Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah  (gelezen 16280 keer)

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah
« Reactie #200 Gepost op: 4-05-2025, 21:44:16 »
De Mol had makkelijk de verkeerde naam van de passagier kunnen doorgeven, toch?

Maar dat was misschiente riskant als kandidaat Michele heel duidelijk de eerste letter doorgeeft. Als mol omschrijf je dat toch slechter

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 4-05-2025, 21:47:04 »
Misschien was de hoop van Michèle als mol dat daar nog een plaatje hangt met iets dat lijkt op een U, waardoor ze het foute doorkrijgt.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 4-05-2025, 21:52:03 »
Lijkt me dat je als mol wel weet welke letter je het beste mee kan beginnen om verwarring te zaaien of hoe je dan zo kan omschrijven dat de kans groot is dat ze de verkeerde pakken.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 4-05-2025, 21:54:49 »
Sarah lacht hier ook met de flauwe mop "Gilles de poster"
Kans op pasvragen en €5000 uit de pot te houden verkeken, weer minpunten moest ze de mol zijn.

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 4-05-2025, 21:56:13 »
Precies, en ik kan me herinneren uit een podcast die ik een aantal weken geleden gezien heb dat de tests ook steeds aan het einde van de aflevering ontworpen worden.

De andere kandidaten kunnen deze vraag natuurlijk ook juist hebben, maar puur en alleen door een gok. Sarah zou als kandidaat gewoon een wezenlijk voordeel hebben gehad, en dat zou vrij oneerlijk zijn. Dus is ze gewoon de mol en strijden de kandidaten hier met gelijke wapens.

Dat is toch hetzelfde met Pedro die enkele keren alleen gezeten heeft. Ze heeft gespeeld voor die info en gekozen om die niet te delen. Mogelijk een klein voordeel, maar  volgende keer delen de kandidaten misschien ook niet meer met haar. Je zag haar vandaag ook meteen weggestemd worden omdat iedereen intussen weet dat ze altijd voor eigen voordeel gaat.

« Reactie #205 Gepost op: 4-05-2025, 21:59:50 »
Kans op pasvragen en €5000 uit de pot te houden verkeken, weer minpunten moest ze de mol zijn.
Ik hoop zo dat het Sarah is. Om 2 redenen,
1. ze is mijn mol
2. Uw constante reacties waarom zij het niet kan zijn.

Offline Flos

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 4-05-2025, 22:20:43 »
Maar dat was misschiente riskant als kandidaat Michele heel duidelijk de eerste letter doorgeeft. Als mol omschrijf je dat toch slechter

Tja, maar als je de mol bent die de omschreven letter moet zoeken vraag je toch sowieso om de omschrijving van méér letters? Dan zeg je steeds dat je twijfelt, dat alles op elkaar lijkt en kijk je of je meer tijd kan laten wegtikken. Met één omschreven letter al de juiste naam doorgeven vind ik erg onmols.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 4-05-2025, 23:06:50 »
Ja, sorry, maar daar moest ik ook om lachen, ook al was het een inkopper.

De mol is ook maar een mens denk ik dan.

+ Michèle geeft de eerste letter juist door en kon net zo goed 5seconden niet praten en naar Sarah luisteren. Maar dat deed ze ook niet.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 4-05-2025, 23:13:35 »
Tja, maar als je de mol bent die de omschreven letter moet zoeken vraag je toch sowieso om de omschrijving van méér letters? Dan zeg je steeds dat je twijfelt, dat alles op elkaar lijkt en kijk je of je meer tijd kan laten wegtikken. Met één omschreven letter al de juiste naam doorgeven vind ik erg onmols.

Michele ziet toch ook welke namen de anderen hebben en dat er maar 1 met die u begint. Als ze de mol is dan kan ze het toch makkelijk slechter verwoorden, zeker omdat ze ondertussen door moet kletsen.

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #209 Gepost op: Gisteren om 00:14:55 »
Vanaf aflevering 1 is Sarah mijn mol. Zo'n zin in de finale!

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: Gisteren om 00:18:06 »
Dan maak je een goede kans de pool te winnen.

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: Gisteren om 03:03:26 »
Er komen rugzakken van Pramon en Prawit in beeld, allebei met dezelfde eerste 3 letters. Dus Michèle zal wel meer letters hebben doorgegeven.

