Auteur Topic: Strandtent 'l'Exotique'  (gelezen 219707 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Compuart Survivor Competition!
« Reactie #160 Gepost op: 15-10-2003, 22:14:31 »
Sorry Test, maar ik moet gewoon eerlijk bekennen dat ik dit gehele jaar ongeveer 10 minuten van heel ER heb gezien, ik heb geen idee van namen, ik ken alleen een Eva, maar dat was van de executie van afgelopen zondag, dat zat ik ff te kijken.

Zoveel? Ik heb wel steeds voorstukjes gezien, maar meer echt niet!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 15-10-2003, 22:33:50 »
Ik zou er natuurlijk over kunnen nadenken om mee te doen. (Zoals Chriz me via pm al gevraagd heeft.) Maar ja, er zijn hier ook niet veel mensen die meedoen aan de ER-pool. Dus ik denk dat ik dan maar geen tijd heb...  ::) ;D

Ikke  8)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #162 Gepost op: 16-10-2003, 10:48:59 »
Maar ja, er zijn hier ook niet veel mensen die meedoen aan de ER-pool.

Ik doe wel mee, Ook al kijk ik nooit zo vaak.

Nu er zo weinig mensen meedoen heb ik misschien kans op winnaar te worden ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #163 Gepost op: 16-10-2003, 12:03:10 »
Ik zou er natuurlijk over kunnen nadenken om mee te doen. (Zoals Chriz me via pm al gevraagd heeft.) Maar ja, er zijn hier ook niet veel mensen die meedoen aan de ER-pool. Dus ik denk dat ik dan maar geen tijd heb...  ::) ;D

Wat flauw! Ik heb me nog wel al een van de eersten hiervoor aangemeld! Maar nu is het te laat, je mag al niet eens meer meedoen!!  :P  :P

Benieuwd of er vandaag of morgen iemand nog de 20 (liever nog 21) vol maakt!  :D

Maar iig iedereen bedankt dat jullie allemaal meedoen! 19 kandidaten, dat is geweldig!  :)

maapie

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: 16-10-2003, 14:34:36 »
Op haar ID kijken kan geen kwaad

Geslacht:  Vrouw
Leeftijd: 31   
Lokatie:  breskens, nederland
Taalpakket:  Dutch 

He! Breskens? gezellig! een zeeuws-vlaamse! ik woon in terneuzen melktandje!

En daisy, ik wil wel naar st. george isle!!  graag zelfs! maar dan wil ik wel George als kok ofzo  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 16-10-2003, 14:39:49 »
He! Breskens? gezellig! een zeeuws-vlaamse! ik woon in terneuzen melktandje!

En daisy, ik wil wel naar st. george isle!!  graag zelfs! maar dan wil ik wel George als kok ofzo  ;D

[onderonsje]Goedzo Maapie, je hebt het topic gevonden ;D [/onderonsje]

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #166 Gepost op: 16-10-2003, 18:20:55 »
Wat flauw! Ik heb me nog wel al een van de eersten hiervoor aangemeld! Maar nu is het te laat, je mag al niet eens meer meedoen!!  :P  :P

Ik was alleen maar mensen aan het lokken richting ER-pool. ;D En verder liet ik nog ruimte over om jullie mij te overtuigen om mee te doen. Maar ja, ik mag blijkbaar niet meer mee doen, ondanks dat er nog wel plaats is. Tja, dan houdt het op natuurlijk...  :P

En Annuh, bedankt dat je toch nog hebt gestemd! Dat wordt gewaardeerd hoor...  ;D

Edit: He, Maapie en Giorgio hebben ook gestemd vanmiddag. Was ik jullie bijna vergeten te bedanken. Nou alsnog dan: Bedankt!  ;D

Ik zou bijna als dank mee willen doen aan de CSC, maar ik mag niet meer van Chriz...  ::) ;D
« Laatst bewerkt op: 16-10-2003, 19:18:16 door Test »
Geniet nooit met mate...

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 16-10-2003, 20:19:37 »
De afleveringsverslagen komen voortaan op vrijdag, denk ik.  ;)  ;D  :P 

Maar serieus: Leuk als je had meegedaan, maar als je niet wil even goede vrienden!

