Auteur Topic: [Kandidaat] Hilde  (gelezen 6121 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Hilde
« Gepost op: 28-02-2025, 14:16:21 »

Bespreek hier alles over Hilde!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2025, 20:59:17 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline koenwillen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: [Kandidaat] Hilde
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2025, 21:31:12 »
We zien in de persfoto 13 in Romeinse cijfers staan (XIII) op de kleren van de kandidaten. Wie staat er net langs die 13? Hilde. Bonus punten omdat Romeinse cijfers uit de oudheid komen & Hilde de oudste kandidaat is dit seizoen. Voor mij is het afgeklopt bij deze, of toch voor deze week. 😂
K.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2025, 21:41:33 »
Ook opvallend dat op goplay bij iedereen een stukje tekst bij hun foto staat en bij hilde nog niet

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2025, 00:47:18 »
Intussen paar uur verder, maar nog steeds geen tekst bij haar

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2025, 17:37:49 »
Hilde haar tekst staat erbij op de site

Offline Supermol1994

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2025, 21:54:49 »
Wat vonden jullie van het "Simrod" fragmentje? Logische gedachte is natuurlijk dat ze de namen nog niet kende van te voren en dus niet de mol is, maar ik heb toch mijn twijfels. Wellicht heeft ze dit expres gedaan om de kijkers thuis op het verkeerde been te zetten en een beetje met ons te mollen... Either way interessant dat ze het in de montage hebben gelaten.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2025, 22:09:30 »
In eerste instantie onverdacht ja.

Wat een ster is Hilde! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2025, 22:11:04 »
Mijn gevoel zegt dat het een echt fragmentje was en dat Hilde dus niet de Mol is omdat de makers er al volgens mij (ik heb de voorbeelden niet meteen bij de hand) al best vaak "mee zijn weggekomen" om eerlijk te zijn met zulke dingen waarbij je een kandidaat al als molverdachte kan wegstrepen. - Maar ja, je weet het nooit zeker, het kan nu net eens anders zijn.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2025, 10:23:50 »
Ik had toch maar op haar ingezet als schot voor de boeg, maar na de eerste aflevering ben ik er ook wel weer vanaf. Geeft veel kandidaat vibes, maar welke heel leuke kandidaat vibes dus ik hoop vooral dat ze er nog even inblijft ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2025, 10:33:16 »
Ik vond haar een beetje storend, iets te overdreven aanwezig. Maar ik heb vertrouwen in de casting, dus hopelijk valt dat mee in latere afleveringen.

« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2025, 03:50:25 »
Wat vonden jullie van het "Simrod" fragmentje? Logische gedachte is natuurlijk dat ze de namen nog niet kende van te voren en dus niet de mol is, maar ik heb toch mijn twijfels. Wellicht heeft ze dit expres gedaan om de kijkers thuis op het verkeerde been te zetten en een beetje met ons te mollen... Either way interessant dat ze het in de montage hebben gelaten.
Nja ik neem aan dat het fragmentje nadat ze met hem in de container en busje is geweest, dus hopelijk wel beter zijn naam kende. Maar toch grappig hoe ze een rare naam een nóg raardere naam geeft  ::rofl::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2025, 01:09:30 »
Wat een irritante, dominante vrouw. Hoop dat zij de eigenlijke afvaller was en er komende week alsnog uit vliegt
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2025, 12:19:56 »
Het fragment tonen kenmerkt de makers van De Mol. Er zijn twee mogelijkheden: of het is echt en vergiste Hilde zich wel degelijk, dan is dit laten zien natuurlijk hilarisch. Ofwel is het in scène gezet om ons inderdaad op het verkeerde been te zetten, want ja, “de Mol zou zich toch nooit vergissen in die naam”, dus Hilde zal wel een kandidaat zijn…

Ik vind de edit nogal verdacht, er is twee keer in geknipt. Ik ga het hier toch even noteren in mijn schriftje.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #13 Gepost op: 31-03-2025, 15:45:06 »
De ster van de aflevering ::bravo:: ::rofl::, wat een geweldige kandidaat!

