Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Sorry Test, maar ik moet gewoon eerlijk bekennen dat ik dit gehele jaar ongeveer 10 minuten van heel ER heb gezien, ik heb geen idee van namen, ik ken alleen een Eva, maar dat was van de executie van afgelopen zondag, dat zat ik ff te kijken.
Ik zou er natuurlijk over kunnen nadenken om mee te doen. (Zoals Chriz me via pm al gevraagd heeft.) Maar ja, er zijn hier ook niet veel mensen die meedoen aan de ER-pool. Dus ik denk dat ik dan maar geen tijd heb...
Maar ja, er zijn hier ook niet veel mensen die meedoen aan de ER-pool.
Op haar ID kijken kan geen kwaadGeslacht: Vrouw Leeftijd: 31 Lokatie: breskens, nederland Taalpakket: Dutch
He! Breskens? gezellig! een zeeuws-vlaamse! ik woon in terneuzen melktandje!En daisy, ik wil wel naar st. george isle!! graag zelfs! maar dan wil ik wel George als kok ofzo
Wat flauw! Ik heb me nog wel al een van de eersten hiervoor aangemeld! Maar nu is het te laat, je mag al niet eens meer meedoen!!
En Annuh, bedankt dat je toch nog hebt gestemd! Dat wordt gewaardeerd hoor...
Graag gedaan hoor . Ik heb echt geen flauw idee op wie ik heb gestemd, maar het gaat om het idee.
Graag gedaan hoor . Ik heb echt geen flauw idee op wie ik heb gestemd, maar het gaat om het idee. Eej Giorgio: Ik heb nog een extreme ervaring!!Heb pasgeleden op m'n werk 200 appelflappen in moeten pakken en prijzen en stickertjes op de doosjes moeten plakken. Ff voor het idee: 200 appelflappen, per 2 verpakt, is dus 100 doosjes. Die moet je allemaal prijzen, dan moet er nog de sticker: Vers uit eigen oven op. Dan moet er ook nog de bonus-sticker op. Zie mij bikkelen!
Vanavond (voor de die-hard fans) live de loting van de kampen. Hoe de kampen verdeelt worden hangt helemaal ervan af of zich nog iemand zich aanmeldt. Dat kan toch 19.00 uur vanavond, want om 19.15 is dus deze live-loting!
Op het forum , ik denk alleen dat ik niet kan :'(
Op de chat.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
540 gasten en 22 vaste bezoekers