Poll

Wie is de Mol?

Alexy
9 (5.5%)
Michèle
92 (56.1%)
Sarah
63 (38.4%)

Totaal aantal stemmen: 164

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 38414 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #760 Gepost op: 10-05-2025, 22:16:45 »
Ik heb ook dit BE seizoen weer meegekeken zonder dit forum te volgen, zonder enige invloed, en dit keer was extra spannend, want voor het eerst in jaren zat ik weer eens in een ouderwetse tunnel. En dat vanaf opdracht 1! Het moest Pedro wel zijn ... nou ja niet dus. ::schaam::

Dus ik heb echt amper op de rest gelet - en ik heb geen tijd om alles terug te lezen. Dus ik ga op mijn gevoel af en denk dat het een van de dames is. Ik heb op Sarah gestemd maar Michèle zou me ook niet verbazen. Maar ik weet gewoon te weinig van deze 3 om met zekerheid een keus te maken. Te diep getunneld.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #761 Gepost op: 10-05-2025, 23:45:56 »
Ik verdenk al een tijdje Alexy... Hij blijft uitstekend onder de radar, is geen grootverdiener, heeft een aantal molse acties (zie Alexy-topic) en hij krijgt vertrouwen. Dit seizoen is er ook gesaboteerd via de molkoffer (waar ik overigens niet per se fan van ben), waardoor de mol misschien ook wat ongemerkter kan saboteren.

Maar ik twijfel, omdat Michèle ook niet weg te strepen is.
En Sarah ook best verdacht is (al verdenk ik haar het minst van deze drie). Plus: Alexy heeft dus op dit moment maar 9 stemmen (waaronder die van mij). En dat voor de finale.  ::oink::

Maar he, ik ga ervoor.  ;D Er is in De Mol altijd wel een shock-moment. Een kandidaat die naar huis moet terwijl iedereen degene ziet als mol. Een opzienbarende actie of een bizarre wending... Volgens mij hebben we zoiets dit seizoen nog niet meegemaakt.
Dus laat dat shock-moment dan maar in aflevering 8 komen: de onthulling!

Als ik er naast zit, en dat kan prima  ;D, dan meld ik mij na maandagavond (waarschijnlijk kan ik de finale dan pas zien) wel bij de juiste tunnel. Maar zolang Alexy er nog in zit, zie ik - ondanks alles - geen reden om van hem af te stappen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online HanMic

• Forumlid
« Reactie #762 Gepost op: Gisteren om 09:55:36 »
Ik vind het gek dat Rusiana en Alexy hier als superzuivere kandidaten neergezet worden en ze daarom bij Michèle als mol zaten. Rusiana gaf in haar gesprekken met de productie aan dat ze enorm competitief is en alles doet om te winnen (dat ze net daarom thuis geen spelletjes meer spelen, als ik het me goed herinner) en zei in interviews dat ze, als zij met de koffers doorgegaan was, waarschijnlijk ook gekeken had.

Alexy kocht bij de bingo en er is niets dat zegt dat hij bij het jokerspel niet nog gewisseld zou hebben. Niet dat hij geen zuivere kandidaat is, hij heeft gewoon weinig kansen gehad om voor voordelen te spelen en de enige die hij echt openlijk had, heeft hij genomen.

Over Pasquino kan ik niets zeggen, die zat er te kort in.

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #763 Gepost op: Gisteren om 11:40:25 »
Sarah.

Ik denk dat Alexy gaat winnen en Michèle verliezend finalist wordt.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #764 Gepost op: Gisteren om 11:43:52 »
Ik blijf erbij: Sarah is de Mol.

Michèle en Alexy zijn in aflevering 1 beide verdacht neergezet. Michelle in de boot met die rare blikken recht in de camera. En Alexy die pontificaal in beeld is terwijl hij met de handdoek naar de knop slaat… Echt te opzichtig.

Michèle is te vaak afwezig bij cruciale momenten.
Alexy is te weinig sturend in discussies.
Sarah is zowel sturend als op de juiste posities.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 15:51:17 door annebeestje »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #765 Gepost op: Gisteren om 11:45:12 »
Michèle.

