Blijkt dus dat het stemgedrag van Erik dan toch nog doorslaggevend bleek voor het schrappen van Ellen als mol. Interessant gegeven voor de volgende reeks, maar deze keer had ik er geen baat bij.
Meer nog, dit is de eerste keer dat ze mij zo aan het twijfelen hebben gekregen en mij het noorden hebben doen verliezen. Woont dan al eens pal aan de Noordzee...
Maar we blijven dus met drie kandidaten over die alle drie voor mol zouden kunnen doorgaan. Sterk. Zéér sterk!
Uit het dagboek van de mol kunnen we afleiden dat we het toch tussen George en John moeten gaan zoeken; twee kandidaten die ik al lang van mijn lijstje had geschrapt...
Na Golaco was George dan wel mijn mol, maar daarna niet meer. Ik hoop dan ook van harte dat hij het wél is, want dat zou het geheel een extra portie glans meegeven. Van een knalprestatie gesproken dan als mol!
Maar ik ga voor John, gewoon voor de fun, gewoon om eens anders te doen. Gewoon om aan het eind van de rit toch nog verrast te worden.
Dit is boeiende, opwindende, meeslepende televisie, mensen. Daar kan geen enkel medialandschap momenteel aan tippen!!