Ik had gister en vanmiddag de eerste paar afleveringen teruggekeken, omdat ik tijdens de laatste paar afleveringen toch ook veel twijfelde. Hieronder nog wat dingen die me specifiek bij Sarah opvielen, naast de duidelijkere mogelijke molacties. Qua speurtocht mosterd na de maaltijd natuurlijk maar misschien nog leuk voor volgende week om te kijken wat daadwerkelijk aanwijzingen waren en waar ik spoken zag.
Aflevering 1:
- Sarah stuurt in de helikopter aan op het behouden van de molkoffer.
- Hilde brengt veel tijd door met Sarah in de eerste aflevering, slaapt ook met haar op de kamer. Misschien heeft ze daarom ook veel op haar ingezet en zo een hoge score gehaald? Met Michèle doet ze geen enkele opdracht samen voor de test.
- Alexy spreidt in de eerste aflevering op de kandidaten in de helikopter en zegt specifiek dat Sarah hem een geschikte Mol lijkt.
- Sarah zegt vaak "zalig", de Mol zegt dit ook bij een molkofferbriefing.
- Sarah heeft meerdere handschriften kunnen bestuderen dankzij haar blessure.
Aflevering 2:
- Bij het introfilmpje roept Sarah "Dit is 36!" en we zien vervolgens haar eigen leeftijd, 36, in beeld.
- Ook Nimrod geeft aan Sarah scherp in de gaten te houden.
Aflevering 3:
- Balletjes kopen is zo'n makkelijke manier om wat geld uit de pot te halen, dat juist Sarah er 4 koopt en Michèle 0 voelt frappant.
- Sarah wijst eigenlijk altijd beschuldigend naar anderen, zo ook naar Hilde nadat ze al is weggestemd.
- Dat telefoonnummer 555-322 voor Radio Mol. 22 maart was dus de geboortedatum van Sarah? En dat 555 betekent ook hahaha in Thailand, zou er een hint met lachen zijn? Als je erop let valt op dat Sarah veel lacht, ook in deze opdracht, maar dat kun je vast voor iedereen vinden als je wilt

Aflevering 4:
- Sarah ziet door haar masker slechts "één klein tunneltje".
- Het lijkt duidelijk dat Els en Sarah net zo goed van tevoren hadden afgesproken de gouden ballon te prikken, maar we zien alleen Michèle en Nimrod die afspraak maken.
En verder was ik niet meer gekomen

Had ook veel opgeschreven over de anderen hoor, maar dat is niet meer relevant nu. Ik vond het in de eerste helft van het seizoen in ieder geval een stuk makkelijker om haar als mols te zien dan in de tweede. Ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke acties en aanwijzingen volgende week!