Ze is voor mij wel niet meer de mol door teveel kandidaten reacties:
-> Naam van Nimrod verkeerd doen in aflevering 1
-> Reactie in de lift in aflevering 1 dat ze een specifiek duo niet als eerste eruit wou, wat niet heel belangrijk was en wat daarom overkwam als een kandidaat die geen idee had wat er zou gaan komen
-> En deze aflevering haar reactie op de molkoffer twist als ze bij Gilles zit na de trein opdracht. Komt erg overeen met de reactie ook die Jolien gaf in Griekenland toen ze in een soortgelijke opdracht als laatste overbleef en de mol haar te slim af was.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2025, 16:37:12 »
De ster van de aflevering ::bravo:: ::rofl::, wat een geweldige kandidaat!

Ze is voor mij wel niet meer de mol door teveel kandidaten reacties:
-> Naam van Nimrod verkeerd doen in aflevering 1
-> Reactie in de lift in aflevering 1 dat ze een specifiek duo niet als eerste eruit wou, wat niet heel belangrijk was en wat daarom overkwam als een kandidaat die geen idee had wat er zou gaan komen
-> En deze aflevering haar reactie op de molkoffer twist als ze bij Gilles zit na de trein opdracht. Komt erg overeen met de reactie ook die Jolien gaf in Griekenland toen ze in een soortgelijke opdracht als laatste overbleef en de mol haar te slim af was.

Vooral op basis van reacties dus? Ik vind haar wel een type dat zo kan reageren als mol. Ik heb haar niet bovenaan, maar streep haar zeker niet af
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline D*N

• Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #15 Gepost op: 31-03-2025, 17:07:39 »
Vooral op basis van reacties dus? Ik vind haar wel een type dat zo kan reageren als mol. Ik heb haar niet bovenaan, maar streep haar zeker niet af
::jaja::

Mocht ze het wel zijn dan echt chapeau hoor haha ::bravo::

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 31-03-2025, 21:24:11 »
Ik ga ervan uit dat Hilde niet de mol is.
Ze had een koffer van 800 euro wat betekent dat slechts 1 iemand de test beter of sneller invulde.
Nu weet ze ook van 3 kandidaten dat die het minder goed dan haar deden en mogelijk wist ze van minstens één van hen hoe die de eerste test heeft aangevat.
Dan vallen er bij eliminatie nog eens 2 andere kandidaten weg.

Als ze in de eerste test gespreid heeft en daar waren Pas of Rusiana bij kan ze het net al danig sluiten rond de mol.

Die info kan nuttig blijven en ook later nog voor de 'zekerheid' zorgen.

Het gevaar zit hem natuurlijk ook in het te ver doorredeneren met haar 800 euro terwijl misschien alle kandidaten heel gelijkaardig gespreid hebben en zij met 6/10 en een goede tijd nauwelijks beter deed dan de rest. Dan zou ze de verkeerde conclusies kunnen trekken.

Alleszins, ik verwacht haar wel ver te geraken... alleen gaat ze de groep wel sterk tegen hebben vrees ik.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2025, 21:58:57 »
Alleszins, ik verwacht haar wel ver te geraken... alleen gaat ze de groep wel sterk tegen hebben vrees ik.

De mol geraakt altijd ver en heeft de groep tegen.    ;)

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 1-04-2025, 00:04:03 »
Maar de mol ging voor een laag bedrag in de koffer. Dus niet 800 euro lijkt me

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2025, 00:08:22 »
Waarom zou de mol voor een laag bedrag gaan? Als je een laag bedrag kiest en er zitten meer (dezelfde) lage bedragen bij de laatste vier koffers, dan geef je daarmee eigenlijk al weg dat de mol bij die vier moet zitten. Dus kan de mol juist beter een wat hoger bedrag kiezen. En door in de koffer te kijken, komt het geld toch niet in de pot, dus maakt het ook niet uit dat het een hoger bedrag is.