Auteur Topic: George is de mol (deel 7)  (gelezen 30344 keer)

aggie

• Gast
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #100 Gepost op: 7-04-2002, 11:22:44 »

'Ik had gedacht dat 't spel rustiger zou worden naarmate er meer mensen af zouden vallen. 't wordt alleen maar moeilijker. Ik vind 't heel moeilijk worden. Ik had m'n kansen eigenlijk hoger ingeschat, m'n ?? ?? kansen'  

Ik versta duidelijk 'mijn WIN kansen'.
Verder ben ik het mee eens dat het rare uitspraken zijn. Voor een kandidaat. ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #101 Gepost op: 7-04-2002, 11:24:24 »
hij heeft nog wel kans gehad om te saboteren, maar dat was zo opgevallen, want wie doet er nou 20 minuten over om een koffertje uit een arena te pakken?
o ja, wat mij ook opviel bij dat tokkelgedoe: george schrok helemaal niet toen hij dat tokkelding zag, dus
a) hij is de mol en heeft in het echt geen hoogtevrees
b) hij is de mol en wist al van te voren dat er een tokkelbaan zou zijn en dat hij er niet vanaf zou moeten
snappen jullie wat ik bedoel?

'Ik had gedacht dat 't spel rustiger zou worden naarmate er meer mensen af zouden vallen. 't wordt alleen maar moeilijker. Ik vind 't heel moeilijk worden. Ik had m'n kansen eigenlijk hoger ingeschat, m'n ?? ?? kansen'  
toen hij dit zei zag je hem eten... maar volgens mij zat hij eigenlijk op dat bed toen hij dat zei. volgens mij kan je niet veel met die uitspraken, behalve de m bij de spanningsboog...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 7-04-2002, 11:25:18 »

Ik versta duidelijk 'mijn WIN kansen'.

Oh oke, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat George de mol niet is. Winkansen kan 'n mol natuurlijk ook hebben, hij/zij moet als 't ware ook 'winnen' van de andere kandi's.  :)

aggie

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 7-04-2002, 11:28:07 »

Oh oke, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat George de mol niet is. Winkansen kan 'n mol natuurlijk ook hebben, hij/zij moet als 't ware ook 'winnen' van de andere kandi's.  :)

Mee eens ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #104 Gepost op: 7-04-2002, 11:29:10 »
volgens mij zegt hij het gewoon omdat ie doet alsof ie een kandidaat is, en geen mol... zonder achterliggende reden dus  8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 7-04-2002, 11:32:55 »

hij heeft nog wel kans gehad om te saboteren, maar dat was zo opgevallen, want wie doet er nou 20 minuten over om een koffertje uit een arena te pakken?

Ik bedoelde ook niet dat George wil zeggen dat hij geen kans heeft gehad om te saboteren, maar dat 't te veel op zou vallen als hij zou saboteren. De anderen hadden immers al goed werk afgeleverd en hij hoefde 't alleen nog maar af te maken. En als hij dan echt had gesaboteerd en ervoor gezorgd had dat de opdracht mislukte, was dat alle kandi's natuurlijk gelijk opgevallen.  :)

aggie

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 7-04-2002, 11:35:41 »

o ja, wat mij ook opviel bij dat tokkelgedoe: george schrok helemaal niet toen hij dat tokkelding zag, dus
b) hij is de mol en wist al van te voren dat er een tokkelbaan zou zijn en dat hij er niet vanaf zou moeten

Ik snap het, maar er is een mogelijkheid 3:

George hoorde van Angela: 'jij blijft hier' en zag daarna pas het tokkelding... ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #107 Gepost op: 7-04-2002, 11:37:16 »

c) hij is niet de mol, maar wist op dat moment al dat hij op dat terrasje mocht blijven zitten en had dus geen reden om te schrikken

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #108 Gepost op: 7-04-2002, 11:39:23 »
maar volgens mij kreeg hij dat boven al te horen, er is denk ik geen reden om hem dat eerder te vertellen. en als ie dan zo'n tokkelding ziet lijkt het me logisch dat ie schrikt...

aggie

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 7-04-2002, 11:41:15 »
Ik heb dat tokkelding pas gezien toen angela john er op wees.
Zag jij het eerder dan, Doris ???

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #110 Gepost op: 7-04-2002, 11:42:21 »

Ik heb dat tokkelding pas gezien toen angela john er op wees.
Zag jij het eerder dan, Doris ???

You took the words right out of my mouth, Aggie.
Hoe istie? Toch weer aan de twijfel??

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 7-04-2002, 11:43:59 »
Nee Pino, ik twijfel niet echt. George blijft mijn mol. :(
Maar probeer alles zo neutraal mogelijk te bekijken.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #112 Gepost op: 7-04-2002, 11:46:23 »
nee aggie, ik zag het niet. maar ik stond ook niet op dat torentje...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #113 Gepost op: 7-04-2002, 12:02:58 »
o ja, nog iets. ik riep bij het verhoor van george waar hij zgn. "brak" constant: je kan toch ook gewoon je mond houden en gewoon voor je uitkijken? in 7 uur, die ook nog eens verdeeld zijn onder 3 kandidaten, kan iemand je niet hersenspoelen, nou ja, iig niet op de relatief vriendschappelijke manier waarop jantien verhoorde... nu vraag ik me dus af: waarom hielden ze hun lippen gewoon niet stijf op elkaar, onder het motto "alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden". george is heus niet dom, dus als hij al wat had willen zeggen, had hij ook gewoon foute info kunnen geven. george is de mol.

aggie

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: 7-04-2002, 12:09:02 »
Dat was ook het moment waarop ik 'het licht zag'.
Daarvoor was hij in de arena ook al verdacht, maar dit sloeg alles ;)

« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 12:09:30 door Aggie »

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #115 Gepost op: 7-04-2002, 12:17:10 »
nu vraag ik me dus af: waarom hielden ze hun lippen gewoon niet stijf op elkaar, onder het motto "alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden". george is heus niet dom

niets is wat het lijkt...... ook al is hij mijn mol er is een verklaring voor dat gedrag :

hij kan het tegen jantien gezegd hebben om zich bij haar verdacht te maken, george is immers niet dom en weet dat het schitterend zou zijn moest hij jantien vlak voor de finale op een verkeerd been kunnen zetten.

voila, de mensen die john als mol hebben kunnen weer beginnen hopen!

groetjes
vlaming

ps : ik zal me maar zelf verbeteren, aangezien george jantien verdenkt de mol te zijn, heeft het maar weinig zin haar op een verkeerd been te zetten

« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 12:19:02 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: 7-04-2002, 12:18:56 »

niets is wat het lijkt...... ook al is hij mijn mol er is een verklaring voor dat gedrag :

hij kan het tegen jantien gezegd hebben om zich bij haar verdacht te maken, george is immers niet dom en weet dat het schitterend zou zijn moest hij jantien vlak voor de finale op een verkeerd been kunnen zetten.

voila, de mensen die john als mol hebben kunnen weer beginnen hopen!

groetjes
vlaming

Jamaar......George heeft Jantien als mol.
Als zij de mol is hoeft hij toch niet mols over te komen ???

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 7-04-2002, 12:20:15 »

Jamaar......George heeft Jantien als mol.
Als zij de mol is hoeft hij toch niet mols over te komen ???

aggie je was er snel bij ....ik had het ondertussen al aan m'n post toegevoegd  ;) sorry 't is nog vroeg

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #118 Gepost op: 7-04-2002, 12:24:57 »

o ja, nog iets. ik riep bij het verhoor van george waar hij zgn. "brak" constant: je kan toch ook gewoon je mond houden en gewoon voor je uitkijken? in 7 uur, die ook nog eens verdeeld zijn onder 3 kandidaten, kan iemand je niet hersenspoelen, nou ja, iig niet op de relatief vriendschappelijke manier waarop jantien verhoorde...

Ja, ik vond Jantien ook relatief vriendelijk! Het leek net of de kandi's bij haar op de koffie waren. Alleen de koekjes ontbraken nog...  ;)

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 7-04-2002, 13:02:05 »

Toch nog even over die tokkelbaan, ook al wist George inmiddels dat hij er niet af hoefde, dan nog verwacht ik meer reactie van iemand met hoogtevrees. Hij had voor mijn gevoel op zjn minst opgelucht moeten reageren/kijken.

Maar volgende week kunnen we het hem vragen! ;D

mollig