I've got a bad case of tunnelvisie op Sarah. Heb eigenlijk voornamelijk vrouwen verdacht dit jaar. Maar Sarah was na afl. 1 altijd de alfamol, ook al had ik haar halvelings afgeschreven na de kandidatenvoorstelling.
Michèle vind ik iets 'over the top' om het nog te zijn. Ze werd ook meteen als mol in de markt gezet bij de voorstelling, remember ... ze had al eens de mol mogen zijn in een zelf georganiseerd spel. Met als resultaat instant verdacht, en ze staat nog steeds met stip vanboven bij aanvang van de voorlaatste aflevering. Ze speelt het slim, af en toe iets doelbewust fout doen als kandidaat, meer zie ik er niet in.
Alexy net iets te weinig aanwezig in molacties naar mijn gevoel. Zou nog wel een Alina-achtig onder de radar mol kunnen zijn die ik bijna compleet had gemist.
Nimrod lijkt de ultieme red herring te worden. Knip de rode draad en de bom ontploft. Belooft voor straks want ze toonden hem weer in combo met de blauwe verfbom.
Maar voor mij wijst alles in de richting van Sarah. De vele sleutelposities, tekenen van voorkennis, gedragingen, hints, haar blauwe aapje en schaapje dat ze bij heeft als geluksbrenger, ... Ze lijkt wel met behulp van die verdomde molkoffer het perfecte parcours te rijden als mol. Meestal klinkt zoiets te mooi om waar te zijn, maar ben weer even zelfzeker als indertijd met de onvoorbereide mol 7 in Vietnam.