Auteur Topic: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas  (gelezen 2779 keer)

Online marivwae

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #40 Gepost op: 17-04-2024, 16:57:47 »
Ja, maar we zien een replay van Lynn haar pizza die valt, en we zien duidelijk dat niemand haar duwt/kan hebben geduwd. Dus ik kan geen molactie zien van een andere kandidaat (buiten van Lynn dan, mocht ze de mol zijn)
I was blind but now I can see

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #41 Gepost op: 17-04-2024, 17:15:15 »
Ik vraag me wel af wat ze daar in dat steegje doen, want ze moeten omkeren.
Net op dat moment zegt Michaël dat er ananas in het haar van Lynn hangt, hetgeen ook klopt.

Dat stukje van Stéphanie komt van even ervoor.


Offline Gillos123

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #42 Gepost op: 17-04-2024, 18:59:43 »
Zou er een reden zijn voor de totaal niet logische puntentelling bij de proefopdracht van Michaël en Coco?

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #43 Gepost op: 17-04-2024, 19:24:59 »
Ik vraag me wel af wat ze daar in dat steegje doen, want ze moeten omkeren.
Net op dat moment zegt Michaël dat er ananas in het haar van Lynn hangt, hetgeen ook klopt.

Dat stukje van Stéphanie komt van even ervoor.



Dus het is wel degelijk een edit en de stem komt dus van een eerder shot, toch maar raar.
Ik dacht eerst dat het er later overgedubbed was, maar niet dan.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #44 Gepost op: 17-04-2024, 20:13:59 »
Zou er een reden zijn voor de totaal niet logische puntentelling bij de proefopdracht van Michaël en Coco?
Waarschijnlijk mochten ze beiden door als ze 3 goed hadden? Oftewel het maakte niet uit of ze nou 3 haalden of de maximale score van 4 (ze mochten dus max 1 fout maken).

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #45 Gepost op: 21-04-2024, 09:12:02 »
Dus het is wel degelijk een edit en de stem komt dus van een eerder shot, toch maar raar.
Ik dacht eerst dat het er later overgedubbed was, maar niet dan.

We horen Stéphanie 2x zeggen "pas op met uw pizza hé Lynn":
een eerste keer als Lynn een moeilijk trapje naar beneden gaat en een tweede keer net voor het shot dat Lynn haar pizza laat vallen.
Bij de tweede zit inderdaad een cut, de eerste is woordelijk exact dezelfde maar op het eerste gehoor niet hetzelfde stemfragment.
Stéphanie krijgt hier dus een onverdachte edit.

Ook opvallend eerder in de proef bij het dragen van de pizzadozen:
Stéphanie die Bernard en Charlotte aanmaant om niet te "taffelen" (treuzelen), terwijl die net proberen de dozen veiliger te stapelen. Ook wil ze resoluut geen nieuwe pizzadozen vouwen, om dan Bernard aan te manen niet te treuzelen omdat ze niet weten hoeveel tijd ze nog hebben én omdat het dragen van al die dozen toch wel heel erg zwaar is. Uit de voice-over van Gilles blijkt dat ze weinig extra dozen mee hebben. Bij de tweede tussenstop geeft ze met "ik denk dat we er nu 88 hebben" (3 meer dan 85, waarmee ze alle drie doorgaan naar de finale) als eerste de voorzet om verder te gaan. Om bij het vallen van de dozen bij Charlotte opnieuw direct aan te manen verder te gaan, waardoor de kans om dozen beter te stapelen opnieuw weg is. Verder is het natuurlijk opvallend dat zij met veruit de hoogste stapel probleemloos alle hindernissen passeert, waar Bernard met een kleinere stapel nog 2x in de fout gaat.
Als mol kan ze overigens, indien nodig, op het eind nog enkele dozen laten vallen (oefening baart kunst) om ervoor te zorgen dat er maar 1 persoon doorgaat (zij dus). Qua positie zit ze ook goed bij de pizzadozen, want ze kan 2 kandidaten wegspelen.

