Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah  (gelezen 19701 keer)

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Sarah
« Reactie #260 Gepost op: Gisteren om 21:28:34 »
Al die beschuldigingen van 'een slechte actrice' aan het adres van Michèle, het meiske was gewoon zichzelf  ::rofl::

Dat dacht ik ook al. Hopelijk heeft ze dat niet gelezen.

Online ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #261 Gepost op: Gisteren om 21:29:09 »
Gefeliciteerd aan alle Sarah-tunnelaars!

We zijn geen Sarah-tunnelaars, maar Mol-zieners  ::rofl::  geintje, hoor!

Maar hoe knap dat de regie Michèle zo intens verdacht kan maken. De grootste mol is toch uiteindelijk de regie van De Mol. Meesters in fake-nieuws!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #262 Gepost op: Gisteren om 21:29:31 »
Al die beschuldigingen van 'een slechte actrice' aan het adres van Michèle, het meiske was gewoon zichzelf  ::rofl::

::rofl:: Ach gut

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: Gisteren om 21:36:29 »
Sarah was sinds aflevering 1 één van mijn verdachten en ik heb haar nooit losgelaten, vanaf afl. 4 in de schatkamer was ik zeker.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 21:38:05 door Luc »

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #264 Gepost op: Gisteren om 21:37:48 »
Yep bij de kistjes kon je letterlijk de molspanning zien  ::jaja::

Ze moest en ze zou.. en t lukte

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: Gisteren om 21:40:54 »
Sarah  ::bravo::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: Gisteren om 21:50:59 »
Ze zit wel optisch in haar blote kont bij Caféde Mol nu  ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #267 Gepost op: Gisteren om 21:57:31 »
Ze zit wel optisch in haar blote kont bij Caféde Mol nu  ::rofl::

Totaal niet erg! ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: Gisteren om 21:59:49 »
Totaal niet erg! ::love::

Haha, snap ik. Ik hoop dat zij het zelf ook niet vervelend vindt achteraf  ;D

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: Gisteren om 22:22:25 »
Ja dit is de mol
Ik had gewoon bij mijn eerste gedacht voor de eerste aflevering moeten blijven  ::rofl::

Toen ik gisteren nog eens alles doorliep voelde ik eigenlijk al aan mijn kleine teen dat het toch Sarah en niet Michèle zou zijn, maar ik zat al te lang in de Michèle tunnel om nog te wisselen. Top gedaan, benieuwd naar het overzicht.

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: Gisteren om 23:33:20 »
Proficiat, Sarah verdenkers!  ::bravo::

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: Vandaag om 00:00:21 »
Proficiat, Sarah verdenkers!  ::bravo::
Sportief ;)

Het was in ieder geval niet makkelijk deze tunnel, er zijn toch veel momenten geweest dat ze op het randje van instorten stond  ::rofl::
De leepste snor van het land

« Reactie #272 Gepost op: Vandaag om 00:47:31 »
Sportief ;)

Het was in ieder geval niet makkelijk deze tunnel, er zijn toch veel momenten geweest dat ze op het randje van instorten stond  ::rofl::
Nee idd vandaar mijn stress ook.
Maar dank aan iedereen hier voor de leuke tijd weer in het jagen naar de mol..

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #273 Gepost op: Vandaag om 00:51:19 »
Ik had gister en vanmiddag de eerste paar afleveringen teruggekeken, omdat ik tijdens de laatste paar afleveringen toch ook veel twijfelde. Hieronder nog wat dingen die me specifiek bij Sarah opvielen, naast de duidelijkere mogelijke molacties. Qua speurtocht mosterd na de maaltijd natuurlijk maar misschien nog leuk voor volgende week om te kijken wat daadwerkelijk aanwijzingen waren en waar ik spoken zag.

