Bedankt voor alle reacties. Omdat ik de afgelopen dagen bijna dag en nacht bezig geweest ben bugs en andere schoonheidsfoutjes te filteren, heb ik nog geen tijd gehad om op deze topic te reageren. Nu dus een inhaalslag.
Effe weer 'ns 'n heel dom vraagje...... waarom hebben sommige posts zo'n dikke lelijke zwarte rand er om heen en andere niet? :-/
De meeste lelijke zwarte randen zijn te verklaren door 'foute' quotes. Als quotes niet goed worden afgesloten dan worden ze niet goed weergegeven. Dit is dus een bug in het forum. Ik heb dit probleem zo goed als mogelijk opgelost voor dit forum en vervolgens de ontwikkelaars van YaBB es even flink ermee lastig gevallen.
ik heb nog wat problemen met het quoten, ook de :-/ smiley doet het niet , maar wat snelheid betreft zekers een verbetering
Bij het citeren worden ook de oude quotes meegenomen. Ik denk dat dit een ontwerpkeuze is, maar ik vind'm erg vervelend. Dus had ik dat eruitgesloopt, maar met de upgrade van vanochtend zit'ie er weer in. Wordt aan gewerkt. Wat betreft de :-/ smiley, idd een bug, wordt ook aan gewerkt.
de makkelijkste manier uitleggen om vanaf de onderkant van een pagina (als je dus klaar bent met lezen) weer naar de lijst met topics te flitsen?
Deze knop zal ik gaan inbouwen in de vorm van een link. Als je binnenkort op 'ga naar' klikt kom je op de indexpagina van het betreffende forum.
tgv de vernieuwing werken wel de links naar de topics niet meer
Dit is een lastige. Sommige mensen hebben het 'oude' forum nog in de bookmarks staan en gaan daar dus posten. Dat is de reden waarom ik 'm op slot gezet heb. Bovendien is het onmogelijk/ondoenelijk om alle links die in het verleden zijn aangemaakt om naar andere topics te wijzen aan te passen. Maar omdat de Pool nog steeds werkt op basis van het oude forum, heb ik toch het oude forum weer opengesteld. Verwijzingen werken dus weer, zij het dat ze linken naar dode topics!! (reageren daarop is zinloos!!)
btw, is het al iemand opgevallen dat er geen server errors meer zijn? ik heb er in ieder geval al 'n tijdje geen last meer van
Ja, een zeeeer leuke bijkomstigheid. Heel stiekem had ik al gehoopt dat naast snelheidsverbeteringen en betrouwbaarheidsverbeteringen ook de server errors zouden verdwijnen. Dit is gelukt (
*springt een gat in de lucht*
)
alleen de quotes vind ik lelijk. kan dat anders want het is ook irri als et zo klein is, als ik me lenzen niet in heb kan ik et niet zo goed zien (lijk wel zo'n oud wijf, sorry hoor, moest toch wat te zeiken hebben )
Heb de quotes inmiddels een slagje groter gemaakt. Zijn ze goed zo?
Ben ik de enige bij wie de scrollmuis niet werkt hier of hebben meer mensen daar last van?
Altijd lastig, die scrollwiel problemen. Ik ga er in duiken.
Nogmaals, bedankt voor alle (overwegend positieve) reacties! Blijf komen met kritiek, want zo wordt 't forum alleen nog maar beter