Ik vond zelf Stéphanie ook het meest 'fake' klinken, maar daar zijn we nu niet veel meer mee. Verder leek Bernard mij net niet goed genoeg en bij Michaël had ik soms moeite om de stem te herkennen. De man van het bedrijf die deze stemmen gevormd heeft, zat in Café De Mol en vertelde dat vooral accenten het moeilijkst na te bootsen zijn. Nu vond ik dat het uitgesproken accent van Senne toch heel goed gelukt leek, terwijl dat van Stéphanie bv. iets minder was. Al past het natuurlijk ook heel goed in mijn eigen tunnel.
En ik vond dan weer hoe Senne hier het woord "vizier" uitsprak, niet 100% strookte met zijn Kempische dialect.
En de zin "Ik heb alleen gezegd dat je mijn stem zou horen" zou ook van Senne moeten zijn, maar dat lijkt mij net enorm fake. het klinkt vrij clean en ik hoor daar weinig Kempisch dialect in, waardoor ik zelfs moeite had te horen dat het Senne was.
Eigenlijk weet ik niet of je hier superveel mee bent, met deze opdracht. De mol kent deze opdracht en kan zijn stem dus lichtjes anders doen klinken, door bijvoorbeeld net iets meer Algemeen Nederlands te praten dan hij normaal zou doen. Verder gaat waarschijnlijk iedereen vinden dat zijn mol duidelijk echt klonk in tegenstelling tot andere kandidaten. Ik vond Stéphanie ook het meest opvallend fake. Maar ik durf er gif op innemen, dat wanneer zij geen rood scherm had gehad, iedereen in de Stéphanietunnel nu had gezegd dat haar stem duidelijk echt was