Daarnaast (naast 'open') lijkt iets te staan in Latijnse letters (waarvan een deel in spiegelbeeld?), maar daar kan ik verder niets van maken.
Heeft er al iemand iets kunnen maken van wat er op die verticale vlag naast het lichtbord ‘Open’ staat? Het lijken mij niet echt Thaise letters, al lijken sommige (zoals de onderste twee) er wel een beetje op, maar dan toch redelijk ‘gestileerd’.
Ik zit hier ondertussen wel vollebak dat Thais alfabet met zijn 44 medeklinkers te ‘stampen’ en ik probeer ook wijs te raken uit hoe ze klinkers ‘vormen’, want ik wil op termijn wel dingen kunnen lezen of tenminste de lettertekens herkennen, want die taal/lettertekens lijken me ideaal om er verborgen boodschappen/hints naar de identiteit van de Mol mee te maken. Ik heb al alle namen van de kandidaten in ‘fonetische transcriptie’, die ga ik dus op termijn redelijk snel kunnen ‘herkennen’, mocht er een van die ergens opduiken (in een opschrift, op een banner, een bord, een lichtreclame, op een voertuig, als graffiti op een gebouw of waar dan ook). Voorbereiding is het halve werk.