Goed verwoord, ik heb hetzelfde gevoel.
Fantastisch mooi gemaakt seizoen, zeer goede mol met een meesterlijk acteertalent, chapeau voor de makers dat ze die steeds weer weten te selecteren.
Maar zonder molkoffer was Sarah ongetwijfeld nog beter uit de verf gekomen.
Niet of nauwelijks ontdekt denk ik, en betere molacties.
De olifanten-proef zette inderdaad menig molloot op het verkeerde been. Dat mag, meer zelfs dat moet, maar toch niet als de regel is dat er 1 item uit de molkoffer per aflevering mag genomen worden? Nu waren het twee items bij 1 en dezelfde proef.
Ook eens dat er teveel voordelen waarden. Felicitaties aan de molloten die net uit deze momenten qua lichaamstaal konden halen dat ze de mol was. Anderzijds denk ik dat kandidaat Sarah net hetzelfde had gedaan, mogelijks nog fanatieker. De molactie zat wel in het meesterlijk sturen van de kandidaten, zelfs al ze al op haar zaten, daar was Sarah fantastisch in.
Een aantal open vragen werden in aflevering 9 met de mantel der liefde bedekt. Het meest illustratieve voorbeeld was op de trein, een combinatie van verplicht molkoffer-nummertje én groot voordeel, waar Sarah met veel durf een zeer groot risico nam voor een netto resultaat van +100 euro. Hé?
Desalniettemin, enorm genoten van dit seizoen en een goed gevoel bij de mol, die haar grote kwaliteiten naar mijn gevoel niet altijd heeft kunnen uitspelen, en zo net onder het niveau van Lennart blijft.