Aflevering 1:
- Sarah stuurt in de helikopter aan op het behouden van de molkoffer.
- Hilde brengt veel tijd door met Sarah in de eerste aflevering, slaapt ook met haar op de kamer. Misschien heeft ze daarom ook veel op haar ingezet en zo een hoge score gehaald? Met Michèle doet ze geen enkele opdracht samen voor de test.
- Alexy spreidt in de eerste aflevering op de kandidaten in de helikopter en zegt specifiek dat Sarah hem een geschikte Mol lijkt.
- Sarah zegt vaak "zalig", de Mol zegt dit ook bij een molkofferbriefing.
- Sarah heeft meerdere handschriften kunnen bestuderen dankzij haar blessure.

Aflevering 2:
- Bij het introfilmpje roept Sarah "Dit is 36!" en we zien vervolgens haar eigen leeftijd, 36, in beeld.
- Ook Nimrod geeft aan Sarah scherp in de gaten te houden.

Aflevering 3:
- Balletjes kopen is zo'n makkelijke manier om wat geld uit de pot te halen, dat juist Sarah er 4 koopt en Michèle 0 voelt frappant.
- Sarah wijst eigenlijk altijd beschuldigend naar anderen, zo ook naar Hilde nadat ze al is weggestemd.
- Dat telefoonnummer 555-322 voor Radio Mol. 22 maart was dus de geboortedatum van Sarah? En dat 555 betekent ook hahaha in Thailand, zou er een hint met lachen zijn? Als je erop let valt op dat Sarah veel lacht, ook in deze opdracht, maar dat kun je vast voor iedereen vinden als je wilt ::rofl::

Aflevering 4:
- Sarah ziet door haar masker slechts "één klein tunneltje".
- Het lijkt duidelijk dat Els en Sarah net zo goed van tevoren hadden afgesproken de gouden ballon te prikken, maar we zien alleen Michèle en Nimrod die afspraak maken.

En verder was ik niet meer gekomen ::hypocriet:: Had ook veel opgeschreven over de anderen hoor, maar dat is niet meer relevant nu. Ik vond het in de eerste helft van het seizoen in ieder geval een stuk makkelijker om haar als mols te zien dan in de tweede. Ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke acties en aanwijzingen volgende week!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: Vandaag om 08:05:28 »
De uitzending gehaald met M. Olsing, ‘t is zot! Zalig ….
Niet te geloven dat Sarah en haar zus niet door hadden dat ze niet alleen een telepathische gave hebben maar ook een voorspellende gave.  ::rofl::

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #275 Gepost op: Vandaag om 09:41:43 »
Oh wat een mol. Die cinemazaal stond in rep en roer. Het enige wat ik hoorde was 'dat kan niet'. Ik vond dit misschien wel toffer dan juist zitten. Zo goed misleid. Had haar na de trein al afgeschreven en dat ze als mol zichzelf laat waxen kon ik ook niet vatten. Super mol Sarah

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: Vandaag om 09:45:10 »
Wat mij destijds wel had moeten opvallen is de sabotage bij de helm. Sarah kreeg die informatie over easy/hard bij modus bij haar eigen helm na de 200 gram eten opdracht en het gesprek met de mol (zichzelf). Ze besloot die informatie niet te delen, wat ik heel raar vond voor een mol, waarom wil je niet minder verdacht gevonden worden?

Maar het was natuurlijk haar eigen helm. Wellicht was zij de enige die daar echt alleen mee in de buurt was geweest. Dat had het voor de andere kandidaten veel te duidelijk gemaakt dat zij er zelf mee gerommeld had. Daarom wordt dit verder ook niet verteld aan de andere kandidaten, behalve dat het een testvraag was (waar niet bij stond dat het ging om sabotage).

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: Vandaag om 10:26:41 »
Precies.. Sommigen vonden het minder geloofwaardig als de Mol zichzelf saboteert, of juist niét saboteert in een deelopdracht waar hij of zij wél aanwezig is. Maar soms kan het gewoon niet anders. Niet elke sabotage verloopt perfect volgens het boekje — omstandigheden, groepsdynamiek of timing spelen ook mee.

Als je daar ook rekening mee houdt, en steeds blijft redeneren vanuit het perspectief van je mogelijke Mol, dan vallen ook de niet perfecte puzzelstukjes vanzelf op hun plek.