Poll

Wie is de Mol?

Alexy
9 (5.7%)
Michèle
91 (58%)
Sarah
57 (36.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 36712 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #760 Gepost op: Gisteren om 22:16:45 »
Ik heb ook dit BE seizoen weer meegekeken zonder dit forum te volgen, zonder enige invloed, en dit keer was extra spannend, want voor het eerst in jaren zat ik weer eens in een ouderwetse tunnel. En dat vanaf opdracht 1! Het moest Pedro wel zijn ... nou ja niet dus. ::schaam::

Dus ik heb echt amper op de rest gelet - en ik heb geen tijd om alles terug te lezen. Dus ik ga op mijn gevoel af en denk dat het een van de dames is. Ik heb op Sarah gestemd maar Michèle zou me ook niet verbazen. Maar ik weet gewoon te weinig van deze 3 om met zekerheid een keus te maken. Te diep getunneld.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #761 Gepost op: Gisteren om 23:45:56 »
Ik verdenk al een tijdje Alexy... Hij blijft uitstekend onder de radar, is geen grootverdiener, heeft een aantal molse acties (zie Alexy-topic) en hij krijgt vertrouwen. Dit seizoen is er ook gesaboteerd via de molkoffer (waar ik overigens niet per se fan van ben), waardoor de mol misschien ook wat ongemerkter kan saboteren.

Maar ik twijfel, omdat Michèle ook niet weg te strepen is.
En Sarah ook best verdacht is (al verdenk ik haar het minst van deze drie). Plus: Alexy heeft dus op dit moment maar 9 stemmen (waaronder die van mij). En dat voor de finale.  ::oink::

Maar he, ik ga ervoor.  ;D Er is in De Mol altijd wel een shock-moment. Een kandidaat die naar huis moet terwijl iedereen degene ziet als mol. Een opzienbarende actie of een bizarre wending... Volgens mij hebben we zoiets dit seizoen nog niet meegemaakt.
Dus laat dat shock-moment dan maar in aflevering 8 komen: de onthulling!

Als ik er naast zit, en dat kan prima  ;D, dan meld ik mij na maandagavond (waarschijnlijk kan ik de finale dan pas zien) wel bij de juiste tunnel. Maar zolang Alexy er nog in zit, zie ik - ondanks alles - geen reden om van hem af te stappen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)