Auteur Topic: Wie wordt de mol, winnaar en verliezend finalist ?  (gelezen 1804 keer)

Re: Wie wordt de mol, winnaar en verliezend finalist ?
« Reactie #40 Gepost op: Vandaag om 15:27:21 »
Als je je trackrecord nog goed wil houden zijn er nog 1 dagen, Fervente mollenjager ;D
Idem voor jou. :)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #41 Gepost op: Vandaag om 16:20:25 »
Tja maar ik heb tot nu toe alle mollen wel goed, maar jij zei dat je zenuwachtig werd over jouw mol. Dat ben ik helemaal niet en ik zie bij alle Michèle verdenkers dat ze ook 100% zeker zijn. Dus als je voor trackrecord gaat weet je wat je te doen staat;

Mol: Michèle
Winnaar: Alexy
Verliezend finalist: Sarah

Maar als je voor romantiek gaat kun je wel bij Sarah blijven ;D
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: Vandaag om 16:27:35 »
Mol: Sarah
Winnaar: Alexy (hopelijk)
Verliezer: Michèle

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: Vandaag om 16:47:51 »
Tja maar ik heb tot nu toe alle mollen wel goed,

Ik kan me nog herinneren dat jij vol in de Axel tunnel zat en hier nog aan t einde t forum op kwam om te zeggen dat je het een saai seizoen vond en het je mega verbaasde dat niet iedereen op Axel zat.  ::rofl::

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: Vandaag om 16:48:43 »
Mol: Michèle
Winnaar: Alexy
Verliezend finalist: Sarah

Over de mol gaan we niet moeten  steggelen ;-)
Ben wel nog in dubio over winnaar en VF. Ik volg de redenering dat de winnaar meestal de onverdachte edit krijgt van de 2 en dus Alexy zou zijn. Maar dit seizoen lijkt het me moeilijk Sarah géén verdachte edit te geven omdat ze constant voor eigen voordeel gaat. Dat ligt buiten de macht van de regie. Daarbij doet Alexy zo weinig fout dat het weer lastig is hem een verdachte edit te geven.

Sarah trekt al sinds aflevering 1 op met Michèle en is regelmatig haar slapie geweest. Om die reden neig ik ernaar dat Sarah meer details weet over Michèle dan Alexy. Hoewel ze wel bijna geen opdrachten met elkaar hebben gespeeld.

Wat is de overweging om Alexy toch als winnaar aan te duiden?

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: Vandaag om 17:16:57 »
Ik denk dat de advocaat het zal moeten afleggen tegen de ingenieur in spe.
Alexy is de te kloppen man.
Hij heeft ook meer proeven samen gedaan met Michèle.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #46 Gepost op: Vandaag om 21:34:48 »
Ik kan me nog herinneren dat jij vol in de Axel tunnel zat en hier nog aan t einde t forum op kwam om te zeggen dat je het een saai seizoen vond en het je mega verbaasde dat niet iedereen op Axel zat.  ::rofl::
Axel? Even serieus, ik weet niet eens wie dat is maar ik heb niet elke De Mol gezien hoor. Dus je zal je verwarren met iemand anders die in die tunnel zat. Ik heb de eerste seizoenen en een ertussenin niet gezien.

Ik kan wel zeggen dat ik nu 33 series gezien heb en nog nooit een mol fout heb gehad die ik vanaf het begin als mol had. 100% score. Ik geef toe, die kans is ook wel klein dat je gedurende het seizoen aan iemand vasthoudt want meestal switch ik op tijd, maar dit seizoen was dat niet nodig. Eens moet de eerste keer zijn, dat ook toegegeven.... laten we hopen dat er een extreem gekke uitkomst komt morgen ::oink::!
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 21:43:28 door Lo »
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)