Auteur Topic: Molkoffer  (gelezen 4747 keer)

Offline marivwae

• Forumlid
Re: Molkoffer
« Reactie #80 Gepost op: 21-04-2025, 08:50:27 »
Ik hoor hier vaak dat er een plan B was voor de molkoffer, maar ik heb dit nog nergens bevestigd gezien in de media. Ik denk dat het voorstel in de helicopter plan B wás.

Ik vind het alleszins een mooie toevoeging dit seizoen.
I was blind but now I can see

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 21-04-2025, 09:29:56 »
Ik hoor hier vaak dat er een plan B was voor de molkoffer, maar ik heb dit nog nergens bevestigd gezien in de media. Ik denk dat het voorstel in de helicopter plan B wás.

Ik vind het alleszins een mooie toevoeging dit seizoen.

Werd meegegeven in een interview met Wouter, staat in het media-topic. Maar wat het plan B is (meer gewone sabotages, selectieve voorwerpen, de koffer op een andere manier terugbrengen) wordt niet verduidelijkt.

Offline Mollenjager-DT

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2025, 09:35:07 »
Ik denk niet dat het plan B was dat de gehele molkoffer toch nog in het spel zou komen. Eerder ergens een kans voor de mol om toch nog ergens 1 van de voorwerpen te gebruiken misschien.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 21-04-2025, 14:34:13 »
Precies, zoals een punaise om een band mee lek te prikken of stukjes ananas om een pizza waardeloos te maken.

« Reactie #84 Gepost op: 21-04-2025, 14:39:55 »
Ik denk niet dat het plan B was dat de gehele molkoffer toch nog in het spel zou komen. Eerder ergens een kans voor de mol om toch nog ergens 1 van de voorwerpen te gebruiken misschien.
Inderdaad. Zeg ik al van bij het begin.