Ik heb al wel een goed ideetje voor 19 kandidaten, maar kan natuurlijk altijd meer bij.  ;D

De kandidatenlijst:
1. Little Creep
2. EIDM
3. Daan
4. Daisy
5. Annuh
6. Ville
7. Bodejosm43
8. Molice
9. Maapie
10. Intikker
11. Mollenvanger
12. Malcolm
13. Cora Bora
14. Jokivin
15. Augustus
16. Han13
17. Bertha531
18. Floortje
19. Melktandje

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 16-10-2003, 23:03:50 »
En Annuh, bedankt dat je toch nog hebt gestemd! Dat wordt gewaardeerd hoor...  ;D

Graag gedaan hoor ;D . Ik heb echt geen flauw idee op wie ik heb gestemd, maar het gaat om het idee.

Eej Giorgio: Ik heb nog een extreme ervaring!!
Heb pasgeleden op m'n werk 200 appelflappen in moeten pakken en prijzen en stickertjes op de doosjes moeten plakken. Ff voor het idee: 200 appelflappen, per 2 verpakt, is dus 100 doosjes. Die moet je allemaal prijzen, dan moet er nog de sticker: Vers uit eigen oven op. Dan moet er ook nog de bonus-sticker op. Zie mij bikkelen!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #169 Gepost op: 16-10-2003, 23:19:32 »
Graag gedaan hoor ;D . Ik heb echt geen flauw idee op wie ik heb gestemd, maar het gaat om het idee.

Ik kan het wel even voor je opzoeken hoor..  ;) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 16-10-2003, 23:24:46 »
Op Bjorn en op iemand met 2 namen... Dacht ik... En kamp Noord of Zuid... een van de twee ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #171 Gepost op: 16-10-2003, 23:47:39 »

Eej Giorgio: Ik heb nog een extreme ervaring!!
Heb pasgeleden op m'n werk 200 appelflappen in moeten pakken en prijzen en stickertjes op de doosjes moeten plakken. Ff voor het idee: 200 appelflappen, per 2 verpakt, is dus 100 doosjes. Die moet je allemaal prijzen, dan moet er nog de sticker: Vers uit eigen oven op. Dan moet er ook nog de bonus-sticker op. Zie mij bikkelen!

Tsss...

Dan heb jij mij niet op een zaterdag voor de AH zien staan. Ruim 800 appelflappen verkocht (het was rommelmarkt of braderie of zoiets) verpakt per twee, ze kwamen uit de oven dus dat betekend dat ik 400 van die (^(*^# bakjes die niet goed dicht willen heb moeten dichtdoen. Stickertje zodat hij dicht bleef zitten, stickertje met de prijs. Afrekenen en dan de volgende weer. En dan van die mensen die vragen: Ze zijn toch wel vers he? (terwijl ze net uit de oven naar voren worden gereden) of... Mogde gij er zelf ok inne van den boas? en dat dan om de minuut...

Gekkenwerk, bikkelen. Maar ik heb wel appelflappen gegeten in de pauze zonder dat ik er buikpijn van kreeg! Kijk, dat is pas overleven  ;)

(neej hoor Annuh.... Als je meer als 2 maanden bij de AH werkt, ben je wat mij betreft een Robinson, Sterkste vrouw van de wereld en Fear Factor winnaar in één!  :P)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 17-10-2003, 10:38:46 »
8) dan ben ik er ook een, ik werk ook al meer dan 2 maanden bij de AH (lees: 2 jaar en ruim 3 maanden). Heb gisteren een hele bak van 5 centjes moeten tellen, is dat extreem ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #173 Gepost op: 17-10-2003, 11:40:23 »
Gelukkig heb ik nog geen C1000 gehoord ::)

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 17-10-2003, 11:45:20 »
Vanavond (voor de die-hard fans) live de loting van de kampen. Hoe de kampen verdeelt worden hangt helemaal ervan af of zich nog iemand zich aanmeldt. Dat kan toch 19.00 uur vanavond, want om 19.15 is dus deze live-loting!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 17-10-2003, 11:47:04 »
Vanavond (voor de die-hard fans) live de loting van de kampen. Hoe de kampen verdeelt worden hangt helemaal ervan af of zich nog iemand zich aanmeldt. Dat kan toch 19.00 uur vanavond, want om 19.15 is dus deze live-loting!

Op het forum ???, ik denk alleen dat ik niet kan :'(
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #176 Gepost op: 17-10-2003, 11:50:42 »
Ik ben erbij

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 17-10-2003, 11:53:26 »
Op het forum ???, ik denk alleen dat ik niet kan :'(

Op de chat.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #178 Gepost op: 17-10-2003, 11:55:49 »
hoe laat??  en ik wil wel in een leuk kamp hoor!! >:( ;)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #179 Gepost op: 17-10-2003, 11:58:43 »
Op de chat.

Maar CB gaat dan wel vaag doen.

BLIJVEN TYPEN CORA!!