In de auto’s kan je ook mollen hoor:
Bekijk de acties van Sarah en Alexy eens volledig, die komen voor mij toch echt wel over als kandidaten door heel snel te weten wat ze moeten doen en dit ook duidelijk te communiceren naar de Pedro en Michèle in het tankstation.
Als mol moet je echt niet zo doen als Sarah en Alexy in de wagen, bewijs Nimrod en Hilde wisten totaal niet wat er aan de hand was. Sarah en Alexy waren heel geconcentreerd een heel communicatief met elkaar en met de mensen in het tankstation. Om dan af te komen ah, maar de molactie was dat de mol ging fout toeteren omdat hij/zij zogezegd de muziek kon horen is voor mij wat ver gezocht.
De eigenlijke inzet van deze proef is 3500 euro, want je moet sowieso die tip van 500 euro kopen. Dat ze 1490 euro verdienen vind ik toch wel mooi, in de autos hadden Sarah en Alexy wel wat langer kunnen rekken moest de mol daar tussen zitten denk ik.
In het tankstation konden ze moeilijk nog langer rekken, de 5 kandidaten kunnen je zien en gaan dat echt wel door krijgen dat je aan het rekken bent.
Nimrod zie ik niet echt meewerken, maar ook niet echt per se tijd rekken. Dit komt eerder door wat Hilde daar allemaal doet in die auto, hij zal misschien wat van slag geweest zijn.