gaan alle fervente george verdenkers nu twijfelen omdat het een verrassende uitkomst moet zijn?
Er lijkt me niet veel verassenders voor de groep en de crew dan George. Inderdaad, zoals Hondje zegt, er is in de hele serie maar twee keer eerder op hem gestemd, en dat van prince is niet eens zeker. Sterker nog, er is vaker door de groep gezegd dat ie het absoluut niet kan zijn dan dat hij echt verdacht werd.
Ik heb me de eerste 5 weken doodgelachen dat ook op de forums nog niet zo heel veel mensen geloofden dat George het was, behalve de echte grote , bijv de vlaming en zo nog wel een heel stel die hier nu ook weer zijn.
En nu pas zegt Jantien dat ze zich gek lacht als George het is.
Ik denk dat het stemgedrag van afl 9 niet zo belangrijk is.
Ik denk dat Ellen er met John naastzat. Ze heeft zich weken lang op John geconcentreerd. Waar ze kwa mol goed mee zat is dat ze op een man heeft gestemd en dus nog weken meekon omdat iedereen op vrouwen zat te azen.
John kan het bijna niet zijn, want je gaat geen nummers op je motorkap schrijven en je mond niet houden bij een verhoor als je de mol bent en weet dat iemand al uit de school geklapt heeft.
waarom Jan10 zover gekomen is is mij af en toe niet helemaal duidelijk. Ik denk dat wij niet goed weten als kijker wie zij allemaal verdacht heeft. Ze mag en kan wat mij betreft de mol niet zijn want de tactiek van 6 weken zorgen dat de kijkers en je medespelers je verdacht vinden en een paar keer hard op zeggen dat je misschien de mol wel bent vind ik niet bevorderend voor de spanning van het programma.
Ik zou het echt een stomme mol vinden. en ook zeker niet verrassend.
george daarentegen is de meest verrassende mol die ik ooit gezien heb. Ik vind het van hem minder een verrassing dat ie zover gekomen is want hij is op basis van veel intuitie en opletten gewoon de mol, zowel intuitie en opletten van ons als van hem. hoe verder ie kwam, hoe meer ie de mol werd, omdat ie inderdaad heel onwaarschijnlijk en dommig overkomt en constant wordt " gepest" door de rest. Ik kijk daar, net als velen, al vanaf afl 2 doorheen, en zie dan heel subtiel mollenspel.
HET IS ALLEEN DIE LUITJES DAAR IN PORTUGAL PAS VEEL TE LAAT OPGEVALLEN!!! Kan je nagaan hoe goed ie is.
Ik houd het op george.
PS nog even concreet: Die opmerking "het wordt naar het eind toe steeds moeilijker , ik dacht dat het makkelijker zou worden" slaat ook als K^*&% op Dirk, oftewel als een tang op een varken. Hij is toch zogenaamd zo zeker van Jan10 als mol? waarom zou het dan moeilijker worden? alleen maar als je de mol bent denk ik. Hij had zijn winkansen hoger ingeschat zei ie ook nog. Volgens mij bedoelt ie daar voro 100% mee dat ie bijna gehoopt had dat niemand hem zou verdenken tot het bittere eind, en dat dat dus mislukt is.
Hij was namelijk heel goed op weg.
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/grin.gif)
Spannend vrijdag!