Offline vloeistof

• Forumlid
« Reactie #766 Gepost op: Gisteren om 13:34:51 »
Sarah is de mol

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #767 Gepost op: Gisteren om 14:30:20 »
Mocht het Sarah zijn, wat ik wel verwacht, heeft ze het op een of andere bizarre manier voor elkaar gekregen om zowel op dit forum, als bij kijkend Vlaanderen nooit hoofdverdachte nummer 1 te zijn. Meesterlijk  ::jaja::
De leepste snor van het land

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #768 Gepost op: Gisteren om 14:51:23 »

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #769 Gepost op: Gisteren om 15:03:06 »
Sarah  ::jaja::

Offline lunares

• Forumlid
« Reactie #770 Gepost op: Gisteren om 18:21:43 »
Ik volg elk jaar met veel plezier jullie theorieën en molkennis, en op basis van mijn gevoel en jullie info weet ik op de een of andere manier telkens de juiste mol aan te wijzen.

Dit jaar vind ik het ontzettend moeilijk om een keuze te maken tussen Michèle en Sarah. Ze kunnen het wat mij betreft prima allebei zijn en ze zouden het allebei top gedaan hebben als mol.

Vanavond ga ik met knikkende knieën voor Michèle als mol. Ik probeer me telkens ook in te leven in de productie: ze stellen een groep samen, kiezen een mol. In die denkwijze kan ik niet om Michèle heen, ze heeft dat charisma om een heerlijke mol te zijn. Dat gevoel had ik dit seizoen ook bij Pedro. Wat we gezien hebben van de molkoffer duidt voor mij toch ook op een mol met durf, en dat leidt mij ook naar Michèle.

Zo benieuwd!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #771 Gepost op: Gisteren om 18:29:38 »
Sarah  ::jaja::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #772 Gepost op: Gisteren om 18:41:31 »
Sinds aflevering 1 zit ik op Michèle en ik heb geen enkele reden gezien om daarvan af te stappen. Michèle is de mol!

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #773 Gepost op: Gisteren om 18:42:57 »
Sarah is de mol. Ze is bij iedereen onder de radar gebleven, en ze heeft het gewoon fantastisch gedaan.  ::bravo::
Misschien wel handig om eerst af te wachten of zij de mol is alvorens haar molkwaliteiten te beoordelen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #774 Gepost op: Gisteren om 18:56:17 »
Ik ga toch maar bij mijn wensmol van bij het begin Michèle blijven. Het is gebaseerd op buikgevoel en mensenkennis.

Als het Sarah is dan ga ik voor het eerst in 8 seizoenen ernaast zitten. “Het moest er een keer van komen”, zou Michèle zeggen. “Zalig! Ik heb je om de tuin geleid”, hoor ik Sarah al zeggen.

Het blijft een fifty-fifty geval. Wie het ook is, de Mol heeft het uitstekend gedaan! Straks, over een uurtje of drie, hoef ik niet meer te twijfelen.

Ik kijk uit naar een spetterend einde!

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #775 Gepost op: Gisteren om 19:02:56 »
Alexy

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #776 Gepost op: Gisteren om 19:05:40 »
Ik blijf bij Sarah, voor mij wijst alles naar haar.

Mochten het Michèle of Alexy zijn hebben ze mij mooi om de tuin geleid.
Veel succes iedereen!

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #777 Gepost op: Gisteren om 19:46:42 »
Ik ga mijn gevoel volgen en toch overstappen naar Sarah, al houd ik het in de pool bij Michèle, mijn verdachte vanaf dag één.
Haha iets met spreid je kansen 😉

Maar ben benieuwd of mijn gevoel juist zit of dat ik toch bij mijn ‘logische’ mol had moeten blijven

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #778 Gepost op: Gisteren om 19:48:27 »
Poll is gesloten, uitslag volgt nog!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #779 Gepost op: Gisteren om 19:48:49 »
Ik ga mijn gevoel volgen en toch overstappen naar Sarah, al houd ik het in de pool bij Michèle, mijn verdachte vanaf dag één.
Haha iets met spreid je kansen 😉

Maar ben benieuwd of mijn gevoel juist zit of dat ik toch bij mijn ‘logische’ mol had moeten blijven

Haha, van twee walletjes eten noemen we dat ;)