Auteur Topic: De Mol 2025  (gelezen 6764 keer)

Re: De Mol 2025
« Reactie #80 Gepost op: 4-03-2025, 20:02:51 »
raar, is een klein paneel voor luchthaven en dan de zin "maar we zijn nog niet compleet want onheil is onderweg", misschien de 3 ontbrekende?

Verliezers (of hadden mensen een ongeluk in die seizoenen?) van die seizoenen mogen terug komen (maar met een kans zoals het seizoen in duitsland)??

Offline Thunderclaw

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 4-03-2025, 21:12:50 »
(of hadden mensen een ongeluk in die seizoenen?)

Volgens mij alleen tijdens seizoen 10, toch? En ik denk dat 'mensen een tweede kans geven' meer iets is voor een jubileumseizoen,

Ik denk persoonlijk dat het gewoon een toffe easter egg is en er weinig achter zit, maar ik laat me verrassen  ;)

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 4-03-2025, 21:53:32 »
XIII is ook een Belgische comic book /stripreeks.

Misschien een verwijzing naar de reeks. Er komen wel wat elementen in de verhaallijn overeen met wat we in de trailer te zien krijgen. Vanop Wikipedia:
 " De eerste vijf albums vertellen het verhaal van een man met geheugenverlies die wordt verdacht van moord. Het blijkt dat hij een bijzonder professioneel opgeleide agent is (in gevechtstechnieken en -strategieën, diplomatieke inzichten, talen enz.). Door de verhalen heen neemt hij verschillende identiteiten aan op zijn zoektocht naar zijn ware identiteit. De identiteiten worden hem meestal aangemeten door de verschillende Amerikaanse geheime diensten, die elkaar overigens 'tot de dood toe' tegenwerken. Telkens is er een reden te vinden waarom XIII toch niet de persoon is die men dacht en zijn geheugen komt niet terug.    "

Hoe de maar we zijn nog niet compleet erin moet verwerkt worden weet ik niet  ;D Maar we zien in de trailer de professioneel opgeleide agent en de kandidaten moeten zoeken naar de ware identiteit van de Mol.

Offline BigBoots

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 4-03-2025, 22:41:04 »
raar, is een klein paneel voor luchthaven en dan de zin "maar we zijn nog niet compleet want onheil is onderweg", misschien de 3 ontbrekende?

Het is gewoon een tv dat er normaliter niet hangt. 7 vertrektijden ziet er waarschijnlijk estetisch gezien het best uit in dat beeldschermformaat.. 
Luchthaven Antwerpen heeft trouwens ook geen 13 incheckbalies (slechts 8 )

« Laatst bewerkt op: 4-03-2025, 22:47:40 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit