In aflevering 1 hoor je Sarah weinig in de lift, ze protesteert overdreven als ze de lift uitgezet wordt op de 11e verdieping. Stuurt naar Daantje, maar Pedro kent het antwoord. Sarah loopt tot de 16e verdieping aan de binnenkant van de trap, zodat Pedro meer meters maakt. Ziet verdieping 36 in de kast staan, maar loopt niet direct naar boven.
Bij de dubbele eliminatie heeft Gilles met de mol geoefend met acteren. Van Sarah zien we alleen emotieloze beelden, lijkt totaal niet op de Sarah die een olifant ziet of een vliegtuigvleugel.
Bij de drakentoren zegt Sarah bij ‘IJscoman smaakt’ Max Colombie. Maar er mist een X L B en er zijn teveel A’s over. Misschien een opzetje naar Maksim Slomovitsj (Mols of iets). Maksim van #LikeMe zingt het lievelingsnummer van Sarahs kinderen ‘Ik wil dat JE liegt’, de titel komt goed uit als ze de mol is. Ik lees dat Max Colombie de single ‘Warrior’ heeft met de tekst ‘Catch me if you can’ en ‘I reach for the stars and the hall of fame’, ook mooie mol-teksten. Sarah is als eerste in de ring bij de films en pakt het lintje met Gladiator. Er is niet veel verschil met het uitbeelden van een warrior of een gladiator.
Bij de trein denk ik dat de mol bij de eerste vijf kandidaten moet zitten, zodat de afstand tussen het balkon en de groep aan tafel het grootste is en je meer kans hebt om ongehoord de kaart te wisselen. Van de eerste vijf zit alleen Sarah nog in het spel. We zien dat Sarah weggaat als alle koffers nog vastzitten en Alexy aan het helpen is, we krijgen niet te zien hoeveel tijd Sarah heeft gehad voordat Hilde eraan komt. Sarah sluit ook als enige de balkondeur met haar linkerhand en haar haakse voet staat het dichtste bij de deur, net alsof ze er niet doorheen is gelopen.
Ook opvallend dat Pedro in de bar het blad met glazen vasthoudt terwijl Sarah het vult, Pedro kan zo niets meer doen. Sarah zet geen glazen op de hoed van Pedro en neemt geen glazen in de hand. Zorgt er wel voor dat er geen 500 wordt verdiend, maar wil niet in de laatste wagon komen. Misschien omdat ze verwacht dat Hilde wel bij Gilles komt en zal kijken, misschien dat het kaartje trekken is mislukt en ze Pedro te eerlijk inschat, misschien omdat ze toch nog te onzeker is om zelf bij Gilles te zitten. Ze kan wel de koffers met lage bedragen doorgeven aan Hilde.