Nou, 't was weer 'n leuk filmpje en gek genoeg was de kwaliteit weer 'ns wat beter. Toch zaten er nog de nodige haperingen in (en dat ligt niet aan mijn computer!). Toch 'n beetje jammer dat zo'n tv-programma van niveau niet eens filmpjes met fasoenlijke kwaliteit op 't net kan zetten.
![](http://www.compuart.nl/YaBBImages/undecided.gif)
Maar effe snel wat dingetjes die me zo opvielen als ik naar Ellen luister:
* Ellen vindt dat alles op tv heel waarheidsgetrouw is en dat alles ook wordt uitgezonden hoe 't ook echt was;
* Bij de paintballopdracht wist ze dat de meeste op Prince hadden gestemd en had best gewild dat hij won, maar ze wilde niet express gaan verliezen. Bovendien dacht ze dat Prince zoveel beter als haar zou zijn dat hij 't nog van haar kon winnen ook al deed ze haar uiterste best. Ze was dus heel verbaasd dat ze 't spel won;
* Ze verteld dat iedereen elkaar nog geregeld ziet en dat iedereen wel goede vrienden met elkaar is geworden. Vooral met de mensen die er wat langer in hebben gezeten heeft ze 'n goede band opgebouwd. Jantien noemt ze zelfs haar 'heldin'.
* Over de open deuren die we zagen tijdens de ondervraagopdracht verteld ze ook nog iets. Ze zegt dat als zij uit haar cel werd gehaald voor verhoor of als ze terug werd gebracht, dat bij George en John de deur express werd opengedaan zodat zij kon zien dat John al 'n stoel had en dat George zelfs al 'n bed had gekregen;
* Aan 't einde van 't filmpke zegt ze dat ze ook met spanning naar de laatste aflevering vrijdag gaat kijken. Ze zegt dat 't ook voor haar nog allemaal 'n verassing is. Wel vreemd op zich, omdat de reunie al geweest is, maar misschien mag ze er niks over zeggen. Of misschien zijn ze wat kwaad op haar geweest dat ze in Schiffers.fm maandag losgelaten heeft dat ze goed zat kwa mol (en dat wij dus nu weten dat ze al zeker weet wie de mol is) en hebben haar nu gevraagd net te doen alsof die reunie nog niet is geweest en dat men ook nog niet weet de mol is.