Precies.. Sommigen vonden het minder geloofwaardig als de Mol zichzelf saboteert, of juist niét saboteert in een deelopdracht waar hij of zij wél aanwezig is. Maar soms kan het gewoon niet anders.
Mja, dat was voor mij wel een grote reden om Sarah weg te strepen. Niet helemaal juist dus.

Ik vond de kandidaten in de heli verdacht, Sarah dus ook even in aflevering 1, maar dat zakte weer weg bij de trein-opdracht.
Pas in aflevering 8 toen ze wel heel onbegrijpelijk aan het gebaren was in de lucht en ik 'Take on me' hoorde, begon ik te denken: het zal toch niet he?
Maar ik had beter moeten opletten bij de loterij en de verdere keuzes van Sarah (de kist bij Pedro + haar reactie dat geld niet belangrijk was bij 'bevrijd Pedro)... Dat waren echt wel verdachte momenten. En dat vond ik ook, maar ik deed er niks mee.
En ik had vooral Alexy los moeten laten; achteraf verdacht ik hem ook best sterk, omdat hij regelmatig samen met Sarah een opdracht uitvoerde en het daar ergens mis ging. Dus ja, ik had het kunnen weten.

Ik ben benieuwd naar haar acties en verhaal. Het was in ieder geval een mooie finale!