Hallo, na weken op de Nl site nu dan toch ook eens op de com, waar ik meer gelezen heb dan geplaatst, en toen ik kwam zat de poll ook al vol.
george is hartstikke de mol.
Al vanaf het begin denk ik dat.
Na die 55 aanwijzingen en meer van de vlaming, en mijn eigen waslijsten op het nl forum nu hier afl 9:
- George praat niet over zichzelf, alleen maar over wie wel en wie geen waardige tegenstander is
-George zegt dat ie het nu moeilijker heeft terwijl ie dat niet had verwacht... mol? immers, over zijn eigen "mol"is hij heel stellig.
- Hij zegt dat er genoeg geld in de pot zit en de vrijstelling van Jantien hem niet interesseert. Als kunsternaar die wil winnen en zijn "vrije"tijd goed kan gebruiken kan er nooit genoeg geld in de pot zitten. wel als je de mol bent.
- Dat hij liep te klooien met de koffer, lekker te eten kreeg en late rook nog eens een bed hoeft niet herhaald te worden toch?
- zelfs jantien omschrijft hem als passief, en dat is nou precies zijn tactiek denk ik.
Wat mij verder opviel: - Geluid vlak na harry's executie ( begin afl 9) klinkt als het uitspreken van ERGOEG, in ieder geval Sjors of George acherstevoren
- Hij slaat zijn krant op en op een pagina met recensie van "Het ver"hoor", waar ook dankbaar op wordt ingezoomd. Wist hij dit al, dat ze zijn krant lkiezen of dit zo laten lijken?
- Bij de uitleg van het verhoor, vlak voor aanvang, zie je twee monitors voor Jantien staan. George is links in beeld, Jantien rechts. Mol en winnaar?
John en Jantien kunnen op basis van stemgedrag, inzet etc mijns inziens de mol niet(meer) zijn. we zullen zien.
Ik let al anderhalve maand op george, dus andermans verdachtmakingen heb ik alleen van de sites en soms zelf eens opletten.
Goed, dat was het weer voor vandaag. Tot later!