Auteur Topic: [Aflevering 6] Opdracht 2 - Half diner met de Mol  (gelezen 2746 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] Opdracht 2 - Half diner met de Mol
« Reactie #60 Gepost op: Vandaag om 10:59:02 »
 ::vergroot::

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: Vandaag om 11:07:44 »
Ik had ook al wat analyse gevraagd aan chatGPT.

Ik kreeg dat de bovenste Ik ben de mol het meest overeen kwam met de tweede witte lijn.
Ik heb ook dat briefje geschreven door Gilles vergeleken met die andere afbeelding geschreven door Gilles, volgens chatGPT is dit waarschijnlijk door dezelfde persoon geschreven.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: Vandaag om 13:11:17 »
::vergroot::
Dus Pedro is de mol volgens AI? Nuttig toch die algoritmes.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: Vandaag om 13:17:34 »
Ik zou dat handschrift van Pedro nu ook niet echt beschrijven als "ronde vormen". Hij had alles toch in drukletters geschreven.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #64 Gepost op: Vandaag om 13:21:14 »
Ik heb aan ChatGPT gevraagd: “wat vind je ervan dat molloten jou gebruiken om de mol te vinden?”
ChatGPT zei: “ga toch wat nuttigers doen en gewoon ouderwets speuren!"

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: Vandaag om 16:29:37 »
ChatGPT wordt zo vaak gebruikt voor dingen waar het niet voor gemaakt is. ChatGPT is een taalmodel. Het is prima in het analyseren van tekst, om zelf teksten te genereren, maar absoluut niet geschikt voor complexe analyses zoals handschriften of als vervanging voor Google.
Het neemt bijvoorbeeld de kleur van de tekst van Gilles Decoster mee in de analyse. Zet de tekst van de mol in het zwart ipv blauw en je krijgt waarschijnlijk al een andere analyse, omdat dan plots de kleur van de teksten niet meer overeenkomt.
I was blind but now I can see

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #66 Gepost op: Vandaag om 20:56:58 »
Toevallig dat net als Sarah haar eigen helm heeft gesaboteerd, dát wordt gebruikt als gespreksstof in het gesprek met de mol. 
Zou dit sowieso al de planning zijn geweest om gespreksstof te hebben in het gesprek met de mol?
Haar gerecht was ook goed "deelbaar" door aantal lepels (als maatgever) vocht te tellen en weten hoeveel je er moet eten en de brokken inhoud te tellen en die te delen door twee.
Ze zat er zo akelig dicht bij, 195 op de 200 gram.
Als je toch in gesprek met jezelf bent kun je ook je eigen helm saboteren, je (Gilles) gaat namelijk in het gesprek voordoen alsof dat door iemand anders is gedaan.
De antwoorden van de mol waren rap en gevat, zou Gilles kunnen zijn.,