Auteur Topic: De Mol 2025  (gelezen 8212 keer)

Re: De Mol 2025
« Reactie #80 Gepost op: 4-03-2025, 20:02:51 »
raar, is een klein paneel voor luchthaven en dan de zin "maar we zijn nog niet compleet want onheil is onderweg", misschien de 3 ontbrekende?

Verliezers (of hadden mensen een ongeluk in die seizoenen?) van die seizoenen mogen terug komen (maar met een kans zoals het seizoen in duitsland)??

Offline Thunderclaw

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 4-03-2025, 21:12:50 »
(of hadden mensen een ongeluk in die seizoenen?)

Volgens mij alleen tijdens seizoen 10, toch? En ik denk dat 'mensen een tweede kans geven' meer iets is voor een jubileumseizoen,

Ik denk persoonlijk dat het gewoon een toffe easter egg is en er weinig achter zit, maar ik laat me verrassen  ;)

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 4-03-2025, 21:53:32 »
XIII is ook een Belgische comic book /stripreeks.

Misschien een verwijzing naar de reeks. Er komen wel wat elementen in de verhaallijn overeen met wat we in de trailer te zien krijgen. Vanop Wikipedia:
 " De eerste vijf albums vertellen het verhaal van een man met geheugenverlies die wordt verdacht van moord. Het blijkt dat hij een bijzonder professioneel opgeleide agent is (in gevechtstechnieken en -strategieën, diplomatieke inzichten, talen enz.). Door de verhalen heen neemt hij verschillende identiteiten aan op zijn zoektocht naar zijn ware identiteit. De identiteiten worden hem meestal aangemeten door de verschillende Amerikaanse geheime diensten, die elkaar overigens 'tot de dood toe' tegenwerken. Telkens is er een reden te vinden waarom XIII toch niet de persoon is die men dacht en zijn geheugen komt niet terug.    "

Hoe de maar we zijn nog niet compleet erin moet verwerkt worden weet ik niet  ;D Maar we zien in de trailer de professioneel opgeleide agent en de kandidaten moeten zoeken naar de ware identiteit van de Mol.

Online BigBoots

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 4-03-2025, 22:41:04 »
raar, is een klein paneel voor luchthaven en dan de zin "maar we zijn nog niet compleet want onheil is onderweg", misschien de 3 ontbrekende?

Het is gewoon een tv dat er normaliter niet hangt. 7 vertrektijden ziet er waarschijnlijk estetisch gezien het best uit in dat beeldschermformaat.. 
Luchthaven Antwerpen heeft trouwens ook geen 13 incheckbalies (slechts 8 )

« Laatst bewerkt op: 4-03-2025, 22:47:40 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 8-03-2025, 00:05:38 »
Juist deze details passen bij De Mol, fantastisch! ::bravo::

Alleen die fout in Canceled, daar moeten we iets mee.
Denk het ook. “We zijn nog niet compleet.” Inderdaad, we missen nog een L (in cancelled). Maar geen nood: “Onheil is onderweg.” Dus die L komt eraan! Stel je voor: straks blijkt één van de deelnemers Lukas of Laura te heten! Dat wordt dan al meteen de hoofdverdachte.  ;)

Edit: er viel me net nog iets in over die schijnbaar ontbrekende L. In de teaser voor het nieuwe seizoen zie je ook dat ze Romeinse cijfers gebruiken. Seizoen 13 wordt  XIII. Wat als die L ook zo gezien moet worden: L = 50. Zou de Mol dit jaar een vijftiger zijn? Sinds de herneming van De Mol in 2016 op de commerciële zender was de mol steeds een twintiger of een prille dertiger. Krijgen we nu voor het eerst in jaren een ‘iets oudere’ Mol? Dat zou tof zijn!
« Laatst bewerkt op: 8-03-2025, 11:05:00 door Klaartje76 »

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 8-03-2025, 16:01:38 »

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #86 Gepost op: 8-03-2025, 18:07:56 »
Wat bedoel je met "fout in Canceled"?

Als het gaat om de enkele "L";
Volgens Merriam-Webster: "While both are acceptable for the past tense of cancel, using one L is more common in American English, while two Ls is more common in British English."

Belgische (en andere Europese) luchthavens hanteren de Brits-Engelse spelling met twee l's. Het kan dus zeker wel een hint zijn.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #87 Gepost op: 9-03-2025, 13:26:07 »
De kandidaten zijn nog niet bekend? Volgende week zondag in Café De Mol gaan we ze zien natuurlijk. Ben benieuwd!  :D

Offline govert

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 9-03-2025, 17:58:33 »
Waar kan ik seizoen 8 (Griekenland) nog terug kijken? Op eerdere boards van dit forum staan links, maar deze werken inmiddels niet meer.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2025, 18:25:42 »
Waar kan ik seizoen 8 (Griekenland) nog terug kijken? Op eerdere boards van dit forum staan links, maar deze werken inmiddels niet meer.

Stuur me even een PM! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molondope

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 9-03-2025, 23:32:44 »
Het is gewoon een tv dat er normaliter niet hangt. 7 vertrektijden ziet er waarschijnlijk estetisch gezien het best uit in dat beeldschermformaat.. 
Luchthaven Antwerpen heeft trouwens ook geen 13 incheckbalies (slechts 8 )
net nieuwe teaser gezien in reclameblok, de valies wordt de 3 personen gedragen, toeval of de ontbrekende

Offline Deluxenite

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 10-03-2025, 07:14:06 »
Voor onze NL vrienden en vriendinnen die de teaser misschien niet kunnen bekijken op goplay.
https://www.goplay.be/video/de-mol/het-onheil-nadert-zijn-eindbestemming

We zien een koffer met het mollogo gedragen worden door 3 personen. De mysterieuze agent uit het eerste filmpje, een luchtvaarmaatschappijmedewerker en iemand die de koffer in ontvangst neemt in Bangkok.

De tekst bij de nieuwe teaser: 'Onheil is onderweg. Maar wat dat onheil precies inhoudt, dat weet er maar één"

De letters die verschijnen als BANGKOK, Thailand wordt gevormd lijken me random. Ik kan er niks uit opmaken in ieder geval.

Offline Gido Verheijen

• Forumlid
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
« Reactie #92 Gepost op: 10-03-2025, 09:58:15 »
Hier nog even de bijbehorende trailer, wederom ook even op youtube geplaatst voor de liefhebbers...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #93 Gepost op: 10-03-2025, 15:29:20 »
Zouden ze de mol de koffer in ontvangst durven laten nemen , draagt wel een helm tegen evt herkenning?

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 10-03-2025, 15:59:06 »
Misschien is er nog een rol voor de oud-deelnemers die uitvielen vanwege pech... onheil dus? Nele. Anke, Philippe?

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #95 Gepost op: 10-03-2025, 16:05:41 »
Welkom terug Corry! ::bravo::

Zondag om 19:55 uur dus Café De Mol met de bekendmaking van de kandidaten ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 10-03-2025, 21:56:07 »
Zouden ze de mol de koffer in ontvangst durven laten nemen , draagt wel een helm tegen evt herkenning?
Dat lijkt me onwaarschijnlijk want naar wat ik zie is de persoon die het koffertje in Bangkok uit de auto haalt, 99 % zeker een man (postuur, manier van bewegen). Dus dan zouden we al de helft van de kandidaten (alle vrouwen) kunnen elimineren.
Mijn ervaring met zulke eerste teasers is dat het altijd acteurs zijn die daarin meespelen, nooit de kandidaten of de mol.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2025, 21:59:43 door Klaartje76 »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #97 Gepost op: Gisteren om 09:12:54 »
De doos van Pandora was niet meer te hergebruiken. Dat is nu de 'koffer des onheils'? De verleidingen voor de kandidaten in een nieuw jasje, maar hetzelfde principe, of zou het iets heel nieuws zijn zoals bv een collectieve tegenstander?
Voorlopig hou ik het maar op 1) doos-->koffer en 2) de rest van hetzelfde.

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: Gisteren om 09:33:53 »
Dat lijkt me onwaarschijnlijk want naar wat ik zie is de persoon die het koffertje in Bangkok uit de auto haalt, 99 % zeker een man (postuur, manier van bewegen). Dus dan zouden we al de helft van de kandidaten (alle vrouwen) kunnen elimineren.
Mijn ervaring met zulke eerste teasers is dat het altijd acteurs zijn die daarin meespelen, nooit de kandidaten of de mol.

We kennen de kandidaten nog niet, dus als het allemaal mannen zijn dit jaar, dan gaat jouw theorie niet op.  ;D

De mol al 'tonen' in een teaser is inderdaad nog nooit gedaan.  Maar wat niet is kan nog komen ...
Al geloof ik er zelf ook niet in.

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #99 Gepost op: Gisteren om 11:23:00 »
Welkom terug Corry! ::bravo::
Haha dat zou leuk zijn! Ik vind het nog steeds bizar dat ze haar gezicht volledig in beeld hadden gebracht op het moment dat ze haar been brak, dat was vreselijk om te zien.