Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma  (gelezen 3543 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #60 Gepost op: 24-04-2024, 23:33:06 »
Die hadden al lang uitgebreid gegeten en gedronken...  ;)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2024, 00:03:29 »
Even nog n post erachteraan want lukte op 1 of andere manier niet om toe te voegen aan mn vorige.

Ik dacht ik ga eens inzoomen en opletten welke kandidaat de glazen in de gaten houdt van de anderen.. dit bepaalde immers de volgorde.

Vertraagd afgespeeld.. ingezoomd en wederom is het toch weer alleen Senne die ik kan betrappen.
Tot 3x toe vanuit zn ooghoeken houdt hij ieders glas in de gaten.
(Even los van of je als laatste zou moeten willen als mol)
Geen enkele andere kandidaat doet dit.. allemaal gefocust op Gilles.
(Krijg er geen superscherp shot van)

Alles leidt naar Senne maar ik vind het allemaal te opvallend.

Wat n rot seizoen  ::rofl:: ::)
Vind dit wel leuk gevonden.
   
van 28:09 - 28:11 ongeveer zie je Senne ook heel snel even Michael's glas checken.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2024, 14:14:20 »
Haha inderdaad leuk gevonden, maar bij het terugkijken zie ik het eigenlijk niet.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #63 Gepost op: 25-04-2024, 20:06:07 »
Ik ook niet. Lijkt me zelfs moeilijk om op die manier alle glazen te kunnen zien, die sommigen bovendien zo vasthouden dat je de inhoud bijna niet kunt zien.

Het enige dat opvalt is dat Stephanie haar glas snel en als eerste leeg was (past in een scenario van iemand die zeker wil proberen mollen in deze proef) en dat van Michael nooit (past in scenario van iemand die absoluut niet wil mollen in deze proef). In beide gevallen was het niet nodig om de andere glazen in de gaten te houden.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2024, 11:06:34 door Molstein »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #64 Gepost op: 28-04-2024, 11:36:53 »
Ik ook niet. Lijkt me zelfs moeilijk om op die manier alle glazen te kunnen zien, die sommigen bovendien zo vasthouden dat je de inhoud bijna niet kunt zien.

Het enige dat opvalt is dat Stephanie haar glas snel en als eerste leeg was (past in een scenario van iemand die zeker wil proberen mollen in deze proef) en dat van Michael nooit (past in scenario van iemand die absoluut niet wil mollen in deze proef). In beide gevallen was het niet nodig om de andere glazen in de gaten te houden.

Als Stephanie de mol is is het wel raar dat ze ervoor kiest om als eerste haar glas leeg te hebben, maar vervolgens niet molt en het juiste bord kiest.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #65 Gepost op: 28-04-2024, 11:41:32 »
Als Stephanie de mol is is het wel raar dat ze ervoor kiest om als eerste haar glas leeg te hebben, maar vervolgens niet molt en het juiste bord kiest.

Misschien wilden de makers dat ze zich zo onverdacht mogelijk zou neerzetten, omdat ze daarna de centrale hint van dit seizoen moest uitbeelden: het aansnijden van de spaghetti; de misdaad uit de trailer.

En natuurlijk moest Lynn er op iemand anders uit.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2024, 11:53:03 door Amethyst »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #66 Gepost op: 28-04-2024, 13:27:51 »
En natuurlijk moest Lynn er op iemand anders uit.

Dit is een goeike. Zou mooi zijn als Stéphanie haar heeft weten om te praten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #67 Gepost op: 29-04-2024, 09:45:28 »
Charlotte stond bij het bord spaghetti van Senne en denkt dat het van haar mama is. Dan komt Bernard en zegt dat het de spaghetti van zijn moeder is. Ten slotte zegt Charlotte nog dat het echt fout is. Mogelijk heeft Charlotte ingespeeld op de fout bij Bernard dat hij geen groentjes verwachte en zij weet dat het wel groente/wortel bevatte. Charlotte benadrukt dat er geen champignons in zitten bij de spaghetti van Senne's moeder, en kiest opeens een heel ander bord. Als Bernard fout staat, kan ze zelf natuurlijk goed gaan staan. Het is sowieso raar dat Charlotte bij een bord zonder champignons ging staan.

Senne en Michaël vind ik heel slecht spel. En als laatste en ook nog eens niet kunnen kiezen, want de spaghetti met spekjes zijn voor Michaël.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2024, 09:59:51 door foxhunter »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #68 Gepost op: 29-04-2024, 19:43:20 »
Als Senne niet de mol is dan is het niet zo raar dat hij bij de 2 overgebleven borden staat te twijfelen. Het goede zat er nl niet meer bij, dat had Bernard al gekozen.

Offline Marc.Roose

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Spaghetti della Mamma
« Reactie #69 Gepost op: 1-05-2024, 12:02:17 »
Wat mij bij het herbekijken van deze opdracht opviel is, dat er bij het bord van Michaël geen wijnglas staat ... indien Michaël de mol is, is dit misschien een teken om aan te tonen waar zijn bord staat ...