Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 2087 keer)

Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 16-04-2024, 00:50:11 »
Voor ik aan mijn 2de keer begin met kijken (pauz zetten, ...), wil ik even dit kwijt.

In Café De Mol zijn er toch enkele maar die beetje verstand hebben van hoe De Mol echt in elkaar gestoken worden. Heb me gisteren best gestoord aan het feit dat de mol sowieso altijd op de beste molpositie gezet worden. Soms, in onbelangrijkere opdrachten of 1 max relatief belangrijke opdracht, komen ze terecht in andere opdrachten om vertrouwen te winnen, maar ook om zo lang mogelijk onder de radar te blijven. Niet de beste aflevering.

Elisabeth Lucie Baeten was de enige die beetje open minded nog was aan het kijken.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 16-04-2024, 01:06:43 »
Elk seizoen weer verbaas ik me over de enorme creativiteit waarmee de opdrachten verzonnen worden. Hulde hulde. Geen gevaarlijke stunts, niks ingewikkelds en toch boeiend en bij vlagen hilarisch met als toetje nog een plottwist bij de test. Ik heb genoten.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2024, 01:11:20 »
Helemaal eens.

Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 16-04-2024, 09:04:12 »
Stand na aflevering 4 van mol nr. 1 naar de laatste.

1. Stéphanie - 13
2. Senne - 11.5
______________
3. Charlotte - 7.5
______________
4. Lynn - 7.5
5. Michaël - 5.5
6. Bernard - 5.5

Zoals ze bij de mol zouden doen, 5 vragen op Charlotte en 7 vragen op Senne en 8 vragen op Stéphanie.

Heel veel argumenten dat het Lynn, Michaël en Bernard niet zijn. Dankzij afl. 4 durf ik Bernard nu wel uit te sluiten, maar Michaël zijn gedrag in afl. 4 is vreemd.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 16-04-2024, 10:56:01 »
Hele leuke opdrachten.
1 puntje van kritiek: wat een voedselverspilling in die tweede opdracht, daar had ik wel wat moeite mee..

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 16-04-2024, 11:34:39 »
Heerlijke aflevering weer, top entertainment dit seizoen, zoals elk jaar.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 16-04-2024, 13:04:51 »
In Café De Mol zijn er toch enkele maar die beetje verstand hebben van hoe De Mol echt in elkaar gestoken worden. Heb me gisteren best gestoord aan het feit dat de mol sowieso altijd op de beste molpositie gezet worden. Soms, in onbelangrijkere opdrachten of 1 max relatief belangrijke opdracht, komen ze terecht in andere opdrachten om vertrouwen te winnen, maar ook om zo lang mogelijk onder de radar te blijven. Niet de beste aflevering.
Ben ik het ook helemaal mee eens. Ik heb me ook bij momenten erg geïrriteerd aan bepaalde analyses en uitspraken die daar vooral door de BV's werden gedaan. Uiteraard is het nuttig om de beste molposities te bespreken, maar iemand volledig uitsluiten omdat die één keer als enige slechts €500 binnenbrengt ook een keer niet op de beste molpositie staat gaat er toch zwaar over. Het ergste vond ik nog de uitspraak van Riadh Bahri over Lynn, dat ze wel de mol moest zijn want dat hij het anders een heel domme actie vond om het spel zo eerlijk te spelen en geen vragen te laten verbeteren door de mol. Dit soort kandidaten zou net toegejuicht moeten worden.

Offline Kim Koghee

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2024, 14:17:30 »
Michael of Senne moet de Mol  ??? zijn.
Door de speciale eliminatie weten we dat Charlotte 100% kandidaat zal zijn.  ::ok::
In een gloednieuwe video leg ik jullie het uit:


Offline lunares

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 17-04-2024, 11:36:15 »
Michael of Senne moet de Mol  ??? zijn.
Door de speciale eliminatie weten we dat Charlotte 100% kandidaat zal zijn.  ::ok::
In een gloednieuwe video leg ik jullie het uit:



Die drukke clickbait ergert mij nogal, maar eens dat Michael en Senne de meeste molpunten hebben.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 17-04-2024, 11:53:46 »
Die drukke clickbait ergert mij nogal, maar eens dat Michael en Senne de meeste molpunten hebben.

Ik vind dat de naam van Michaël juist zou moeten worden uitgesproken..