Stéphanie heel mols in deze proef voor mij.



« Laatst bewerkt op: 21-04-2024, 16:42:48 door Molekule »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #46 Gepost op: 21-04-2024, 17:00:21 »
We horen Stéphanie 2x zeggen "pas op met uw pizza hé Lynn":
een eerste keer als Lynn een moeilijk trapje naar beneden gaat en een tweede keer net voor het shot dat Lynn haar pizza laat vallen.
Bij de tweede zit inderdaad een cut, de eerste is woordelijk exact dezelfde maar op het eerste gehoor niet hetzelfde stemfragment.
Stéphanie krijgt hier dus een onverdachte edit.

Ook opvallend eerder in de proef bij het dragen van de pizzadozen:
Stéphanie die Bernard en Charlotte aanmaant om niet te "taffelen" (treuzelen), terwijl die net proberen de dozen veiliger te stapelen. Ook wil ze resoluut geen nieuwe pizzadozen vouwen, om dan Bernard aan te manen niet te treuzelen omdat ze niet weten hoeveel tijd ze nog hebben én omdat het dragen van al die dozen toch wel heel erg zwaar is. Uit de voice-over van Gilles blijkt dat ze weinig extra dozen mee hebben. Bij de tweede tussenstop geeft ze met "ik denk dat we er nu 88 hebben" (3 meer dan 85, waarmee ze alle drie doorgaan naar de finale) als eerste de voorzet om verder te gaan. Om bij het vallen van de dozen bij Charlotte opnieuw direct aan te manen verder te gaan, waardoor de kans om dozen beter te stapelen opnieuw weg is. Verder is het natuurlijk opvallend dat zij met veruit de hoogste stapel probleemloos alle hindernissen passeert, waar Bernard met een kleinere stapel nog 2x in de fout gaat.
Als mol kan ze overigens, indien nodig, op het eind nog enkele dozen laten vallen (oefening baart kunst) om ervoor te zorgen dat er maar 1 persoon doorgaat (zij dus). Qua positie zit ze ook goed bij de pizzadozen, want ze kan 2 kandidaten wegspelen.

Stéphanie heel mols in deze proef voor mij.
De pizza bij Lynn ligt ook niet mooi in het midden van de schep. Bij het minste dat je dan wat kantelt valt die gemakkelijker. Of dat toeval is of het aan Lynn ligt kan ik niet zeggen.

Stephanie is bij mij ook een zwaar twijfelgeval, maar ik begin meer en meer te denken dat ze zo gefocust is op Lynn omdat ze haar zwaar verdenkt.

Bij deze opdracht kan je 3 kanten op, een "luie" mol zal eerder zorgen voor geen finale voor zichzelf en/of een medespeler. Bernard en Charlotte zitten in deze positie, van de 3 maar 1 laten doorgaan door zelf dozen te laten vallen (-1000euro).
Of de mol wil de finale in en het daar verpesten.
Of de mol wil een wit voetje halen door, als de rest toch al is uitgeschakeld, alleen binnen te komen met een goede pizza.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #47 Gepost op: 21-04-2024, 17:15:35 »
Bij deze opdracht kan je 3 kanten op, een "luie" mol zal eerder zorgen voor geen finale voor zichzelf en/of een medespeler. Bernard en Charlotte zitten in deze positie, van de 3 maar 1 laten doorgaan door zelf dozen te laten vallen (-1000euro).
Of de mol wil de finale in en het daar verpesten.
Of de mol wil een wit voetje halen door, als de rest toch al is uitgeschakeld, alleen binnen te komen met een goede pizza.

Met andere woorden: we kunnen Coco afstrepen  ::rofl::

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 2 - Pizza zonder ananas
« Reactie #48 Gepost op: 21-04-2024, 17:20:00 »
Met andere woorden: we kunnen Coco afstrepen  ::rofl::

Niets is wat het lijkt.  ::rofl::