Auteur Topic: Wieverdenktwie  (gelezen 5233 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wieverdenktwie
« Reactie #100 Gepost op: 7-05-2025, 17:25:43 »
Sarah zegt in dat gesprek nergens zoiets

Ah dan zal ik in de war zijn met vorig jaar, toen Bernard dat zei tegen de mol. Excuus.

Maar dat de mol een specifieke kandidaat ontwijkt is dus niet zo'n vreemd fenomeen. Het gebeurde vorig jaar nog.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2025, 17:28:48 door Mollenmania »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 7-05-2025, 18:00:22 »
Exact. Ik postte zoiets al eerder geloof ik. Door de 3 pasvragen van Pedro is de kans heel groot dat de rest goed zat. Nimrod leek duidelijk Michèle te herdenken. Oftewel…

De regie heeft het aangedurfd om de duidelijke verdenking van Nimrod zo in beeld te brengen aangezien hij er toch nu uit ging. En dat wijst dus eigenlijk meer op het feit dat Michèle niet de mol is. Maar daar trappen we mooi niet in.

Inderdaad. Een andere, naar mijn gevoel veel onwaarschijnlijkere piste is: Nimrod verdenkt Alexy/Sarah. Hij heeft ingevuld dat de mol bij opdracht 1/bij geen enkele opdracht zat, en probeert de andere kandidaten te doen geloven dat hij op Michèle zit door dit zo ostentatief bij de tweede opdracht duidelijk te maken. Dan zouden de makers dat er uiteraard ook in laten, want het strooit ook zand in de ogen van de kijkers.

Waarom die piste toch onwaarschijnlijker is: Stel je verdenkt Alexy en je zegt dat hij bij opdracht 1 gaat zitten: dan wil je bij opdracht 1 uiteraard Alexy, maar dan zou ik bij opdracht 1 toch liefst nog een tweede verdachte, mocht je toch fout zitten. Dan zou ik zeker niet mijzelf naar voor schuiven.
En invullen dat je molverdachte geen opdracht zou uitvoeren...mja, dat kan, maar ik zou het sterk vinden. Intuïtief ga je denk ik toch voor een opdracht kiezen, want je weet dat een mol gaat willen mollen en dus een opdracht wil spelen.
I was blind but now I can see

Offline Speurder123

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 7-05-2025, 23:35:20 »
Op wie denken jullie dat Alexy de finaletest invult? Met andere woorden wie is Alexy zijn mol?

Hier nog een overzichtje met wie Alexy de opdrachten heeft gespeeld.

Aflevering 1
-Molkoffer: Alexy + Michèle + Anderen
-Muay Thai Gevecht: Alexy + Sarah //+Anderen
-Verdieping 37: Alexy + Michèle

Aflevering 2
-Dierenriem & Welness: Alexy + Rusiana
-Trein: Alexy + Michèle // Sarah zat in de andere winnende groep

Aflevering 3
-Olifanten & Watermeloenen: Alexy + Sarah
-Radio Mol: Alexy + Sarah // Michèle zat in de andere wagen
-Bingo: Opdracht in groep

Aflevering 4
-Bootrace: Alexy + Michèle + Anderen
-Thaise Dans: Sarah
-Schatten en Tempels: Alexy + Hilde

Aflevering 5
-Vliegtuigen & Verfbommen: Alexy + Michèle
-Tankstation: Alexy + Sarah
-Doerians: Alexy + Nimrod

Aflevering 6
-Golfbaan: Alexy + Sarah
-Eten halveren: Opdracht in groep enkel Pedro niet aanwezig
-Pedro bevrijden: Alexy + Michèle

Aflevering 7
-Pingpongshow: Alexy + Nimrod
-Joker: Opdracht in groep
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alexy + Michèle: 9 maal
Alexy + Sarah: 8 maal

Eigenlijk zot dat hij zo vaak met hen heeft samengespeeld terwijl Sarah en Michèle enkel één keer als duo samenspeelden tijdens de pingpongshow.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2025, 04:45:28 door Speurder123 »

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 8-05-2025, 10:02:46 »
Je kunt je toch haast niet voorstellen dat Michèle Sarah verdenkt als mol maar bijna geen enkele opdracht samen wil doen. En andersom natuurlijk.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 8-05-2025, 10:09:40 »
Je kunt je toch haast niet voorstellen dat Michèle Sarah verdenkt als mol maar bijna geen enkele opdracht samen wil doen. En andersom natuurlijk.

1 van de 2 is de mol, dus het kan bijna niet anders.

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #105 Gepost op: 8-05-2025, 10:15:14 »
Michèle geeft steeds de vibes af dat zij Alexy 100% vertrouwt..... dat is toch een soort charmeoffensief, in dat zij hoopt dat hij haar dan ook gaat vertrouwen. Zo windt ze toch al die kandidaten om haar vinger  ::regenboog::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 8-05-2025, 14:06:00 »
Misschien hebben we dit jaar een seizoen waar maar één persoon (Alexy) op de juiste mol zat, kan ook nog een verklaring zijn natuurlijk. En dat Sarah/Michele juist Alexy verdacht.

Of Alexy is toch de mol en heeft hij heel dit forum en kijkend Vlaanderen in zijn broekzak.  >:D
De leepste snor van het land

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #107 Gepost op: 9-05-2025, 14:36:03 »
Landelijke verdenkingen voor afl. 8.
Michèle 44%
Sarah 40%
Alexy 16%