. Dus is het niet veiliger om met je proef te mikken om allemaal door te gaan? Zo ben je er zeker van dat jij erbij bent en je neemt maar één (of in het geval van de dozendragers twee) extra personen mee. Dat is ook niet extreem veel als je die erna probeert te laten onderregenen in ananas.
Voor mijn Senne tunnel sluit dit weer goed aan dan ook.
Ik moet het even terugkijken om te bevestigen maar bij de uitleg van het pizzadeeg smijten werd er ineens door de Italiaans pizzaman 'random' een deeg gegooid. Senne wist deze precies op de juiste manier te vangen. Wat me toch niet zo vanzelfsprekend lijkt als je dit nog nooit gedaan hebt. Dan pak je toch gewoon met je twee handen naar die pizzadeeg?
Dus mijn theorie, heeft hij hier op voorhand op geoefend zodat ze zeker aan voldoende pizzadegen kwamen om beide te kwalificeren voor de finaleopdracht?