Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Floating market  (gelezen 2987 keer)

Offline Mogura

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Floating market
« Reactie #40 Gepost op: 1-04-2025, 17:22:34 »
Het is mij opgevallen dat de Mol logo op de 1 van papieren zakjes anders is. Bij alle vragen zie dit 'andere' logo en Jan kiest bij de laatste vraag voor de papieren zak met dit logo. Daarnaast wisselt de positie van het logo.
Bij vraag 1 zie je in een shot dat het 'andere' logo op positie 3 (van links naar rechts) staat. Maar wanneer ze een papieren zak uitkiezen staat de logo op positie 2.
Misschien een aanwijzing richting de Mol? Ik weet niet hoe de Mol met aanwijzingen omgaat, maar ik moest dit delen ::hyper::

Mooi gespot, dat zakje met de lange scheve ding is dat van Michèle denk ik.
Jan kiest dat voor de noedel opdracht.

Het wisselt inderdaad, in het eerste shot waar we alle zakjes zien staat het anders. Doet me dus denken dat dat niet gefilmd is tijdens keuze 1.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 2-04-2025, 18:23:00 »
Goed gezien, dat extra streepje naast het mollogo op het zakje dat wellicht dat van Michèle is.

In tegenstelling tot iemand hierboven zou ik dat niet bestempelen als “een lang scheef ding”, maar als een ACCENT GRAVE, zoals er eentje staat op de vijfde letter in de naam MICHÈLE. Want dat accent op de E is ook “een schuin streepje van links boven naar rechts onder”.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 4-04-2025, 00:44:52 »
Ik heb hier nog niets van gezien op dit forum, dus ik meld het maar even.

Tijdens de opdracht met de noedels zien we een shot waar Els haar bakje noedels in de maatbeker kapt.
Hier staat een rare voice-over op die "Pasta." zegt.