Edit:
De naam Prawit betekent Wisdom/Knowledge. Als Michèle alleen de eerste letter beschrijft laat Sarah hier voorkennis zien of Sarah kijkt niet verder dan haar neus lang is.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 08:57:56 door Crapuleke »

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: Gisteren om 12:30:22 »
Er komen rugzakken van Pramon en Prawit in beeld, allebei met dezelfde eerste 3 letters. Dus Michèle zal wel meer letters hebben doorgegeven.

Edit:
De naam Prawit betekent Wisdom/Knowledge. Als Michèle alleen de eerste letter beschrijft laat Sarah hier voorkennis zien of Sarah kijkt niet verder dan haar neus lang is.

Het kan een molactie zijn van Michèle om niet meer door te geven en het kan zo zijn dat Sarah per ongeluk de juiste doorgeeft. Michèle kan moeilijk nog een andere naam zeggen dan Sarah doorgeeft.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #213 Gepost op: Gisteren om 12:45:25 »
Opvallend eigenlijk dat Sarah nog nooit een opdracht met Michèle 1op1 heeft gedaan tot nu toe. Zou de mol de kandidaat die haar al lang verdacht zo lang mogelijk hebben willen ontwijken..? Dan zal de mol nu niet heel mols doen denk ik.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: Gisteren om 12:52:25 »
Ze is door Michèle uit die lift gestuurd en ze was helemaal niet blij op dat moment. Kan je van de twee kanten interpreteren.

Online marivwae

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: Gisteren om 14:09:01 »
Precies, en ik kan me herinneren uit een podcast die ik een aantal weken geleden gezien heb dat de tests ook steeds aan het einde van de aflevering ontworpen worden.

De andere kandidaten kunnen deze vraag natuurlijk ook juist hebben, maar puur en alleen door een gok. Sarah zou als kandidaat gewoon een wezenlijk voordeel hebben gehad, en dat zou vrij oneerlijk zijn. Dus is ze gewoon de mol en strijden de kandidaten hier met gelijke wapens.

Waarom is dat een gratis pasvraag? De vraag is geen multiple-choice met 2 antwoorden, maar met 3 antwoorden. Sarah weet dan enkel dat het antwoord al zeker niet het antwoord "Hard mode" is. Maar dan blijft ze nog steeds de keuze hebben tussen Alexy (easy mode) of Pedro, Michèle of Nimrod (droegen geen helm).
Mocht dit een ja/nee vraag zijn, dan was het een pasvraag. En zelfs dat kan vaker voorvallen. Bij Pedro bijvoorbeeld: zat de mol bij de ballonnen of was hij schatbewaarder: Alleen Pedro weet dat hij de mol zeker niet is en krijgt hier dus een extra pasvraag (mocht hij de vrijstelling niet hebben gewonnen).

I was blind but now I can see

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: Gisteren om 18:52:00 »
Bij het foto moment zag ik Sarah op een gegeven moment niet meer bij de camera staan. Op het andere moment zie je zodra Michelle weg is dat haar hand naar haar kleding (broek) gaat. Ze heeft toen waarschijnlijk de camera gesaboteerd (lens veranderd?) Ik heb hier twee screenshots van gemaakt.

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: Gisteren om 18:54:44 »
hier komt Sarah net weer terug lopen naar de camera. Achter de man die zwaait.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: Gisteren om 19:30:29 »
Mogelijk zou ze een ander SD kaartje erin kunnen doen met  eerder gemaakte fotos met toeristen erop?

Dat Sarah even wegloopt bij de camera vind ik op zich niet zoverdacht. Je kunt even een slokje water nemen aan de zijkant. Michelle staat daar toch nog midden op de trap…

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: Gisteren om 23:15:42 »
Ik begrijp niet waarom Sarah zich in de eerste ronde van een opdracht die 5000 euro op kon leveren weg laat spelen terwijl ze met Michèle die Nimrod verdacht maakte mee kon gaan. Ze maakte echter Michèle verdacht, die er (voor de mol) beter in had kunnen blijven. Gezien het te winnen bedrag vind ik dat onbegrijpelijk van Sarah, als die de mol zou zijn.