Ook eindelijk tijd gehad om mijn antwoorden toe te lichten
1. Hoogtepunt - Trouwen!Deze behoeft geen toelichting denk ik zo
Iedereen had dit goed, alleen Hans had helaas de verkeerde formulering.
2. Forummoment - Met een klein team in de zomer toch een board kunnen opzetten voor de WIDM streaming-editie.Behalve deze quiz en AL-taken ben ik eigenlijk niet zoveel meer op het forum te vinden, dus lastig om een forummoment te bedenken. Dus daarom hier maar voor gegaan. Met 2 afleveringen per week en veel mensen op vakantie was het best een uitdaging en hebben we een paar taken moeten schrappen. Maar het is wel gelukt
Is een aantal keer goed gegaan, maar aan spelletjes en song contests doe ik al een tijdje niet meer mee en Het Onbekende kijk ik niet (maar zeker leuk dat MitchK meedeed!).
3. Favoriete forumquizvraag - “Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?”De vorige keer dat deze vraag ertussen zat ben ik blijkbaar voor je favoriete fictieve personage gegaan, maar er waren wel meer mensen die deze keer iets anders hebben gekozen
Ik ben voor deze vraag gegaan omdat het een vraag is die best wel leuke en bijzondere verhalen kan opleveren
Dit was natuurlijk bijna een complete gokvraag, maar toch goed beantwoord door MV!
4. Tv-moment - The Legend of Vox MachinaVorig jaar in de forumquiz noemde ik dat er een animatieserie was van de eerste campaign van Critical Role. Dat is dus The Legend of Vox Machina, en toen we in de zomer een paar maanden gratis Amazon Prime hadden hebben we eindelijk de eerste 2 seizoenen gezien
Aangezien ik al een paar jaar elk jaar wel een Critical Role antwoord heb in de quiz is deze vaak goed gegaan.
5. Dubbelganger - Ik zie wel wat overeenkomsten met Sanne Vogel.Bruin haar, krullen, klein, ovaal gezicht, goede bovenbenen, houdt van katten, is bezig met duurzaamheid, en ik bedoel, heb je ons ooit in dezelfde ruimte gezien?
Fun fact: nadat ik had gegoogled op “female celebrities with brown curly hair” heb ik ook kort overwogen om “een jonge Andie MacDowell” in te sturen als antwoord. Dus grappig dat GIG dan net haar heeft ingevuld! Maar alleen Robbie is daardoor de fout ingegaan. De rest die het fout had vond me blijkbaar nergens op lijken. Wat ik ook wel weer snap, want zóveel lijk ik nou ook weer niet op Sanne. Ze heeft sowieso betere krullen dan ik.
6. Meme/social media post - Een filmpje van een kat die van een muur springt met het nummer Sail van Awolnation eroverheen gezet Dit was het eerste waar ik aan moest denken. Ik lig altijd weer helemaal dubbel als ik deze zie. Het filmpje zelf is al hilarisch, en dan de komedische timing van de muziek erbij…
Alleen Hans had dit goed (gegokt)!
7. Sport – TennisEr zat al eens eerder een vraag in de forumquiz, “Welke sport zou jij nooit willen beoefenen en waarom?” en daar heb ik exact ditzelfde antwoord gegeven, met als reden dat ik het ooit heb geprobeerd en de bal niet eens teruggeslagen kreeg. Nouja, dat is sindsdien niet veranderd. Dus op zich had iedereen deze goed kunnen hebben. Maar helaas had niemand hem goed!
To be fair: op zich had ik hier vrijwel elke sport die ik ooit heb geprobeerd kunnen invullen. Hardlopen klopt ook zeker en het antwoord over honkballen met gym had ook zo van mij kunnen zijn
8. Eerste concert - Owl CityIk dacht echt dat ik en Owl City een even logische combinatie waren als Lucy en musicals of Aapje en Jason Mraz, maar toch heeft niet iedereen dit goed. Blijkbaar heeft dus niet iedereen een random bak met feitjes in z’n hoofd over iedereen die hij kent? Vreemd!
9. Geheime talent - Muggen uit de lucht slaan.Ik weet niet precies hoe, want verder is mijn oog-handcoördinatie om te huilen, maar het lukt me regelmatig om net op het juiste moment in mijn handen te klappen als er een mug langs vliegt. Voordeel: de mug is dood! Nadeel: nu zit er een dode mug aan je hand
Overigens kan ik inderdaad ook wel alle Bijbelboeken opnoemen van begin tot eind. Okee bijna dan, het Nieuwe Testament is lastig
10. Schoenen – 11Ik moet zeggen dat ik hierbij mijn slippers en pantoffels niet mee heb geteld, dan had het 13 moeten zijn. Overigens draag ik daar wel maar grofweg de helft van. De rest zijn vooral oude schoenen die ik nauwelijks nog draag, te slecht voor verkoop of zelfs de kringloop, maar te goed om gewoon weg te gooien. Dus elk seizoen dat die uit de kast komen neem ik me voor om ze deze keer echt op te dragen, om dat dan toch niet te doen
Door niemand goed ingevuld, maar Pac, D*N en LdH zaten in de buurt!
Dan natuurlijk nog even wat statistiekjes
Wie ken ik het beste?Hans – 8
Freak123 – 6
D*N, Daisy, HIDM, LdH, Lucy, Nieky, Trialk – 5
GIG, Robbie – 4
MV, Pac, Spacy, Whatthefrank – 3
JaccoS – 2
Wie kent mij het beste?MV – 7
D*N – 5
Pac – 4
Hans – 3
Robbie – 2
LdH – 1
Bedankt voor de organisatie Lucy en hopelijk is er volgend jaar weer wat meer animo!