Ik heb dit forumdeel verder nooit gelezen en vanavond blijkt ook wel waarom: er kwamen gewoon geen antwoorden op de doorstreepmomenten die we allemaal voor Sarah hadden zoals waarom niet even 4 glazen meegenomen als je 1000 euro de pot inbrengt om verder te komen in de trein, en
dacht ik dat Sarah kon afstrepen vanwege:
- De openingsopdracht waar ze al gelijk aanstuurde op het eerste juiste antwoord à 3000 euro. Om in de helikopter te geraken was eigenlijk alleen de laatste vraag interessant voor de mol.
- De trein waar ze vlak voor de tijd 'Thailand' binnenkopte à 1000 euro.
- De dansopdracht waar ze in haar eentje 1000 euro ophaalde. Waarom heeft ze zichzelf niet gesaboteerd in plaats van Hilde?
- Het parachutespringen, waar ze al haar vragen (8 in totaal) juist beantwoordde en zo de kans op 5000 euro een stuk groter maakte.
- Hoe ze lachte om de Giller De Poster-grap, daar had ze als mol op voorbereid kunnen zijn
Ook weer een opdracht om een enorm bedrag.
Dat zijn toch flinke bedragen waarbij ze niet gesaboteerd lijkt te hebben of die ze zelfs zelf in de pot heeft gespeeld. Ik ben benieuwd of we hier zondag nog meer uitleg over krijgen.
enz. enz., en hier staat ook de vraag over de container bij waarop nog steeds geen antwoord, en dus bleef Sarah doorgestreept, mede door dat onzinnige 3000 euro in de pot spelen bij de containers

Het was wel jammer, ik had op antwoorden gehoopt en niet op wat we nu toch moeten constateren; dat de Molkoffer de Mol was.
Ja, Gilles zei "Mooi" waardoor Sarah naar de middelste koffer kon leiden, en Sarah kocht 4 balletjes buiten de molkoffer om. Dit waren potentiele goede molacties die uitgekomen zijn. Maar beide zaken hadden we al geconverteerd, dat was bekend. Er is niks bekendgemaakt dat we nog niet wisten.
Behalve dan de bevestiging dat Pedro keer op keer door het oog van de naald ging, dat was wel heel erg grappig! Het was met de leuke kandidaten een hele leuke serie. En zo'n molkoffer doen ze maar 1 keer, het was het proberen in elk geval waard. Met iets nieuws komen is toch belangrijker dan elke keer weer eenzelfde mol hebben, dat is zeker zo