U2 heeft in New york video opnames gemaakt en daarna een gratis openlucht concertje gegeven......daar ging het volgens mij over...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
U2 trakteert New York op gratis concert (video)
Uitgegeven: 23 november 2004 09:57
Laatst gewijzigd: 23 november 2004 14:00
NEW YORK - Zakenmensen, toeristen, inwoners: het centrum van New York keek maandag verrast op. De Ierse rockband U2 maakte er overdag buitenopnamen voor een nieuwe videoclip en gaf aansluitend een gratis en nogal onverwacht concert. Volgens nieuwszender ABC werd het een feestje, in een park vlakbij Brooklyn Bridge.
Bekijk video:
Modem/ Breedband
Hoewel het optreden nergens officieel was aangekondigd, gonsde het in de uren ervoor van de geruchten op fanwebsites. Duizenden hoopvolle fans waren daardoor naar het park gekomen en ze werden niet teleurgesteld.
Eerder op de dag speelden de bandleden op een door de Newyorkse straten rijdende truck, voor de opnamen van een videoclip. Dat gaf nogal wat verkeersproblemen. Deze week verschijnt het nieuwe album How to Dismantle an Atomic Bomb. Een toeriste die toevallig in het park belandde zei: "Ik kan het niet geloven, ik ga mijn moeder bellen."
wat moet een popster/popgroep hebben zodat jij er fan van bent geworden???