Ik durf wel toe te geven dat ik mij als maker van dit programma, me het veiligst zou voelen over de opdracht van Michael.
Bij de opdracht met de moeder van Bernard stuur je de Mol dan terug naar Belgie, stel dat mensen dit opmerken. Of stel dat je Mol van de Etna kukelt, of Lukaku (die zei het programma al niet leek te begrijpen) zijn mond ergens voorbijpraat.
Maar zou het zonder meer ook wel jammer vinden als de Mol eigenlijk alleen op een terrasje heeft gezeten.
Noch de gids, noch de moeder of vrouw van Bernard, noch Lukaku weten toch wie de mol is?
Er staat toch niet MOL op hun hoofd? Lukaku weet dat een kandidaat van het programma bij hem langs komt, bij Bernard thuis weten ze dat iemand langs komt die de finale heeft gehaald (ik meen dat iemand opmerkte dat het donker was) en Charlotte is niet de mol.
Michaël heeft ook gewoon de laatste auto, zou je als mol dan beter niet als eerste kiezen als het vooraf besproken is welke opdracht je krijgt?
Misschien vlogen ze ook net daarom over Keulen, iemand die aankomt op Zaventem met een cameraploeg wekt sowieso de aandacht, en minder kans dat iemand achteraf de link legt.
Wat die dame van Tui betreft, die zit mee in het complot, 2 jaar geleden zat die op Zaventem, nu op de luchthaven in Keulen en spreekt gewoon Nederlands met Senne.