Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 1 - De pingpongshow  (gelezen 2477 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 1 - De pingpongshow
« Reactie #60 Gepost op: Gisteren om 22:40:00 »
Een sticker voor een voorbijganger lijkt me onwaarschijnlijk omdat je van tevoren niet weet in welke taal/welk schrift die afgedrukt moet worden. Aangezien Alexy (die wat mij betreft de mol niet is) opmerkte dat de bus niet op een constante snelheid reed, lijkt me dat daar gemold is.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: Gisteren om 22:45:32 »
Als de bus de juiste snelheid niet reed, dan ligt de oorzaak bij de chauffeur. En wie is er als enige een hele tijd in de buurt van die chauffeur geweest?
Alexy niet en Michèle ook niet.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 22:48:33 »
Ach we weten niet hoe flauw deze molkoffer actie is. We weten niks

Zou zelfs kunnen dat er een mobieltje in lag waarmee de mol de chauffeur geappt heeft met n boodschap

Who knows. We kunnen er niks mee

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 22:55:00 »
Ik had het idee dat hun Pong bordje kleiner was dan die van de computer, maar dat lijkt me dan weer een veel te groot item voor in de molkoffer… en Alexy verdenk ik totaal niet…

Of zou de mol bedoeld hebben: ik heb wel een item gebruikt, maar het was niet effectief? Bijv iets met de naam tags op de tassen? Dat Michelle iets verwisseld heeft, maar Sarah toch de goede vond?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: Gisteren om 22:55:42 »
Als de bus de juiste snelheid niet reed, dan ligt de oorzaak bij de chauffeur. En wie is er als enige een hele tijd in de buurt van die chauffeur geweest?
Alexy niet en Michèle ook niet.

Michèle is toch op z'n minst ingestapt/omhoog geklommen waar de chauffeur zit en ze heeft haar shirtje mogelijk verwisseld op die etage. Me dunkt dat ze het allebei konden zijn.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: Gisteren om 23:14:11 »
Ik begrijp niet hoe de snelheid van de bus invloed heeft op het lossen van de balletjes, tenzij ze veel sneller zou rijden. Ze zien toch wanneer de bus, zeker tegen een tragere snelheid, de kooi met balletjes nadert. Sarah, noch Michèle komen in de buurt van de afstandsbediening van de kooi, dat kan het ook niet zijn.
Alexy deed het wel opvallend goed met het parcours, alsof hij daarop zou geoefend hebben, het lijkt mij niet zo simpel om dat te doen. Bij een 2-1 voor hen bij het pong spel houdt hij de balk dwars zodat het balletje over gaat, daarna kan hij zelf sturen.
Maar ik zie niet echt waar hij de molkoffer dan zou kunnen inzetten.
De mogelijkheid die ik zie is bij de foto, waar de man met de snor vol in beeld staat, maar bij de beelden van Michèle staat hij echt wel achter de beplanting.