Dus het is wel degelijk een edit en de stem komt dus van een eerder shot, toch maar raar.
Ik dacht eerst dat het er later overgedubbed was, maar niet dan.
We horen Stéphanie 2x zeggen "pas op met uw pizza hé Lynn":
een eerste keer als Lynn een moeilijk trapje naar beneden gaat en een tweede keer net voor het shot dat Lynn haar pizza laat vallen.
Bij de tweede zit inderdaad een cut, de eerste is woordelijk exact dezelfde maar op het eerste gehoor niet hetzelfde stemfragment.
Stéphanie krijgt hier dus een onverdachte edit.
Ook opvallend eerder in de proef bij het dragen van de pizzadozen:
Stéphanie die Bernard en Charlotte aanmaant om niet te "taffelen" (treuzelen), terwijl die net proberen de dozen veiliger te stapelen. Ook wil ze resoluut geen nieuwe pizzadozen vouwen, om dan Bernard aan te manen niet te treuzelen omdat ze niet weten hoeveel tijd ze nog hebben én omdat het dragen van al die dozen toch wel heel erg zwaar is. Uit de voice-over van Gilles blijkt dat ze weinig extra dozen mee hebben. Bij de tweede tussenstop geeft ze met "ik denk dat we er nu 88 hebben" (3 meer dan 85, waarmee ze alle drie doorgaan naar de finale) als eerste de voorzet om verder te gaan. Om bij het vallen van de dozen bij Charlotte opnieuw direct aan te manen verder te gaan, waardoor de kans om dozen beter te stapelen opnieuw weg is. Verder is het natuurlijk opvallend dat zij met veruit de hoogste stapel probleemloos alle hindernissen passeert, waar Bernard met een kleinere stapel nog 2x in de fout gaat.
Als mol kan ze overigens, indien nodig, op het eind nog enkele dozen laten vallen (oefening baart kunst) om ervoor te zorgen dat er maar 1 persoon doorgaat (zij dus). Qua positie zit ze ook goed bij de pizzadozen, want ze kan 2 kandidaten wegspelen.
Stéphanie heel mols in deze proef voor mij.