Ik (zelfs ik

) twijfel aan Alexy als mol.
Welke mol laat zich nu vrijwillig harsen?

En ook niet helemaal logisch dat hij zich als eerste zou laten afschieten bij de laatste opdracht (en daardoor geen invloed heeft op het einde).
Maar aan de andere kant: ik denk dat we niet alles van Alexy hebben gezien. En hij wordt inderdaad onderschat.
Dus ik blijf toch maar even hier. Wie weet volgt er nog een shock-moment in aflevering 8.

Edit: het is ook een ander 'moljaar', waarbij de mol ook met attributen (de molkoffer) kan saboteren. Bij bijvoorbeeld de hars-opdracht lijkt Alexy het vrij goed te doen (en vind ik het ook logischer dat de mol gaat golfen), maar als hij ondertussen de helm-camera van Sarah zou hebben gesaboteerd, dan zorgt dat ook voor geld uit de pot.
Je kan dan overkomen als een goede, fanatieke kandidaat, maar de sabotages zijn dan op een andere manier. Dat zou best zo kunnen zijn bij Alexy. En zijn handschrift vind ik ook opvallend (in dat opdrachtentopic zijn mooie afbeeldingen gepost, bedankt Mogura!

). Dus het zou zomaar kunnen zijn dat hij als mol over het hoofd wordt gezien.
O ja, nog een aanvulling. Het harsen kost Alexy 500 en Sarah 800. Als het waar is dat de mol de helm van Sarah heeft gesaboteerd (en Sarah zelf niet de mol is), dan is het best opvallend dat Alexy bijna net zoveel geld uit de pot houdt als Sarah (want hij heeft een 'betere' helm). Verdacht toch wel.